カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Every Night~ Tyrone Wells

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

Got something that I really need to tell you

 

本当にキミに伝えたい何かがあるんだ

 

 

 

 

That's why we're standing out here underneath the moon

 

何故僕たちは、月の下に立っているんだろう

 

 

 

 

You're beautiful, no one kills me like you do

 

キミは美しい、キミが言うように僕は誰も殺さない

 

 

 

 

My knees are shaking here we go

 

僕の足はここで震えてる

 

 

 

 

This is my truth

 

これが僕の真実

 

 

 

 

 

 

 

I'm not looking for just one night

 

僕は”一晩だけ”なんて求めない

 

 

 

 

See what I want is all my life

 

僕はすべての人生の中で何をみたいのか

 

 

 

 

When we are together it feels just right

 

僕たちが一緒なら、それが正しいって感じれるんだ

 

 

 

 

I'm asking you for your every night

 

僕は毎晩、キミに答えを聞くよ

 

 

 

 

Well, we both know we can't tell the future

 

僕たちは、未来に二人のことを聞けないけど

 

 

 

 

When I dream I see you next to me, girl

 

僕が夢見る時、”またな”って自分に言うんだ

 

 

 

 

Frying free we can take on the whole world

 

僕たちはすべての世界を自由に飛べるんだ

 

 

 

 

You have my love and it's true

 

キミは僕の真実の愛を持ってる

 

 

 

 

You can be sure

 

キミには分かるだろう

 

 

 

 

I'm not looking for just one night

 

僕は”一晩だけ”なんて求めない

 

 

 

 

See what I want is all my life

 

僕はすべての人生の中で何をみたいのか

 

 

 

 

When we are together it feels just right

 

僕たちが一緒なら、それが正しいと感じれる

 

 

 

 

I'm asking you for your every night

 

僕は毎晩、キミに答えを聞くよ

 

 

 

 

No one else

 

他の誰かじゃなくて

 

 

 

 

Could ever be the one

 

これまでの誰でもないキミに

 

 

 

 

Who doesn't try but

 

誰も出来なかった

 

 

 

 

Blows my mind like you do Baby

 

僕の記憶の中に、キミの風が吹いたんだ

 

 

 

 

Monday though to Sunday

 

月曜日でも、日曜日でも

 

 

 

 

Good days, bad days

 

良い日でも、ツイてない日でも

 

 

 

 

I want you

 

キミが欲しいんだ

 

 

 

 

Every night

 

毎晩

 

 

 

 

Just be mine, baby

 

僕だけのものであって欲しい

 

 

 

 

 

No one else

 

他の誰かじゃなくて

 

 

 

 

Could ever be the one

 

これまでの誰でもないキミに

 

 

 

 

Who doesn't try but

 

誰も出来なかった

 

 

 

 

Blows my mind like you do Baby

 

僕の記憶の中に、キミの風が吹いたんだ

 

 

 

 

Monday though to Sunday

 

月曜日でも、日曜日でも

 

 

 

 

Good days, bad days

 

良い日でも、ツイてない日でも

 

 

 

 

I want you

 

キミが欲しいんだ

 

 

 

 

Every night

 

毎晩

 

 

 

 

Just be mine, baby

 

僕だけのものであって欲しい

 

 

 

 

 

 

I'm not looking for just one night

 

僕は"一晩だけ"なんて求めない

 

 

 

See what I want is all my life

 

僕はすべての人生の中で何をみたいのか

 

 

 

 

When we are together it feels just right

 

僕たちが一緒なら、それが正しいと感じれる

 

 

 

 

I'm asking you for your every night

 

僕は毎晩、キミに答えを聞くよ

 

 

 

 

Every night

 

毎晩

 

 

 

 

(Every night, every night girl)

 

 

 

 

 

 

Every night

 

毎晩ね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材