カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Paris~ The Chainsmokers

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We were staying in Paris

 

僕たちはパリにいるんだ

 

 

 

 

 

To get away from your parents

 

君の両親から逃げるために

 

 

 

 

 

And I thought, "wow

 

僕は思ったんだ

 

 

 

 

 

If I could take this in a shot right now

 

”あぁ、この瞬間を写真に撮れたら

 

 

 

 

 

I don't think that we could work this out"

 

こんなに上手くいくなんて思わないだろう”

 

 

 

 

 

Out on the terrace

 

テラスに出て

 

 

 

 

 

I don't know if it's fair but I thought 

 

これでいいのかなんて分からない、でも思ったんだ

 

 

 

 

 

 

"How could I let you fall by yourself

 

”君を一人にしておくことなんて出来るのだろうか

 

 

 

 

 

While I'm wasted with someone else"

 

僕が他の誰かにうんざりしてたんだ”

 

 

 

 

 

 

 

 

If we go down then we go down together

 

落ちていくのなら一緒に落ちて行こう

 

 

 

 

 

They'll say you could do anything

 

みんなが君は何でもできるって言うだろう

 

 

 

 

 

They'll say that I was clever

 

みんなが僕の事を賢かったって言うだろう

 

 

 

 

 

If we go down then we go down together

 

落ちていくのなら一緒に落ちて行こう

 

 

 

 

 

We'll get away everything

 

全てを奪って逃げるんだ

 

 

 

 

 

Let's show them we are better

 

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう

 

 

 

 

 

Let's show them we are better

 

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう

 

 

 

 

 

Let's show them we are better

 

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう

 

 

 

 

 

We were staying in Paris

 

僕たちはパリにいるんだ

 

 

 

 

 

To get away from your parents

 

君の両親から逃げるために

 

 

 

 

 

You look so proud

 

とても誇らしげだね

 

 

 

 

 

Standing there with a frown and a cigarette

 

吸って顔をしかめる君は

 

 

 

 

 

Posting pictures of yourself on the internet

 

自分の写真をインターネットにあげて

 

 

 

 

 

Out on the terrace

 

テラスに出て

 

 

 

 

 

 

We breathe in the air of this small town

 

この小さな街の空気を吸うんだ

 

 

 

 

 

On our own cuttin' class for the thrill of it

 

ただ、スリルを求めて授業をサボってた

 

 

 

 

 

Getting drunk on the past we were livin' in

 

過去を思い出してはそれに酔いしれて

 

 

 

 

 

 

 

 

If we go down then we go down together

 

落ちていくのなら一緒に落ちて行こう

 

 

 

 

 

They'll say you could do anything

 

みんなが君は何でもできるって言うだろう

 

 

 

 

 

They'll say that I was clever

 

みんなが僕の事を賢かったって言うだろう

 

 

 

 

 

If we go down then we go down together

 

落ちていくのなら一緒に落ちて行こう

 

 

 

 

 

We'll get away everything

 

全てを奪って逃げるんだ

 

 

 

 

 

Let's show them we are better

 

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう

 

 

 

 

 

Let's show them we are better

 
僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
Show them we are
 
みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
Let's show them we are
 
みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
Show them we are
 
みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
Let's show them we are better
 
僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
We were staying in Paris
 
僕たちはパリにいるんだ
 
 
 
 
 
Let's show them we are better
 
僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
Let's show them we are
 
みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
 
Show them we are
 
みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
Let's show them we are
 
みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
Show them we are
 
みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
Let's show them we are better
 
僕たちの方がいいって
 
 
 
 
 
 
 
 
If we go down then we go down together
 
落ちていくのなら一緒に落ちて行こう
 
 
 
 
 
They'll say you could do anything
 
みんなが君は何でもできるって言うだろう
 
 
 
 
 
They'll say that I was clever
 
みんなが僕の事を賢かったって言うだろう
 
 
 
 
 
If we go down then we go down together
 
落ちていくのなら一緒に落ちて行こう
 
 
 
 
 
We'll get away with everything
 
全てを奪って逃げるんだ
 
 
 
 
 
Let's show them we are better
 
僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
 
 
 
We were staying in Paris(If we go down)
 
僕たちはパリにいるんだ
 
 
 
 
 
We were staying in Paris(If we go down)
 
僕たちはパリにいるんだ
 
 
 
 
 
We were staying in Paris(If we go down)
 
僕たちはパリにいるんだ
 
 
 
 
 
We were staying in Paris(If we go down)
 
僕たちはパリにいるんだ
 
 
 
 
 
Let's show them we are better
 
僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
We were staying in Paris
 
僕たちはパリにいるんだ
 
 
 
 
 
 
 
 
Let's show them we are better
 
僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
Let's show them we are better
 
僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
If we go down
 
もし、落ちていくのなら
 
 
 
 
 
Let's show them we are better
 
僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
If we go down
 
もし、落ちていくのなら
 
 
 
 
 
Let's show them we are better
 
僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
If we go down
 
落ちていくのなら
 
 
 
 
 
 
Let's show them we are better
 
僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう
 
 
 
 
 
Let's show them we are better...
 
僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう...
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
 
 
See You Tomorrow