カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~One call away~ Charlie Puth

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm only one call away

 

電話一つですぐ駆けつけるよ

 

 

 

 

 

I'll be there to save the day

 

君が辛い時はすぐに行くよ

 

 

 

 

 

Superman got nothing on me

 

スーパーマンだって僕にはかなわないさ

 

 

 

 

 

I'm only one call away

 

電話一つですぐに駆けつけるよ

 

 

 

 

 

Call me, baby if you need a friend

 

友達が必要なら、僕に電話してよ

 

 

 

 

 

I just wanna give you love

 

君に愛をあげたいんだ

 

 

 

 

 

C'mon, c'mon, c'mon

 

さぁ、おいで

 

 

 

 

 

Reaching out to you, so take a chance

 

君に手を差し伸べるから、この手をつかんで

 

 

 

 

 

No matter where you go, know you're not alone

 

どこへ行こうとかまわない、君は一人じゃないよ

 

 

 

 

 

I'm only one call away

 

電話一つですぐに駆けつけるよ

 

 

 

 

 

I'll be there to save the day

 

君が辛い時にはすぐに行くよ

 

 

 

 

 

Superman got nothing on me

 

スーパーマンだって僕にはかなわないさ

 

 

 

 

 

I'm only one call away

 

電話一つですぐに駆けつけるよ

 

 

 

 

 

Come along with me and don't be scared

 

僕と一緒においでよ、怖がらなくていいんだ

 

 

 

 

 

I just wanna set you free

 

君を自由にしたいだけなんだ

 

 

 

 

 

C'mon, c'mon, c'mon

 

さぁ、おいで

 

 

 

 

 

You and me can make it up anywhere

 

君と僕ならどこでもうまくやっていけるさ

 

 

 

 

For now, we can stay here for a while

 

今は二人でしばらくここに居よう

 

 

 

 

 

Cause you know, I just wanna see your smile

 

わかるだろ?君の笑顔が見たいんだよ

 

 

 

 

 

No matter where you go, you know you're not alone

 

どこへ行こうと関係ないよ、君は一人じゃない

 

 

 

 

 

I'm only one call away

 

電話一つですぐに駆けつけるよ

 

 

 

 

 

I'll be there to save the day

 

君が辛い時にはすぐに行く

 

 

 

 

 

Superman got nothing on me

 

スーパーマンだって僕にはかなわないさ

 

 

 

 

 

I'm only one call away

 

電話一つですぐに駆けつけるよ

 

 

 

 

 

When you're weak I'll be strong

 

君に元気が無い時は僕が強くなる

 

 

 

 

 

I'm gonna keep holding on

 

僕が戦い続けるよ

 

 

 

 

 

Now don't you worry, it won't be long

 

だから心配ないよ、嫌なことは長く続かないさ

 

 

 

 

 

Darling, if you feel like hope is gone

 

希望が無くなったように感じたら

 

 

 

 

 

Just run into my arms

 

僕の腕の中に飛び込んでおいで

 

 

 

 

 

I'm only one call away

 

電話一つですぐに駆けつけるよ

 

 

 

 

 

I'll be there to save the day

 

君が辛い時はすぐに行くよ

 

 

 

 

 

Superman got nothing on me

 

スーパーマンだって僕にはかなわないよ

 

 

 

 

 

I'm only one call away

 

電話一つですぐに駆けつけるよ

 

 

 

 

 

I'm only one call away

 

電話一つですぐに駆けつけるよ

 

 

 

 

 

I'll be there to save the day

 

君が辛い時はすぐに行く

 

 

 

 

 

Superman got nothing on me

 

スーパーマンだって僕にはかなわないさ

 

 

 

 

 

I'm only one call away

 

電話一つですぐに行くよ

 

 

 

 

 

I'm only one call away

 

電話一つですぐに駆けつけるよ。

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow