カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Crazy Love~ Audien

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I burn your clothes, you put your fist though the wall

 

君の服を燃やすと、拳を壁に叩きつけるんだ

 

 

 

 

 

You make me bigger and I make you crumble

 

君は俺をビッグにしたけど俺は君を粉々にした

 

 

 

 

 

Pretend I'm sleeping when you come home late

 

君が夜中に家に来ると俺は寝たふりをするんだ

 

 

 

 

 

I know you want it but I make you wait

 

君が会いたい事は分かってたけど待たせてたんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

I talkin''bout love, it's just a little bit dangerous

 

愛について、おかしな愛について話してるんだ

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love, I'm talkin''bout crazy love

 

ただちょっとだけ危ない愛についてね

 

 

 

 

 

Yeah we cry, sometimes fight like we're

 

俺たちは泣いて、時には狂ったように喧嘩したね

 

 

 

 

wrong, but we're right but it's all in love

 

けど、嫌いだったわけじゃなくて、全部ひっくるめて愛だったんだ

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love

 

愛について話してるんだ

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love

 

愛について

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love

 

愛について話してる

 

 

 

 

 

 

 

 

You think it's funny when you drink too much

 

君は飲み過ぎるとおかしくなるよね

 

 

 

 

 

You call me weak and use me as a crutch

 

弱ってる俺を呼んで、支えとして使うんだ

 

 

 

 

 

I followed you and then you broke my heart

 

俺が従うと、君は俺を傷つけるよね

 

 

 

 

 

But you took the time and you fixed every part

 

でも、君は時間をとって傷つけた全てを解決したよね

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love, it's just a little bit dangerous 

 

愛について、おかしな愛について話してるんだ

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love, I'm talkin'' bout crazy love 

 

ただ、少しだけ危ない愛についてね

 

 

 

 

 

Yeah we cry, sometimes fight like we're

 

俺たちは泣いて、時には狂ったように喧嘩したね

 

 

 

 

 

Wrong, but we're right but it's all in love

 

けど、嫌いだったんじゃなくて、全部ひっくるめて愛だったんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love

 

愛について話してるんだ

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love

 

愛について

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love

 

愛についてね

 

 

 

 

 

 

 

 

I remember that day that I met you

 

君に出会った日を覚えてるよ

 

 

 

 

 

Knew then I would never forget you

 

君を忘れることなんて出来ないって分かってた

 

 

 

 

 

(I'm talkin''bout love)

 

 

 

 

 

 

 

Still here after all that we've been thought

 

まだ、僕たちの関係はここにあるよ

 

 

 

 

 

Everybody needs a little bit of crazy

 

誰だってほんの少しのおかしさは必要なんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love, I'm talkin'bout crazy love

 

愛について、おかしな愛について話してるんだ

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love, it's just a little bit dangerous

 

ただ、少しだけ危ない愛についてね

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love, I'm talkin''bout crazy love

 

愛について、おかしな愛について話してるんだ

 

 

 

 

 

Yeah we cry, sometimes fight like we're

 

俺たちは泣いて、時には狂ったように喧嘩したね

 

 

 

 

 

wrong, but we're right but it's all in love

 

けど、嫌いだったわけじゃなくて、全部ひっくるめて愛だったんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love

 

愛について話してるんだ

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love

 

愛についてね

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love

 

愛について話してる

 

 

 

 

 

I'm talkin''bout love

 

愛について話してるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

See You tomorrow