カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Don't Want to Miss a Thing~ Aerosmith

 

 

 

 

 

 

 

 

I could stay awake

 

俺はお前の呼吸の音を

 

 

 

 

 

Just to hear you breathing

 

聴くためだけに、起き続けていられた

 

 

 

 

 

Watch you smile while you are sleeping

 

お前が寝ている間中お前の笑顔を見る

 

 

 

 

 

While you're far away and dreaming

 

お前が遠くに居て、夢見ている間は

 

 

 

 

 

I could spend my life, In this sweet surrender

 

俺は甘い負け犬の人生を過ごしていたかもしれない

 

 

 

 

 

I could stay lost in this moment forever

 

俺はこの瞬間の中で、道に迷い続けていたんだ

 

 

 

 

 

Where every moment spent with you is a moment I treasure

 

一瞬、一瞬がお前と一緒に過ごした全ての瞬間が俺の宝物なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't wanna close my eyes

 

目を閉じたくない

 

 

 

 

 

I don't wanna fall a sleep 'Cause I'd miss you baby

 

俺は眠りに堕ちたくないんだ、お前を恋しがってるからさ

 

 

 

 

 

And I don't wanna miss a thing

 

そして、俺は悔いを残したくないんだ

 

 

 

 

 

'Cause even when I dream of you

 

例え、お前を夢見ている時

 

 

 

 

 

The sweetest dream would never do

 

世界一甘い夢を見ている時でもダメだ

 

 

 

 

 

I'd still miss you baby

 

それでもお前を恋しくなるだろう

 

 

 

 

 

And I don't want to miss a thing

 

俺は悔いを残したくないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

Lying close to you

 

お前の近くに横たわり

 

 

 

 

 

Feeling your heart beating

 

お前の鼓動を感じる

 

 

 

 

 

And I'm wondering what you're dreaming

 

それからお前がどんな夢を見ているのかと想像する

 

 

 

 

 

Wondering if it's me you're seeing

 

お前が夢で俺を見ているのかと考える

 

 

 

 

 

Then I kiss your eyes

 

それから、お前の目にキスして

 

 

 

 

 

And thank God we're together

 

一緒に居られる事を神に感謝するんだ

 

 

 

 

 

I just wanna stay with you

 

ただ、この瞬間をお前と一緒に居たい

 

 

 

 

 

In this moment forever

 

永遠に

 

 

 

 

 

Forever and ever

 

これからも永遠に

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't wanna close my eyes

 

目を閉じたくない

 

 

 

 

 

I don't wanna fall a sleep 'Cause I'd miss you baby

 

俺は眠りに堕ちたくないんだ、お前を恋しがってるからさ

 

 

 

 

 

 

And I don't wanna miss a thing

 

そして、俺は悔いを残したくないんだ

 

 

 

 

 

'Cause even when I dream of you

 

例え、お前を夢見ている時

 

 

 

 

 

The sweetest dream would never do

 

世界一甘い夢を見ている時でもダメだ

 

 

 

 

 

I'd still miss you baby

 

それでもお前を恋しくなるだろう

 

 

 

 

 

 

And I don't want to miss a thing

 

俺は悔いを残したくないんだ

 

 

 

 

 

I don't wanna miss one smile

 

俺はたった一人の笑顔を失いたくない

 

 

 

 

 

I don't wanna miss one kiss

 

俺はたった一人のキスを失いたくない

 

 

 

 

 

I just wanna be with you

 

ただ、お前と一緒に居たい

 

 

 

 

 

Right here with you, just like this

 

今、この場所で一緒に、今この瞬間

 

 

 

 

 

I just want to hold you close

 

ただ、お前を抱き寄せたいだけ

 

 

 

 

 

Feel your heart so close to mine

 

お前の心と、俺の心をこんなに近くに

 

 

 

 

 

And just stay here in this moment for all the lest of time

 

そして、この瞬間、この場所で残りの時間の全てを

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't wanna close my eyes

 

目を閉じたくない

 

 

 

 

 

I don't wanna fall a sleep 'Cause I'd miss you baby

 

俺は眠りに堕ちたくないんだ、お前を恋しがってるからさ

 

 

 

 

 

And I don't wanna miss a thing

 

そして、俺は悔いを残したくないんだ

 

 

 

 

 

'Cause even when I dream of you

 

例え、お前を夢見ている時

 

 

 

 

 

The sweetest dream would never do

 

世界一甘い夢を見ている時でもダメだ

 

 

 

 

 

I'd still miss you baby

 

それでもお前を恋しくなるだろう

 

 

 

 

 

And I don't want to miss a thing

 

俺は悔いを残したくないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

 

See You Tomorrow