カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Emotion~ Mariah Carey

 

 

 

 

 

 

You've got me feeling emotions

 

アナタは私の心を激しく突き動かすの

 

 

 

 

Deeper than I've ever dreamed of

 

私が夢見た以上に深くね

 

 

 

 

You've got me feeling emotions

 

アナタは私の心を激しく突き動かすの

 

 

 

 

Higher than the heavens above

 

天よりも高くね

 

 

 

 

I feel good I feel nice

 

最高よ

 

 

 

 

I've never felt so Satisfied

 

こんなに満足したのは初めて

 

 

 

 

I'm in love I'm alive

 

私は恋をしてて、生きているのを感じる

 

 

 

 

Intoxicated flying high

 

陶酔して、空高くハイになってるの

 

 

 

 

It feels like a dream

 

夢を見ているみたい

 

 

 

 

When you touch me tenderly

 

アナタが私に優しく触れると

 

 

 

 

I don't know if it's real

 

これが現実なのか分からなくなる

 

 

 

 

But I like the way I feel inside

 

でも、心の内のこの感情が好きなの

 

 

 

 

You've got me feeling emotions

 

アナタは私の心を激しく突き動かす

 

 

 

 

Deeper than I've ever dreamed of

 

私が夢見た以上に深く

 

 

 

 

You've got me feeling emotions

 

アナタは私の心を激しく突き動かすの

 

 

 

 

Higher than the heavens above

 

天よりも高くね

 

 

 

 

In the morning When I rise

 

朝、目が覚めると

 

 

 

 

You are the first thing

 

最初に考えるのは

 

 

 

 

On my mind

 

アナタのことよ

 

 

 

 

And in the middle of the night

 

そして夜中には

 

 

 

 

I feel your heartbeat

 

私の隣にいるあなたの鼓動を感じてるの

 

 

 

 

Next to mine

 

次は私のものよ

 

 

 

 

It feels like a dream

 

夢を見ているみたい

 

 

 

 

When you love me tenderly

 

アナタが私を優しく愛してくれると

 

 

 

 

I don't know if you're for real

 

アナタが現実のものなのか分からなくなる

 

 

 

 

But I like the way I feel inside

 

でも、心の内のこの感情が好き

 

 

 

 

You've got me feeling emotions

 

アナタは私の心を激しく突き動かす

 

 

 

 

Deeper than I've ever dreamed of

 

私が夢見た以上に深く

 

 

 

 

You've got me feeling emotions

 

アナタは私の心を激しく突き動かすの

 

 

 

 

Higher than the heavens above

 

天よりも高くね

 

 

 

 

 

You've got me feeling emotions

 

アナタは私の心を激しく突き動かす

 

 

 

 

Deeper than I've ever dreamed of

 

私が夢見た以上に深く

 

 

 

 

You've got me feeling emotions

 

アナタは私の心を激しく突き動かすの

 

 

 

 

Higher than the heavens above

 

天よりも高くね

 

 

 

 

You know the way to make me

 

アナタはどうすれば私がコントロールを失っちゃうのか

 

 

 

 

Lose control

 

知っているわね?

 

 

 

 

When you're looking into me eyes

 

アナタが私の目を見つめると

 

 

 

 

 

You make me feel so high

 

すごく感情が高ぶるの

 

 

 

 

You've got me feeling emotions

 

アナタは私の心を激しく突き動かす

 

 

 

 

Deeper than I've ever dreamed of

 

私が夢見た以上に深く

 

 

 

 

You've got me feeling emotions

 

アナタは私の心を激しく突き動かすの

 

 

 

 

Higher than the heavens above

 

天よりも高くね

 

 

 

 

High emotions

 

心が高ぶる

 

 

 

 

Deeper than I've ever dreamed of

 

私が夢見た以上に深く

 

 

 

 

You emotions

 

アナタの心も

 

 

 

 

Deeper than I've ever dreamed of

 

私が夢見た以上に深く

 

 

 

 

You emotions

 

アナタの心も

 

 

 

 

High emotions

 

高ぶるの

 

 

 

 

Deeper than I've ever dreamed of

 

私が夢見た以上に深く

 

 

 

 

You emotions

 

アナタの心も

 

 

 

 

You got the feel me high

 

アナタは私をもっとハイにする

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow