カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Change The World~ Eric Clapton

 

 

 

 

 

 

 

If I could reach the stars

 

もし、きらめく星に手が届くのなら

 

 

 

 

Pull one down for you

 

君の為に1つ取ってあげるよ

 

 

 

 

Shine it on my heart

 

その星で僕の心を照らして欲しい

 

 

 

 

So you could see the truth

 

そうすれば僕の心にある真実が見えるだろうから

 

 

 

 

Then this love I have inside,is everything it seems

 

君への愛は、心の中から湧き出てるんだ、全てが輝いて見えているようだよ

 

 

 

 

But for now I find, it's only in my dreams

 

でも僕が見つけたこの愛は、夢の中でしか実現できていないんだ

 

 

 

 

 

 

 

If I can change the world

 

もし、僕が世界を変えることが出来るのなら

 

 

 

 

I would be the sunlight in your universe

 

君の心の太陽になりたい、支えになりたいんだ

 

 

 

 

You would think my love was really something good

 

君は思ってくれてるよね、僕の愛は本物なんだよ

 

 

 

 

Baby if I could change the world

 

僕は君の世界を変えてみせるよ

 

 

 

 

And if I could be king, even for a day

 

もし、一日だけでも一国の王になれたなら

 

 

 

 

I'd take you as my queen, I'd have it no other way

 

君を女王にするよ、絶対に他の道は選ばない

 

 

 

 

And our love would rule, in this kingdom we had made

 

そして僕たちの愛で国を統合し、よりいい国にしていくんだ

 

 

 

 

Till then I'd be a fool, wishing for the day

 

愚かでも構わないさ、一日でも君と居れるのなら

 

 

 

 

 

 

 

That I can change the world

 

僕は君の世界を変えられるんだ

 

 

 

 

I would be the sunlight in your universe

 

君の心に光を降り注ぐ太陽にだってなれる

 

 

 

 

You would think my love was really something good

 

君は信じてくれてると思う、僕の愛は本物さ

 

 

 

 

Baby if I could change the world

 

僕の愛なら君の世界を変えられるよ

 

 

 

 

Baby if I could change the world

 

君の世界を変えられる

 

 

 

 

 

 

 

If I can change the world

 

もし、世界を変えられるなら

 

 

 

 

I would be the sunlight in your universe

 

君の心の太陽になりたいんだ、君を照らし続ける存在になりたいんだ

 

 

 

 

You would think my love was really something good

 

僕の愛は本物さ、君ならきっとわかってる

 

 

 

 

Baby if I could change the world

 

僕には世界を変えられる

 

 

 

 

Baby if I could change the world

 

君の世界を変えれるなら

 

 

 

 

Baby if I could change the world

 

僕は君の世界を変えたい

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow