カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Story Of My Life~ One Direction

 

 

 

 

 

 

 

Written in these walls are the stories that I can't explain

 

この壁には僕が上手く説明できない物語が書かれてるんだ

 

 

 

 

I leave my heart open but it stays right here empty for days

 

心をオープンにしてるのに、ここ何日かずっと空っぽのままなんだ

 

 

 

 

She told me in the morning she don't feel the same about us in her bones

 

今朝、彼女に今までと同じような気持ちはないって言われたんだ

 

 

 

 

It seems to me that when I die these words will be written on my stone

 

僕が死ぬとき、僕の骨にその言葉をが刻まれるような気がしたんだ

 

 

 

 

And I'll be gone tonight

 

今夜、僕は行くよ

 

 

 

 

The ground beneath my feet is open wide

 

僕の真下の地面は開いてるんだ

 

 

 

 

The way that I been holdin' on too tight

 

今まで強く縛られてたんだ

 

 

 

 

With nothing in between

 

何にもないはずなのに

 

 

 

 

 

 

 

The story of my life I take her home

 

僕の人生の物語、僕は彼女を家まで送る

 

 

 

 

I drive all night to keep her warm and time...

 

一晩中彼女を温めて

 

 

 

 

Is frozen (the story of, the story of)

 

時間は止まるんだ

 

 

 

 

The story of my life I give her hope

 

僕の人生の物語、僕は彼女に期待を与えるんだ

 

 

 

 

I spend her love until she's broke inside

 

彼女が壊れてしまうまで、彼女の愛を貰うんだ

 

 

 

 

The story of my life (the story of, the story of)

 

僕の人生の物語

 

 

 

 

Written on these walls are the colors that I can't change

 

この壁には、僕には変えられない色が塗られてるんだ

 

 

 

 

Leave my heart open but it stays right here in it's cage

 

心をオープンにしてるのに、ここ何日かずっと檻の中みたいだよ

 

 

 

 

And I'll be gone gone tonight

 

今夜、僕は行くよ

 

 

 

 

The fire beneath my feet is burning bright

 

僕の足元の炎は豪快に燃えてるんだ

 

 

 

 

The way that I been holdin' on so tight

 

今まで強く縛られてたんだ

 

 

 

 

With nothing in between

 

何にもないはずなのに

 

 

 

 

 

 

 

The story of my life I take her home

 

僕の人生の物語、僕は彼女を家まで送るんだ

 

 

 

 

I drive all night to keep her warm and time...

 

一晩中彼女を温めて

 

 

 

 

Is frozen (the story of, the story of)

 

時間は止まる

 

 

 

 

The story of my life I give her hope

 

僕の人生の物語、僕は彼女に期待を与えるんだ

 

 

 

 

I spend her love until she's broke inside

 

彼女が壊れてしまうまで、彼女の中の愛を貰うんだ

 

 

 

 

The story of my life (the story of, the story of)

 

僕の人生の物語

 

 

 

 

And I been waiting for this time to come around

 

そして、僕はこの時が来るのをずっと待ってたんだ

 

 

 

 

But baby running after you is life chasing the clouds

 

でも、君を追いかけるのは雲を追いかけるようなものだよ

 

 

 

 

 

 

 

The story of my life I take her home

 

僕の人生の物語、彼女を家まで送るんだ

 

 

 

 

I drive all night to keep her warm and time...

 

一晩中彼女を温めて、

 

 

 

 

Is frozen

 

時間は止まる

 

 

 

 

The story of my life I give her hope (give her hope)

 

僕の人生の物語、僕は彼女に期待を与えて

 

 

 

 

I spend her love until she's broke inside (until she's broke inside)

 

彼女が壊れてしまうまで、彼女の中の愛を貰うんだ

 

 

 

 

The story of my life (the story of, the story of)

 

これが僕の人生の物語なんだ

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow