カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~In this song~ Charice

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I may not know where I'm going now

 

私は今、どこへ向かっているのかも分かっていない

 

 

 

 

 

This broken road is trying to tear me down

 

この荒れ果てた道が私を気落ちさせようとしているけど

 

 

 

 

 

But deep inside I've found

 

でも私は心の奥底に

 

 

 

 

 

A secret place, that I never knew

 

秘密の場所を見つけたの、そこで私が安心していられる事を

 

 

 

 

 

Where I feel safe, when the world is untrue

 

私は今まで知らなかった、世界中が誠実さを見せないとき

 

 

 

 

 

Here's what I've learned to do

 

そこで私がすることを学んだの

 

 

 

 

 

 

 

 

Just sing this song

 

ただこの歌うこと

 

 

 

 

 

And it takes me right back

 

その歌が私が行くべき場所へ導いてくれるから

 

 

 

 

 

Where I belong

 

私はどこに居るべきなのか

 

 

 

 

 

Everyday there's a new bridge to cross

 

渡れる新しい橋が毎日のように現れるけど

 

 

 

 

 

But I'm never far from home

 

家にたどり着くまでそう遠くないはず

 

 

 

 

 

If I put my heart, my soul, my all.....

 

もしも私がこの歌に私の心と魂と私の全てを込めるなら.....

 

 

 

 

 

In this song

 

ただ歌うこと

 

 

 

 

 

I don't depend on friends

 

私は友達に左右されない

 

 

 

 

 

Cuz they come and go

 

だって、友達はなかなか定まらないものだから

 

 

 

 

 

My belief in myself

 

私自身の信念こそが

 

 

 

 

 

Is gonna carry me thought

 

私に難関を切りぬけさせるはず

 

 

 

 

 

And that why I'm learning, oh,I learning yeah, I'm learning to sing.....

 

だから私は、歌うことを学んでいるのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

Just sing this song

 

ただこの歌を歌うこと

 

 

 

 

 

And it takes me right back

 

その歌が私を行くべき場所へ導いてくれるから

 

 

 

 

 

Where I belong

 

私はどこに居るべきなのか

 

 

 

 

 

Everyday there's a new bridge to cross

 

渡れる新しい橋が毎日のように現れるけど

 

 

 

 

 

But I'm never far from home

 

家にたどり着くまでそう遠くないはず

 

 

 

 

 

If I put my heart, my soul, my all.....

 

もしも私がこの歌に私の魂と私の全てを込めるなら

 

 

 

 

 

I may not have all the words that I need to say, and

 

私は必要な言葉を全部は持っていないかもしれない

 

 

 

 

 

I know I won't always be strong but I'm never afraid

 

私がいつも強いわけではないことは私には分かっているけど、私は絶対に恐れない

 

 

 

 

 

Because I hold my destiny

 

なぜなら、私が私の運命の鍵を握っていて

 

 

 

 

 

And it depends on me alone, alone so.....

 

私の運命は私一人にかかっているのだから

 

 

 

 

 

 

 

 

Just sing this song

 

ただこの歌を歌うこと

 

 

 

 

 

And it takes me right back

 

その歌が私を行くべき場所へ導いてくれるから

 

 

 

 

 

Where I belong

 

どこに居るべきなのか

 

 

 

 

 

Everyday there's a new bridge to cross

 

渡れる新しい橋が毎日のように現れるけど

 

 

 

 

 

But I'm never far from home

 

家にたどり着くまで決して遠くないはず

 

 

 

 

 

If I put my heart, my soul, my all.....

 

もしも、私がこの歌に心と私の魂と私の全てを込めるなら

 

 

 

 

 

I'll keep putting my heart, my soul, me all.....

 

私はこの歌に心と魂と私の全てを込め続ける.....

 

 

 

 

 

In this song

 

ただ歌うこと

 

 

 

 

 

In this song

 

ただ歌うこと

 

 

 

 

 

In this song

 

ただ歌うこと。

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You tomorrow