カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Over You~ Daughtry

 

 

 

 

Now that It's all said and done

 

全てが終わった今でも

 

 

 

 

 

I can't believe you were the one

 

僕は信じられないんだ

 

 

 

 

 

To build me up and tear me down

 

君が僕を作って

 

 

 

 

 

Like an old abandoned house

 

まるで古い家を壊すように僕を壊していったなんて

 

 

 

 

 

What you said when you left

 

君が去り際に残した言葉は

 

 

 

 

 

Just left me cold and out of breath

 

僕を凍てつかせ、呼吸すら忘れさせたんだ

 

 

 

 

 

I fell too far, was in way too deep

 

僕は遥かに堕ちて行って深淵にいた

 

 

 

 

 

 

Guess I let you get the best of me

 

君はあの時、僕の何よりも大切なモノだったんだろうね

 

 

 

 

 

Well I never saw it coming

 

そう、僕はこうなるなんて思いもしなかった

 

 

 

 

 

I should've started running

 

走り出すべきだったんだろうね

 

 

 

 

 

A long, long time ago

 

もっと、もっと前に。

 

 

 

 

 

And I never thought I'd doubt you

 

僕は考えもしなかったんだ、僕が君を疑うなんて

 

 

 

 

 

I'm better off with out you

 

君がいなくても大丈夫なんてさ

 

 

 

 

 

More than you more that you know

 

君よりも、君が思うよりもね

 

 

 

 

 

I'm slowly getting closure

 

僕は今、ゆっくりと吹っ切れそうなんだ

 

 

 

 

 

I guess it's really over

 

もうほんとに終わってしまったんだね

 

 

 

 

 

I'm finally getting better

 

でも、今では良かったと思えるんだ

 

 

 

 

 

And now I'm picking up the pieces

 

そして今、かけらを拾い集めてる

 

 

 

 

 

I'm spending all of these years

 

ここ数年の自分の心を振り返りながら

 

 

 

 

 

Putting my heart back together

 

僕は過ごしているんだ

 

 

 

 

 

Cause the day I thought I'd never get thought

 

だってあの日、僕は君を通り過ぎたんじゃなく

 

 

 

 

 

I got over you

 

君を乗り越えたと思えるから

 

 

 

 

 

You took a hammer to these walls

 

君はハンマーで壁を壊して

 

 

 

 

 

Dragged the memories down the hall

 

玄関まで思い出を引きずって

 

 

 

 

 

Packed your bags and walked away

 

荷物を詰めて立ち去って行った

 

 

 

 

 

There was nothing I could say

 

そこには何もなくて、僕は何も言えなかったんだ

 

 

 

 

 

And when you slammed the front door shut

 

君が玄関のドアを閉めたその時

 

 

 

 

 

A lot of others opened up

 

たくさんのドアが開いたんだ

 

 

 

 

 

So did my eyes so I could see

 

そして、それが見えるように僕は目を開けたんだ

 

 

 

 

 

That you never were the best for me

 

君は僕にとって何よりも大切なモノになりえないんだ

 

 

 

 

 

Well I never saw it coming

 

そう、僕はこうなるなんて思いもしなかった

 

 

 

 

 

I should've started running

 

走り出すべきだったんだね

 

 

 

 

 

A long, long time ago

 

もっと、ずっと前に

 

 

 

 

 

And I never thought I'd doubt you

 

僕は考えもしなかったんだ、僕が君を疑うなんて

 

 

 

 

 

I'm better off without you

 

君がいなくても大丈夫だなんてさ

 

 

 

 

 

More than you more than you know

 

君よりも、君が思うよりもね

 

 

 

 

 

 

I'm slowly getting closure

 

僕は今、ゆっくりと吹っ切れそうなんだ

 

 

 

 

 

I guess it's really over

 

もう、ほんとに終わってしまったんだね

 

 

 

 

 

I'm finally getting better

 

でも、今では良かったと思えるんだ

 

 

 

 

 

And now I'm picking up the pieces

 

そして今、かけらを拾い集めてる

 

 

 

 

 

I'm spending all of these years

 

ここ数年の自分の心を振り返りながら

 

 

 

 

 

Putting my heart back together

 

僕は過ごしているんだ

 

 

 

 

 

Cause I got over you

 

僕は君を乗り越えたから

 

 

 

 

 

Cause the day I thought I'd never get thought

 

だってあの日、僕は君を通り過ぎたんじゃなく

 

 

 

 

 

I got over you

 

君を乗り越えたと思えるから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow