カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Not Alone~ Sam Ock

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm livin' the story

 

俺はこんな世界に生きている

 

 

 

 

 

Of sinners and glory

 

罪深く、栄光に満ちていて

 

 

 

 

 

Of ashes and beauty

 

荒廃と美と

 

 

 

 

 

Of battles and warring

 

争いと戦乱の世界

 

 

 

 

 

The floodgates are open

 

水門は開かれて

 

 

 

 

 

It's broken this armoured soul

 

武装した魂を砕いてく

 

 

 

 

 

Is this anybody I know?(That I know?)

 

これは俺の知っている誰かか?(俺の知っている人?)

 

 

 

 

 

I'm livin' the story

 

俺はこんな世界に生きている

 

 

 

 

 

Of sinners and glory

 

罪深く栄光に満ちていて

 

 

 

 

 

Of ashes and beauty

 

荒廃と美と

 

 

 

 

 

Of battles and warring

 

争いと戦乱の世界

 

 

 

 

 

The floodgates are open

 

水門は開かれて

 

 

 

 

 

It's broken this armoured soul

 

武装した魂を砕いていく

 

 

 

 

 

Are you anybody I know?(That I know?)

 

お前は俺の知っている人か?(俺の知ってる人?)

 

 

 

 

 

 

You're not alone

 

お前は一人じゃない

 

 

 

 

 

I've got my battle shield up

 

俺は盾をかかげる

 

 

 

 

 

I wounder if it's enough

 

こんなので充分なんだろうか

 

 

 

 

 

I learned to trust nobody

 

誰も信じるなと学んだのに

 

 

 

 

 

Cause I got beaten bloody

 

俺はこの貴族達の国に

 

 

 

 

 

By the principalities here

 

血みどろに打ち負かされたんだ

 

 

 

 

 

I'm paralyzed with fear

 

俺は恐怖でしびれて

 

 

 

 

 

and I'm going insane

 

頭がおかしくなるんだ

 

 

 

 

 

(Still I feel no change)

 

(それでも違いは感じられない)

 

 

 

 

 

This is my cry for freedom

 

これが俺への自由への叫び

 

 

 

 

 

For justice and for wisdom

 

正義への、知恵への叫び

 

 

 

 

 

I don't wanna be this way

 

俺はこうなりたくない

 

 

 

 

 

and I want this heart to change

 

自分の心を変えたいんだ

 

 

 

 

 

I hope that there is more

 

俺が待ちわびているものは

 

 

 

 

 

something I'm waiting for

 

もっと色々あるはずだ

 

 

 

 

 

So I'll keep trusting the way

 

だから俺はこの道を信じるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm livin' the story

 

俺はこんな世界に生きている

 

 

 

 

 

Of sinners and glory

 

罪深く栄光に満ちていて

 

 

 

 

 

Of ashes and beauty

 

荒廃と美と

 

 

 

 

 

Of battles and warring

 

争いと戦乱の世界

 

 

 

 

 

The floodgates are open

 

水門は開かれて

 

 

 

 

 

It's broken this armoured soul

 

武装した魂を砕いていく

 

 

 

 

 

Is this anybody I know?(That I know?)

 

これは俺の知ってる誰かか?(俺の知っている人?)

 

 

 

 

 

 

 

I'm livin' the story

 

俺はこの世界に生きている

 

 

 

 

 

Of sinners and glory

 

罪深く栄光に満ちていて

 

 

 

 

 

Of ashes and beauty

 

荒廃と美と

 

 

 

 

 

Of battles and warring

 

争いと戦乱の世界

 

 

 

 

 

The floodgates are open

 

水門は開かれて

 

 

 

 

 

It's broken this armoured soul

 

武装した魂を砕いていく

 

 

 

 

 

Are you anybody I know?(That I know?)

 

お前は俺の知っている人か?(俺の知ってる人?)

