カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Battleships~ Daughtry

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm sinking inside

 

僕は沈んでいく

 

 

 

 

 

And the maps and lines are broken down tonight

 

今夜、マストと網が壊れたんだ

 

 

 

 

 

I swallow my pride

 

僕はプライドを捨てたけど

 

 

 

 

 

But we're drowning in the ocean and it's tearing my heart open

 

僕らはまだ溺れていて、僕の心を引き裂いてるんだ

 

 

 

 

 

Baby we're high then we're low, first it's yes then it's no

 

ねえ、僕らは上がったり、下がったり、最初は"Yes"だったのに"No"になったり

 

 

 

 

 

And we're changing like the tides

 

まるで潮の満ち引きみたいだよね

 

 

 

 

 

Yeah, but I want you, I need you

 

だけど君が欲しいんだ、君が必要なんだ

 

 

 

 

 

And I guarantee you we'll make it out alive

 

僕たちは絶対大丈夫だよ

 

 

 

 

 

'Cause I don't wanna fight no more

 

だって僕はもう戦いたくないし

 

 

 

 

 

Even when the waves get rough

 

波が荒くなったとしても

 

 

 

 

 

I don't wanna see the day we say we've had enough

 

僕たちの終わりを見たくないんだ

 

 

 

 

 

And I don't wanna fight this war

 

こんな戦いはやめようよ

 

 

 

 

 

Bullets coming off our lips

 

弾丸が唇をかすめてく

 

 

 

 

 

But we stick to our guns and we love like battleships

 

それでも、僕らは銃を持ち続けて戦艦同士のように愛し合うんだ

 

 

 

 

 

Like battleships

 

戦艦のように

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, ba-boom, boom, boom

 

 

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, boom

 

 

 

 

 

 

 

And the cannon goes

 

大砲が行き来する

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, ba-boom, boom, boom

 

 

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, ba-boom

 

 

 

 

 

 

 

And the cannon goes

 

大砲が.....行き来する

 

 

 

 

 

Bombs fly though the air

 

爆撃が空を飛んでる

 

 

 

 

 

And I know that we're both playing not so fair

 

どっちもズルをしているのは分かってる

 

 

 

 

 

Ohh, show, show me you care

 

ねえ、教えてよ、僕の事を気にかけてるよね?

 

 

 

 

 

I got my white flag up and it's waving

 

僕は白旗を振って降参するよ

 

 

 

 

 

'Cause you know this love's worth saving baby

 

だってこの恋を守らなきゃいけないから

 

 

 

 

 

Baby we're high then we're low, first it's yes then it's no

 

ねえ、僕らは上がったり下がったり、最初は"Yes"だったのに"No"になったり

 

 

 

 

 

And we're changing like the tides

 

まるで潮の満ち引きみたいだよね

 

 

 

 

 

Yeah, but I want you, I need you

 

だけど君が欲しいんだ、必要なんだ

 

 

 

 

 

And I guarantee you we'll make it out alive

 

僕たちは絶対に大丈夫だよ

 

 

 

 

 

'Cause I don't wanna fight no more

 

だって僕はもう戦いたくないんだ

 

 

 

 

 

Even when the waves get rough

 

波が荒くなったとしても

 

 

 

 

 

I don't wanna see the day we say we've had enough

 

僕たちの終わりを見たくないんだ

 

 

 

 

 

And I don't wanna fight this war

 

こんな戦いはやめようよ

 

 

 

 

 

Bullets coming off our lips

 

弾丸が唇をかすめていく

 

 

 

 

 

But we stick to our guns and we love like battleships

 

それでも僕らは銃を持ち続けて、戦艦同士のように愛し合うんだ

 

 

 

 

 

Like battleships

 

戦艦のように

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, ba-boom, boom, boom

 

 

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, boom

 

 

 

 

 

 

 

And the cannon goes

 

大砲が行き来する

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, ba-boom, boom, boom

 

 

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, ba-boom

 

 

 

 

 

 

 

And we love, yeah we love

 

そして僕らは愛し合うんだ

 

 

 

 

 

And we love, yeah we love

 

愛し合うんだ

 

 

 

 

 

I'm sinking inside

 

僕は沈んでいく

 

 

 

 

 

Can we finally put our weapons down tonight?

 

今夜、やっと僕らは武器を下ろせるの?

 

 

 

 

 

'Cause I don't wanna fight no more

 

僕はもう戦いたくない

 

 

 

 

 

Even when the waves get rough

 

波が荒くなったとしても

 

 

 

 

 

I don't wanna see the day we say we've had enough

 

僕らの終わりを見たくないんだ

 

 

 

 

 

And I don't wanna fight this war

 

戦いはやめようよ

 

 

 

 

 

Bullets coming off our lips

 

弾丸が唇をかすめていく

 

 

 

 

 

But we stick to our guns and we love like battleships

 

僕らは銃を持ち続けて戦艦のように愛し合うんだ

 

 

 

 

 

Like battleships

 

戦艦のように

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, ba-boom, boom, boom

 

 

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, boom

 

 

 

 

 

 

 

And the cannon goes

 

大砲が行き来する

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, ba-boom, boom, boom

 

 

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, ba-boom

 

 

 

 

 

 

 

And the cannon goes

 

大砲が行き来する

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, ba-boom, boom, boom

 

 

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, boom

 

 

 

 

 

 

 

And the cannon goes

 

大砲が、行き来する

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, ba-boom, boom, boom

 

 

 

 

 

 

 

Boom, ba-boom, boom, ba-boom

 

 

 

 

 

 

 

And we love like battleships

 

そして僕らは、戦艦のように愛し合うんだ。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

See You Tomorrow