カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~All Of Me~ John Legend

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

What would I do without your smart mouth?

 

生意気なキミなしで、僕はどうやっていけばいいんだろう?

 

 

 

 

Drawing me in, and you kicking me out

 

惹きつけておいて、突き放すんだね

 

 

 

 

You've got me head spinning, no kidding, I can't pin you down

 

頭がくらくらして冗談じゃないけど、僕はキミを留めておくことが出来ないんだ

 

 

 

 

What's going on in that beautiful mind

 

その綺麗な心の中でキミは何を思ってるの?

 

 

 

 

I'm on your magical mystery ride

 

キミと居ると、不思議と謎だらけなんだ

 

 

 

 

And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright

 

目眩がするんだ、何かがぶつかったみたいで、でも大丈夫さ

 

 

 

 

My head's under water

 

頭の中は溺れてるみたい

 

 

 

 

But I'm breathing fine

 

でも息は出来ているよ

 

 

 

 

You're crazy and I'm out of my mind

 

キミはクレイジーで、僕の方は狂ってる

 

 

 

 

 

 

 

'Cause all of me

 

だって、僕の全てで

 

 

 

 

Loves all of you

 

キミのすべてを愛すから

 

 

 

 

Love your curves and all your edges

 

キミの曲線や、キミの端っこも

 

 

 

 

All your perfect imperfections 

 

キミの完璧な所も、不完全な所もすべて

 

 

 

 

Give your all to me

 

キミのそのすべてを僕にくれたら

 

 

 

 

I'll give my all to you

 

僕のすべてをキミにあげるから

 

 

 

 

You're my end and my beginning

 

キミは僕の終わりであり、僕の始まりなんだ

 

 

 

 

Even when I lose I'm winning

 

敗北の時でもあり、勝利の時でもあるんだ

 

 

 

 

'Cause I give you all of me

 

だって、キミには僕のすべてを捧げているから

 

 

 

 

And you give me all of you, oh

 

そして、キミはそのすべてを僕にくれるんだ

 

 

 

 

How many times do I have to tell you

 

何度キミに伝えればいいんだろう

 

 

 

 

Even when you're crying you're beautiful too

 

涙を流してる時でも、キミは美しい

 

 

 

 

The world is beating you down, I'm around though every mood

 

世界がキミを落ち込ませるのなら、どんな時でも僕はキミのそばにいるよ

 

 

 

 

You're my downfall, you're my muse

 

キミに出会ったのは僕にとっての大事件なんだ、キミは僕の救世主なんだよ

 

 

 

 

My worst distraction, my rhythm and blues

 

僕の中で混乱が起きたんだ、まるでリズムとブルースみたいに

 

 

 

 

I can't stop singing, it's ringing in my head for you

 

その音楽は止まらない、頭の中でずっと鳴り響いている、キミだけに向けて

 

 

 

 

My head's under water

 

頭の中は溺れているみたい

 

 

 

 

But I'm breathing fine

 

でも、息は出来ているよ

 

 

 

 

You're crazy and I'm out of my mind

 

キミはクレイジーで、僕の方は狂ってる

 

 

 

 

 

 

 

'Cause all of me

 

だって、僕のすべてで

 

 

 

 

Loves all of you

 

キミのすべてを愛しているから

 

 

 

 

Love your curves and all your edges

 

キミの曲線も、君の端っこも

 

 

 

 

All your perfect imperfections

 

キミの完璧な所も、不完全な所もすべて

 

 

 

 

Give your all to me

 

キミのすべてを僕にくれたら

 

 

 

 

I'll give my all to you

 

僕のすべてをキミにあげるよ

 

 

 

 

You're my end and my beginning

 

キミは僕の終わりで、僕の始まりなんだ

 

 

 

 

Even when I lose I'm winning

 

敗北の時であり、勝利の時でもあるんだ

 

 

 

 

'Cause I give you all of me

 

だって、キミには僕のすべてを捧げるから

 

 

 

 

And you give me all of you, oh

 

そして、キミはそのすべてを僕にくれるんだ

 

 

 

 

Give me all of you

 

キミのすべてを僕にちょうだい

 

 

 

 

Cards on the table, we're both showing hearts

 

すべてのカードをテーブルの上に出して、心の中を見せ合おう

 

 

 

 

Risking it all, though it's hard

 

確かに危険だし、難しいことだけど

 

 

 

 

My head's under water

 

頭の中は溺れているみたいなんだ

 

 

 

 

But I'm breathing fine

 

でも、息は出来ているよ

 

 

 

 

You're crazy and I'm out of my mind

 

キミはクレイジーで、僕の方は狂ってる

 

 

 

 

 

 

 

'Cause all of me 

 

だって、僕のすべてで

 

 

 

 

Loves all of you

 

キミのすべてを愛しているから

 

 

 

 

Love your curves and all your edges

 

キミの曲線やキミの端っこも

 

 

 

 

All your perfect imperfections

 

キミの完璧な所も、不完全な所もすべて

 

 

 

 

Give your all to me

 

キミのすべてを僕にくれたら

 

 

 

 

I'll give my all to you

 

僕のすべてをキミにあげるから

 

 

 

 

You're my end and my beginning

 

キミは僕の終わりで、僕の始まりなんだ

 

 

 

 

Even when I lose I'm winning

 

敗北の時であって、勝利の時でもあるんだ

 

 

 

 

'Cause I give you all of me

 

だって、キミには僕のすべてを捧げているから

 

 

 

 

And you give me all of you, oh

 

そして、キミはそのすべてを僕にくれるんだ

 

 

 

 

I give you all of me

 

僕のすべてをキミに捧げるから

 

 

 

 

And you give me all of you, oh

 

キミのすべてを僕にちょうだい

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

 

See You Tomorrow