カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Die A Happy Man~ Thomas Rhett

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Baby last night was hands down

 

昨日の夜は最高だったね

 

 

 

 

One of the best nights

 

今まで経験した中でも最高の夜だったよ

 

 

 

 

That I've had no doubt

 

疑いなんかなく言えるよ

 

 

 

 

Between the bottle of wine

 

ワインボトルの間で

 

 

 

 

And the look in your eyes and the Marvin Gaye

 

君の目線とマーヴィン・ゲインの曲がかかる中で

 

 

 

 

Then we danced in the dark under September stars in the pourin' rain

 

雨の降る9月の夜の星の下で踊ったね

 

 

 

 

And I know that I can't ever tell you enough

 

君にしっかり伝えられる自信がないんだ

 

 

 

 

That all I need in this life is your crazy love

 

僕が人生で必要なのは君のクレイジーな愛だけ

 

 

 

 

 

 

 

If I never get to see the Northern lights

 

もしオーロラを見ることがなくたって

 

 

 

 

Or if I never get to see the Eiffel Tower at night

 

夜のエッフェル塔を見れなくたって

 

 

 

 

Oh if all I got is your hand in my hand

 

君の手さえ僕の手の中にあれば

 

 

 

 

Baby I could die a happy man yeah

 

僕は幸せな男として死ねるんだ

 

 

 

 

Happy man, baby

 

幸せな男だよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Baby that red dress brings me to my knees

 

君のその赤いドレスは僕をひざまづかせるよ

 

 

 

 

Oh but that black dress makes it hard to breathe

 

でもその黒いドレスは僕の呼吸を止めそうになる

 

 

 

 

You're a saint, you're a Goddess, the cutest, the hottest, a masterpiece

 

君は素晴らしすぎて、女神だよ、最高に可愛くて、最高にセクシーで、傑作だ

 

 

 

 

It's too good to be true, nothing better than you

 

これが真実ってすごいことだよ、君よりいい女は他にはいないよ

 

 

 

 

In my wildest dreams

 

僕の最高にワイルドな夢なんだ

 

 

 

 

And I know that I can't ever tell you enough

 

君にしっかり伝えられる自信がないんだ

 

 

 

 

That all I need in this life is your crazy love

 

僕が人生で必要なのは君のクレイジーな愛だけなんだ

 

 

 

 

If I never get to see the Northern lights

 

もし、オーロラを見ることがなくたって

 

 

 

 

Or if I never get to see the Eiffel Tower at night

 

夜のエッフェル塔を見れなくたって

 

 

 

 

Oh if all I got is your hand in my hand

 

君の手さえ僕の手の中にあれば

 

 

 

 

Baby I could die a happy man yeah

 

僕は幸せな男として死ねるよ

 

 

 

 

I don't need no vacation, no fancy destination

 

休暇なんていらないし、おしゃれな場所もいらない

 

 

 

 

Baby you're my great escape

 

君が僕の最高の安全地帯だよ

 

 

 

 

We could stay at home, listen to the radio

 

一緒に家でラジオを聞いていよう

 

 

 

 

Or dance around the fireplace

 

それか暖炉のそばで踊ろうか

 

 

 

 

And if I never get to build my mansion in Georgia

 

もし、ジョージアに僕のマンションを建てれなくても

 

 

 

 

Or drive a sports car up the coast of California

 

カリフォルニアの海沿いをスポーツカーで走れなくても

 

 

 

 

Oh if all I got is your hand in my hand 

 

君の手が僕の手の中にあれば

 

 

 

 

Baby I could die a happy man

 

僕は幸せな男で死ねるんだ

 

 

 

 

Baby I could die a happy man

 

僕は幸せな男だよ

 

 

 

 

Oh I could die a happy man

 

僕は幸せな男だよ

 

 

 

 

You know I could die

 

わかるかい?

 

 

 

 

I could die, I could die a happy man

 

きっと僕は幸せな男で死ねるさ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

2017 GRAMMY(R) NOMINEES【輸入盤】▼/VARIOUS[CD]【返品種別A】
価格:1450円(税込、送料別) (2017/3/12時点)