カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~A Thousand miles~ Vanessa Carlton

 

 

 

 

 

 

 

Making my way downtown

 

町中を通り抜けるの

 

 

 

 

I'm walking fast

 

早めに歩きながら

 

 

 

 

Faces passed

 

色々な顔とすれ違いながら

 

 

 

 

And I'm home bound

 

家へと向かってね

 

 

 

 

Starting blankly ahead

 

ぼんやりと前を見て

 

 

 

 

Just making my way

 

ただ通り抜けるの

 

 

 

 

Making a way

 

通り抜ける

 

 

 

 

Through the crowd

 

人混みの間を

 

 

 

 

And I need you

 

君が必要なの

 

 

 

 

And I miss you

 

君に会いたいの

 

 

 

 

And now I wonder

 

私、どうなるんだろう...

 

 

 

 

If I could fall Into the sky

 

もしも私が空に落ちたら

 

 

 

 

Do you think time

 

時間は私を置いて

 

 

 

 

Would pass me by

 

過ぎていってくれるかな?

 

 

 

 

'Cause you know I'd walk

 

たとえ1000マイルだって

 

 

 

 

A thousand miles

 

歩いてみせるから

 

 

 

 

If I could just see you tonight

 

もしも私が今夜アナタに会えるなら

 

 

 

 

It's always times like these

 

いつでも好きな時に

 

 

 

 

When I think of you

 

君のことを思うの

 

 

 

 

And I wonder

 

そして君は

 

 

 

 

If you ever think of me

 

こんな私のことを思ってくれているのかな

 

 

 

 

'Cause everything's so wrong

 

全部が上手くいかなくても

 

 

 

 

And I don't belong

 

上手くなじめなくても

 

 

 

 

Living in your precious memories

 

君の綺麗な思い出の中に生きてるから

 

 

 

 

'Cause I need you

 

君が必要なの

 

 

 

 

And I miss you

 

君に会いたいの

 

 

 

 

And now I wounder

 

私、どうなるんだろう...

 

 

 

 

If I could fall into the sky

 

もしも私が空に落ちたら

 

 

 

 

Do you think time

 

時間は私を置いて

 

 

 

 

Would pass me by

 

過ぎていってくれるかな?

 

 

 

 

'Cause you know I'd walk

 

たとえ1000マイルだって

 

 

 

 

A thousand miles

 

歩いてみせるから

 

 

 

 

If I could just see you tonight

 

もしも私が、今夜アナタに会えるなら

 

 

 

 

And I, I

 

わたし、わたしね

 

 

 

 

Don't want to let you know

 

君には内緒にしていたいの

 

 

 

 

I, I

 

わたし、わたしね

 

 

 

 

Drown in your memory

 

君の思い出に浸ってしまうから

 

 

 

 

I, I

 

わたし、わたしね

 

 

 

 

Don't want to let this go

 

手放したくないの

 

 

 

 

I, I

 

わたし、わたしね

 

 

 

 

Don't

 

イヤなの...

 

 

 

 

Making my way downtown

 

街の中を通り抜けるの

 

 

 

 

Waking fast

 

足早に

 

 

 

 

Faces passed

 

色々な顔とすれ違って

 

 

 

 

And I'm home bound

 

家へと向かうの

 

 

 

 

Staring blankly ahead

 

ぼんやりと前だけを見て

 

 

 

 

Just making my way

 

通り抜けるの

 

 

 

 

Making a way

 

抜けていくの

 

 

 

 

Though the crowd

 

人混みの中を

 

 

 

 

I still need you

 

私、まだ君が必要なの

 

 

 

 

I still miss you

 

私、まだ君に会いたいの

 

 

 

 

And now I wounder

 

ねぇ、どうなるんだろうね

 

 

 

 

If I could fall into the sky

 

もしも私が空に落ちたら

 

 

 

 

Do you think time 

 

時間は私たちを置いて

 

 

 

 

Would pass us by

 

過ぎていってくれるかな?

 

 

 

 

'Cause you know I'd walk

 

1000マイルだって

 

 

 

 

A thousand miles

 

歩いてみせるから

 

 

 

 

If I could

 

もしも私が

 

 

 

 

Just see you tonight

 

今夜君に会えるなら

 

 

 

 

If I could fall

 

もしも私が

 

 

 

 

Into the sky

 

空に落ちたら

 

 

 

 

Do you think time

 

時間は私たちを置いて

 

 

 

 

Would pass me by

 

過ぎていってくれるかな?

 

 

 

 

'Cause you know I'd walk

 

たとえ1000マイルだって

 

 

 

 

A thousand miles 

 

歩いてみせるから

 

 

 

 

If I could

 

もしも私が

 

 

 

 

Just see you

 

君だけに会えるのなら

 

 

 

 

If I could

 

もしも私が

 

 

 

 

Just hold you

 

君の腕だけに飛び込めるのなら

 

 

 

 

Tonight

 

今夜

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow