カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Go On Girl~ Ne-Yo

 

 

 

 

 

 

 

 

I can't get it back, but

 

俺には取り戻せない、でも

 

 

 

 

I don't want it back

 

取り戻したくもないんだ

 

 

 

 

I Realized that

 

気づいたんだ

 

 

 

 

She don't know how to act

 

彼女は騙し方を知らない

 

 

 

 

Never been a dump dude

 

俺はバカじゃない

 

 

 

 

No I'm not dense

 

マヌケでもない

 

 

 

 

I just had a slight lack of common sense

 

常識が少し欠けてるだけ

 

 

 

 

I was the good guy

 

俺はいい男だった

 

 

 

 

She was the bad girl

 

彼女は悪い女だった

 

 

 

 

I'm thinking one girl

 

俺には彼女一人だけだ

 

 

 

 

She thinking me, earl James and Jimmy

 

彼女は、俺、アールジェームス、ジミーのことを考えてた

 

 

 

 

Yep, she had plenty

 

そう、彼女には大勢いた

 

 

 

 

But love for me, she didn't have any

 

でも、俺への愛はこれっぽっちも無い

 

 

 

 

I was inviting, her into my heart

 

俺は彼女を受け入れようとした

 

 

 

 

But she was out riding in some other man's car

 

でも彼女は他にも沢山の男の車に乗ってた

 

 

 

 

She was my night time, thought I was her star

 

彼女は俺の夜で、俺は彼女の星だと思ってたんだ

 

 

 

 

Guess I was wrong, but see I'm strong

 

俺が間違ってた、でも大丈夫、

 

 

 

 

Wont take long foe me to move on

 

俺はすぐ立ち直れるから

 

 

 

 

 

 

 

Please don't worry bout me I'm fine

(Please don't worry bout me I'm fine)

 

俺のことは心配しないで大丈夫だから

 

 

 

 

Only gonna play the fool one time

(Only gonna play the fool one time)

 

バカな思いをするのは1度で十分

 

 

 

 

Trust me when I say that I'll be OK

 

俺は大丈夫だから心配いらない

 

 

 

 

Go on girl

(Go on girl)

 

勝手にしろよ

 

 

 

 

Go on girl

(Go on girl)

 

勝手にしろよ

 

 

 

 

Go on girl

(Go on girl)

 

勝手にしろよ

 

 

 

 

I can't get it back, but

 

取り戻せない、でも

 

 

 

 

I don't want it back

 

取り戻したくもない

 

 

 

 

I realized that

 

気づいたんだ

 

 

 

 

She don't know how to act

 

彼女は騙し方をしらないんだ

 

 

 

 

Tried to settle down and look what I get

 

落ち着こうとしたんだけど、俺の受けた仕打ちといったら

 

 

 

 

Thought it was my time, but I guess not yet

 

彼女が俺の運命だと思ってた、でも違ったんだ

 

 

 

 

She at the Bar getting drinks from many man

 

彼女がバーで沢山の男に奢ってもらってる時

 

 

 

 

I'm in the house, thinking shes with her girlfriends

 

俺は家に居て、彼女は女友達といると思ってた

 

 

 

 

Just not knowing, truly not knowing

 

確信はなかったけど

 

 

 

 

I look back now like, man, I was open

 

今振り返ってみれば、俺はバカな男だった

 

 

 

 

I was inviting, her into my heart

 

俺は彼女を受け入れようとした

 

 

 

 

But she was out riding in some other man's car

 

でも、彼女は他にも沢山の男の車に乗ってた

 

 

 

 

She was my night time, thought I was her star

 

彼女は俺の夜で、俺は彼女の星だと思ってた

 

 

 

 

Guess I was wrong, but see I'm strong

 

俺が間違ってた、でも大丈夫、

 

 

 

 

Wont take long for me to move on

 

俺はすぐに立ち直れるから

 

 

 

 

 

 

 

Please don't worry bout me I'm fine

(Please don't worry bout me I'm fine)

 

俺のことは心配ないよ

 

 

 

 

Only gonna play the fool one time

(Only gonna play the fool one time)

 

バカな思いは一度で十分

 

 

 

 

Trust me when I say that I'll be OK

 

俺は大丈夫だから心配しないで

 

 

 

 

Go on girl

(Go on girl)

 

勝手にしろよ

 

 

 

 

Go on girl

(Go on girl)

 

勝手にしろよ

 

 

 

 

Go on girl

(Go on girl)

 

もう他人だよ、ガール

 

 

 

 

The mistake I made is clear

 

俺が犯した過ちはハッキリしてる

 

 

 

 

(We never should've been together)

 

俺たちは一緒に居るべきじゃなかった

 

 

 

 

That's the reason you're not here

 

だから君はここにいない

 

 

 

 

(I know that I can do much better)

 

俺はもっといい女を見つけられる

 

 

 

 

Not a single salty tear

 

もうしょっぱい涙も流さない

 

 

 

 

Not a feeling in my chest

 

心残りもない

 

 

 

 

Baby I'm feeling no stress

 

ストレスもない

 

 

 

 

I'm too fly to be depressed

 

ただ落ち込むだけだよ

 

 

 

 

Go on girl

 

Go on girl

 

Go on girl

 

Go on girl

 

勝手にしろよ

 

 

 

 

 

 

 

Please don't worry bout me I'm fine

(Please don't worry bout me I'm fine)

 

俺のことは心配ないから

 

 

 

 

Only gonna play the fool one time

(Only gonna play the fool one time)

 

バカな思いは一度で十分

 

 

 

 

Trust me when I say that I'll be OK

 

俺は大丈夫だから心配いらないよ

 

 

 

 

Go on girl

(Go on girl)

 

勝手にしろよ

 

 

 

 

Go on girl

(Go on girl)

 

勝手にしろよ

 

 

 

 

Go on girl

(Go on girl)

 

もう他人だよ、ガール

 

 

 

 

 

 

 

 

Please don't worry bout me I'm fine

(Please don't worry bout me I'm fine)

 

俺のことは心配いらない

 

 

 

 

Only gonna play the fool one time

(Only gonna play the fool one time)

 

バカな思いは一度で十分

 

 

 

 

Trust me when I say that I'll be OK

 

俺は大丈夫だから心配いらないよ

 

 

 

 

Go on girl

(Go on girl)

 

勝手にしろよ

 

 

 

 

Go on girl

(Go on girl)

 

勝手にしろよ

 

 

 

 

Go on girl

(Go on girl)

 

もう他人だよ、ガール

 

 

 

 

I'll be fine...

 

俺は大丈夫だから...

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

TAPE WORM PROJECT / NE-YO COMPLETE BEST MIX2CD
価格:1620円(税込、送料別) (2017/2/24時点)