カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~All About That Bass~ Meghan Trainor

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

Because you know

 

知ってるでしょ?

 

 

 

 

I'm all about that bass

 

私はいつもあの低音なの

 

 

 

 

'Bout that bass

 

重低音よ

 

 

 

 

No treble

 

高音じゃないわ

 

 

 

 

I'm all about that bass

 

私はいつもあの低音なの

 

 

 

 

'Bout that bass

 

重低音よ

 

 

 

 

No treble

 

高音じゃないわ

 

 

 

 

I'm all about that bass

 

私はいつもあの低音なの

 

 

 

 

'Bout that bass

 

重低音よ

 

 

 

 

No treble

 

高音じゃなくてね

 

 

 

 

I'm all about that bass

 

私はいつもあの低音なの

 

 

 

 

'Bout that bass

 

重低音よ

 

 

 

 

Yeah, it's pretty clear

 

誰でも分かるわよね

 

 

 

 

I ain't no size two

 

私はサイズ2じゃないの

 

 

 

 

But I can shake it

 

でも踊れるわよ

 

 

 

 

Shake it

 

キレキレでしょ?

 

 

 

 

Like I'm supposed to do

 

やりたいように踊れるわ

 

 

 

 

'Cause I got

 

男の子みんなが欲しがるの

 

 

 

 

That boom boom

 

大きい胸も

 

 

 

 

That all the boys chase

 

持ってるし

 

 

 

 

And all the right junk

 

ちゃんとアソコには

 

 

 

 

In all the right places

 

アレもついてるからね

 

 

 

 

I see the magazine

 

雑誌を見てたら

 

 

 

 

Workin' that Photoshop

 

フォトショットで加工してるやつ

 

 

 

 

We know

 

みんな分かってるよね

 

 

 

 

That shit ain't real

 

それがリアルじゃないってこと

 

 

 

 

C'mon now, make it stop

 

そんなのやめちゃおうよ

 

 

 

 

If you got

 

あなたは美しい

 

 

 

 

Beauty building

 

肉体があるんだから

 

 

 

 

Just raise 'em up

 

ただそれを見せればいいのに

 

 

 

 

'Cause every inch of you

 

だってあなたのすべてのパーツが

 

 

 

 

Is perfect

 

完璧なんだから

 

 

 

 

From the bottom

 

お尻から

 

 

 

 

To the top

 

頭のてっぺんまで全部ね

 

 

 

 

 

Yeah

 

 

 

 

 

 

my mama she told me

 

私のママが、私に言ってたの

 

 

 

 

Don't worry

 

自分のサイズのことなんか

 

 

 

 

About your size

 

心配しなくていいってね

 

 

 

 

She says

 

彼女は言ったの

 

 

 

 

''Boys like

 

”男の子は

 

 

 

 

A little more booty

 

夜、掴むのは

 

 

 

 

To hold tonight''

 

大きなお尻が好きなの”

 

 

 

 

You know

 

ほら、私は

 

 

 

 

I won't be

 

シリコンのバービー人形みたいな

 

 

 

 

No stick figure

 

ガリガリのハリがねみたいな人には

 

 

 

 

Silicone Barbie doll

 

なりたくないわ

 

 

 

 

So if that's

 

だからもしあなたが

 

 

 

 

What you're into

 

その姿なんだったら

 

 

 

 

Then go ahead

 

そのままで

 

 

 

 

And movie along

 

突き進めばいいのよ

 

 

 

 

 

 

 

Because you know

 

だって知ってるでしょ?

 

 

 

 

I'm all about that bass

 

私はいつもあの低音なの

 

 

 

 

'Bout that bass

 

重低音よ

 

 

 

 

No treble

 

高音じゃなくて

 

 

 

 

I'm all about that bass

 

私はいつもあの低音

 

 

 

 

'Bout that bass

 

重低音よ

 

 

 

 

No treble

 

高音じゃない

 

 

 

 

I'm all about that bass

 

私はいつもあの低音よ

 

 

 

 

'Bout that bass

 

重低音ね

 

 

 

 

No treble

 

高音じゃない

 

 

 

 

I'm all about that bass

 

私はいつもあの低音なの

 

 

 

 

'Bout that bass

 

重低音よ

 

 

 

 

 

I'm bringing booty back

 

お尻をフリフリして

 

 

 

 

Go ahead and tell them

 

歩いて行って言ってやるわ

 

 

 

 

Skinny bitches that

 

ガリガリの女たちにね

 

 

 

 

No I'm just playing

 

私はただ楽しんでるの

 

 

 

 

I know you think

 

あなたが私をデブだって

 

 

 

 

You're fat

 

思ってるのは知ってるわ

 

 

 

 

But I'm here to tell ya

 

でも教えてあげる

 

 

 

 

Every inch of you

 

みんな、あるがままで

 

 

 

 

Is perfect

 

完璧なの

 

 

 

 

From the bottom

 

お尻から

 

 

 

 

To the up

 

頭のてっぺんまですべて

 

 

 

 

Yeah

 

 

 

 

 

 

my mama she told me

 

私のママが私に言ってたわ

 

 

 

 

Don't worry

 

自分のサイズのことなんか

 

 

 

 

About your size

 

心配ないって

 

 

 

 

She says

 

彼女はこう言ったの

 

 

 

 

''Boys like

 

”男の子は

 

 

 

 

A little more booty

 

夜、掴むのは

 

 

 

 

To hold tonight''

 

大きなお尻が好きなの”

 

 

 

 

You know

 

ほらね、私は

 

 

 

 

I won't be

 

シリコンのバービー人形みたいな

 

 

 

 

No stick figure

 

ガリガリのハリがねみたいな人には

 

 

 

 

Silicone Barbie doll

 

なりたくないの

 

 

 

 

So if that's

 

だからもしあなたが

 

 

 

 

What you're into

 

その姿なんだったら

 

 

 

 

Then go ahead

 

そのままで

 

 

 

 

And movie along

 

突き進めばいいのよ

 

 

 

 

 

 

 

Because you know

 

だって知ってるでしょ?

 

 

 

 

I'm all about that bass

 

私はいつもあの低音なの

 

 

 

 

'Bout that bass

 

重低音よ

 

 

 

 

No treble

 

高音じゃなくて

 

 

 

 

I'm all about that bass

 

私はいつもあの低音なの

 

 

 

 

'Bout that bass

 

重低音よ

 

 

 

 

No treble

 

高音じゃなくて

 

 

 

 

I'm all about that bass

 

私はいつもあの低音なの

 

 

 

 

'Bout that bass

 

重低音よ

 

 

 

 

No treble

 

高音じゃないの

 

 

 

 

I'm all about that bass

 

私はいつもあの低音なの

 

 

 

 

'Bout that bass[×3」

 

重低音よ

 

 

 

 

'Bout that bass

 

あの重低音

 

 

 

 

'bout that bass

 

重低音なの

 

 

 

 

Hey, hey, ooh

 

 

 

 

 

 

You know

 

ほら

 

 

 

 

You like this bass

 

この重低音が好きなんでしょ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow