カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sorry~ Justin Bieber

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

You gotta go and get angry at all of my honesty

 

君は僕の正直さに怒って去ってしまったね

 

 

 

 

 

You know I try but I don't too well with apologies

 

謝ろうとしたけど、そうしなかった事にも気づいているよね

 

 

 

 

 

I hope I don't run out of time, could someone call a referee?

 

時間が尽きないように願ったんだ、誰か助けてくれないかな?

 

 

 

 

 

Cause I just need one more shot at forgiveness

 

もう一度だけでいいんだ、許してほしいんだ

 

 

 

 

 

I know you know that I made those mistakes maybe once or twice

 

僕が一回か二回、間違いを犯した事を知ってるよね

 

 

 

 

 

 

By once or twice I mean maybe a couple a hundred times

 

もしかするともっと沢山

 

 

 

 

 

So let me, oh let me redeem, oh redeem, oh myself tonight

 

今度、謝らせて欲しい、謝らせて欲しいんだ

 

 

 

 

 

Cause I just need one more shot at second chances

 

もう一度チャンスをくれないかな

 

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, is it too late now to say sorry?

 

もう、ごめんねと謝るには遅いかな?

 

 

 

 

 

Cause I'm missing more than just your body

 

君の体をなくしたくないだけじゃないんだ

 

 

 

 

 

Is it too late now to say sorry?

 

もうごめんねと謝るには遅いかな?

 

 

 

 

 

Yeah I know that I let you down

 

僕は、君の事をがっかりさせてしまったね

 

 

 

 

 

Is it too late to say I'm sorry now?

 

今更謝るのは手遅れかな?

 

 

 

 

 

I'm sorry, yeah

 

本当にごめんね

 

 

 

 

 

Sorry, yeah

 

ごめんね

 

 

 

 

 

Sorry

 

ごめん

 

 

 

 

 

 

Yeah I know that I let you down

 

僕は君を落ち込ませてしまったね

 

 

 

 

 

 

Is it too late to say I'm sorry now?

 

今更ごめんねと謝るのは遅いかな?

 

 

 

 

 

I'll take every single piece of the blame if you want me to

 

君が求めるのなら、気に入らないところは全て直すよ

 

 

 

 

 

But you know that there is no innocent one in this game for two

 

でも、この二人の恋にはどちらも罪がないって君は分かってるよね

 

 

 

 

 

I'll go, I'll and then you go, you go out and spill the truth

 

僕は言うよ、君も僕に話して、本当の気持ちを言ってみてよ

 

 

 

 

 

Can we both say the words and forget this?

 

僕たち二人で話して今回の事を忘れる事は出来ないかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Is it too late now to say sorry?

 

もう、ごめんねと謝るには遅いかな?

 

 

 

 

 

Cause I'm missing more than just your body

 

君の体をなくしたくないだけじゃないんだ

 

 

 

 

 

Is it too late now to say sorry?

 

もう、ごめんねと謝るには遅いかな?

 

 

 

 

 

Yeah I know that I let you down

 

僕は君をがっかりさせてしまったね

 

 

 

 

 

Is it too late to say I'm sorry now?

 

今更謝るのは遅いかな?

 

 

 

 

 

I'm not just trying to get you back on me

 

君に戻ってきて欲しいだけじゃないんだ

 

 

 

 

 

Cause I'm missing more than just your body

 

君の体をなくしたくないだけじゃないんだ

 

 

 

 

 

Is it too late now to say sorry?

 

謝るにはもう遅いかな?

 

 

 

 

 

Yeah I know that I let you down

 

僕は君をがっかりさせてしまったね

 

 

 

 

 

Is it too late to say I'm sorry now?

 

ごめんねと謝るのはもう遅いかな?

 

 

 

 

 

I'm sorry, yeah

 

本当にごめんね

 

 

 

 

 

Sorry, oh

 

ごめんね

 

 

 

 

 

Sorry

 

ごめん

 

 

 

 

 

Yeah I know that I let you down

 

僕は君をがっかりさせてしまったね

 

 

 

 

 

Is it too late to say I'm sorry now?

 

今更ごめんねと謝るのは遅いかな?

 

 

 

 

 

I'm sorry, yeah

 

本当にごめんね

 

 

 

 

 

Sorry, oh

 

ごめんね

 

 

 

 

 

Sorry

 

ごめん

 

 

 

 

 

Yeah I know that I let you down

 

君をがっかりさせてしまった

 

 

 

 

 

Is it too late to say I'm sorry now?

 

”ごめんね”と謝ってももう遅いかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

 

See You Tomorrow