 

 

 

 

 

You're not alone

 

お前は一人じゃない

 

 

 

 

 

I'm learning to let go of my pride

 

俺は自分の誇りに従うことを覚えた

 

 

 

 

 

I'm feeling my flesh slowly die

 

自分の肉体がゆっくりと死んでいく

 

 

 

 

 

and I'm scared beyond reason

 

理由も無いのに、恐ろしくなるんだ

 

 

 

 

 

But I know it's time to let go

 

だが、解放すべき時が来たんだ

 

 

 

 

 

So I will trust that I am not alone

 

だから、俺は一人じゃないと信じている

 

 

 

 

 

and I can't do this if I'm on my own

 

俺は一人じゃ成し遂げられない

 

 

 

 

 

Please don't turn your ears

 

耳を閉ざさないでくれ

 

 

 

 

 

and hear my cries

 

俺の叫びを聴いてくれ

 

 

 

 

 

I know that I'll survive

 

俺には、勝ち残る事が出来るんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm livin' the story

 

俺はこんな世界に生きている

 

 

 

 

 

Of sinners and glory

 

罪深く栄光に満ちていて

 

 

 

 

 

Of ashes and beauty

 

荒廃と美と

 

 

 

 

 

Of battles and warring

 

争いと戦乱の世界

 

 

 

 

 

The floodgates are open

 

水門は開かれて

 

 

 

 

 

It's broken this armoured soul

 

武装した魂を砕いていく

 

 

 

 

 

Is this anybody I know?(That I know?)

 

お前は俺の知っている誰かか?(俺の知っている人?)

 

 

 

 

 

I'm livin' the story

 

俺はこの世界に生きている

 

 

 

 

 

Of sinners and glory

 

罪深く栄光に満ちていて

 

 

 

 

 

Of ashes and beauty

 

荒廃と美と

 

 

 

 

 

Of battles and warring

 

争いと戦乱の世界

 

 

 

 

 

The floodgates are open

 

水門は開かれて

 

 

 

 

 

It's broken this armoured soul

 

武装した魂を砕いていく

 

 

 

 

 

Are you anybody I know?(That I know?)

 

お前は俺の知っている人か?(俺の知ってる人?)

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm livin' the story

 

俺はこの世界に生きている

 

 

 

 

 

Of sinners and glory

 

罪深く栄光に満ちていて

 

 

 

 

 

Of ashes and beauty

 

荒廃と美と

 

 

 

 

 

Of battles and warring

 

争いと戦乱の世界

 

 

 

 

 

The floodgates are open

 

水門は開かれて

 

 

 

 

 

It's broken this armoured soul

 

武装した魂を砕いていく

 

 

 

 

 

Is this anybody I know?(That I know?)

 

これは俺の知っている誰かか?(俺の知っている人?)

 

 

 

 

 

 

I'm livin' the story

 

俺はこの世界に生きている

 

 

 

 

 

Of sinners and glory

 

罪深く栄光に満ちていて

 

 

 

 

 

Of ashes and beauty

 

荒廃と美と

 

 

 

 

 

Of battles and warring

 

争いと戦乱の世界

 

 

 

 

 

The floodgates are open

 

水門は開かれて

 

 

 

 

 

It's broken this armoured soul

 

武装した魂を砕いていく

 

 

 

 

 

Is this anybody I know?(That I know?)

 

これは俺の知ってる誰かか?(俺の知ってる人?)

 

 

 

 

 

You're not alone

 

お前は一人じゃない

 

 

 

 

 

Livin' the story

 

こんな世界に生きている

 

 

 

 

 

Sinners and glory

 

罪深く、栄光に満ち

 

 

 

 

 

Ashes and beauty

 

荒廃し、美しく

 

 

 

 

 

Battle and warning

 

争いと戦乱と

 

 

 

 

 

Floodgates are open

 

水門は開かれて

 

 

 

 

 

Broken this armoured soul

 

武装した魂を砕いていく

 

 

 

 

 

Anybody I know?

 

知っている人はいるか?

 

 

 

 

 

Livin' the story

 

こんな世界に生きている

 

 

 

 

 

Sinners and glory

 

罪深く、栄光に満ち

 

 

 

 

 

Ashes and beauty

 

荒廃し、美しく

 

 

 

 

 

Battle and warning

 

争いと、戦乱と

 

 

 

 

 

Floodgates are open

 

水門は開かれて

 

 

 

 

 

Broken this armoured soul

 

武装した魂を砕いていく

 

 

 

 

 

Anybody I know?

 

知っている人はいるか?

 

 

 

 

 

Livin' the story

 

この世界に生きている

 

 

 

 

 

Sinners and glory

 

罪深く、栄光に満ち

 

 

 

 

 

Ashes and beauty

 

荒廃し、美しく

 

 

 

 

 

Battle and warning

 

争いと、戦乱と

 

 

 

 

 

Floodgates are open

 

水門は開かれて

 

 

 

 

 

Broken this armoured soul

 

武装した魂を砕いていく

 

 

 

 

 

Anybody I know?

 

俺を知っている人はいるか?

 

 

 

 

 

You're not alone

 

お前は一人じゃない

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow