カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You & I~ John Legend

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You fix your make up, just so

 

君は化粧を直す、ただそれだけのことなんだけど

 

 

 

 

Guess you don't know, that you're beautiful

 

君は知らないんだと思う、君は美しいってこと

 

 

 

 

Try on every dress that you own

 

君が持っているドレスをすべて試してみてよ

 

 

 

 

You were fine in my eyes a half hour ago

 

僕が見た少し前まで、君は素敵だったよ

 

 

 

 

And if your mirror won't make it any clearer I'll

 

そして、もし鏡がそのことを分からせてくれないなら

 

 

 

 

Be the one to let you know

 

僕がそれを君に教えるよ

 

 

 

 

 

 

 

Out of all of the girls

 

全ての女の子の中で

 

 

 

 

You're my one and only girl

 

君はたった一人の女の子なんだ

 

 

 

 

Ain't nobody in the world tonight

 

他には世界中にも居ない、今夜

 

 

 

 

All of the stars, you make them shine like they were ours

 

すべてのスター達が僕たちのものみたいになるんだ、君はその人達を輝かせるんだ

 

 

 

 

Ain't nobody in the world but you and I 

 

君と僕をおいて、他には世界に誰もいないんだ

 

 

 

 

You and I

 

君と僕はね

 

 

 

 

Ain't nobody in the world but you

 

君と僕をおいて、他には世界に誰もいないんだ

 

 

 

 

You stop the room when we walk in

 

僕たちが部屋に入った時、君は部屋を閉める

 

 

 

 

Spotlight's on everybody's staring

 

スポットライトが点いてみんなが見つめるんだ

 

 

 

 

Tell all of these boys they're wasting their time

 

その人たちに言ってやろう、お前たちは自分の時間を無駄にしてるって

 

 

 

 

Stop standing in line, 'Cause you're all mine

 

列に並ぶのはやめてよ、なぜなら君はすべて僕のものだから

 

 

 

 

And this evening I won't let the feeling die

 

僕は今夜のこの気持ちを消したくない

 

 

 

 

I never wanna leave your side

 

君の傍から離れたくないんだ

 

 

 

 

 

 

 

Out of all of the girls

 

すべての女の子の中で

 

 

 

 

You're my one and only girl

 

君は僕の唯一無二の存在なんだ

 

 

 

 

Ain't nobody in the world tonight

 

他には世界にも居ないんだよ、今夜

 

 

 

 

All of the stars you make them shine like they were ours

 

すべてのスター達が僕たちのものみたいになるんだ、君はその人達を輝かせるんだ

 

 

 

 

Ain't nobody in the world but you and I 

 

君と僕をおいて、他には世界に誰もいないんだ

 

 

 

 

You and I

 

君と僕はね

 

 

 

 

Ain't nobody in the world

 

他には世界に誰もいないんだよ

 

 

 

 

You keep wondering if you're what I'm wanting

 

君が僕の求めているものだろうかと戸惑っても

 

 

 

 

You don't even have to try

 

頑張らなきゃいけないと思わなくていいんだ

 

 

 

 

You don't have to try

 

君は頑張らなくてもいいんだ

 

 

 

 

Don't try

 

何もしなくて

 

 

 

 

Don't try

 

変わらなくていいんだ

 

 

 

 

You don't have to try

 

君は僕の為に頑張らなくていいんだ

 

 

 

 

 

 

 

Out of all of the girls

 

全ての女の子の中で

 

 

 

 

You're my one and only girl

 

君は僕の唯一無二の存在なんだ

 

 

 

 

Ain't nobody in the world tonight

 

他には世界に誰もいないんだよ、今夜ね

 

 

 

 

All of the stars, they don't shine brighter than you are

 

すべてのスターたちでも、君より輝くことは無いんだ

 

 

 

 

Ain't nobody in the world but you and I

 

君と僕をおいて、他には世界に誰もいないんだ

 

 

 

 

You and I

 

君と僕はね

 

 

 

 

You and I

 

君と僕はね

 

 

 

 

Nobody in the world tonight

 

他には世界にいないんだよ

 

 

 

 

Ain't nobody in the world but you and I

 

君と僕をおいて、他には世界に誰もいないんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow