カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Ed Sheeran~ Thinking Out Loud

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When your legs don't work like they used to before

 

キミの足が以前のように動かなくなって

 

 

 

 

And I can't sweep you off of your feet

 

僕がキミを足から持ち上げられなくなっても

 

 

 

 

Will your month still remember the taste of my love?

 

キミの唇は、僕の愛の味を覚えているかい?

 

 

 

 

Will your eyes still smile from your cheeks?

 

キミの瞳はまだ、頬から笑うかい

 

 

 

 

 

 

 

And, darling, I will be loving you 'til we're 70

 

ねえ、僕は70歳になってもずっとキミのことを愛しているよ

 

 

 

 

And, baby, my heart could still fall as hard at 23

 

そして、僕の心は23歳の時と同じ気持ちでキミを愛してるんだ

 

 

 

 

And I'm thinking 'bout how people fall in love in mysterious ways

 

人が恋に落ちていく不思議について考えるんだ

 

 

 

 

Maybe just the touch of a hand

 

手を触れただけで恋に落ちたりするんだからさ

 

 

 

 

Well, me I fall in love with you every single day

 

僕は毎日キミに恋してるんだ

 

 

 

 

And I just wanna tell you I am

 

そしてただ、それを伝えたいだけなんだ

 

 

 

 

So honey now

 

今ねハニー

 

 

 

 

Take mo into your loving arms

 

僕をキミの腕の中へ連れてってよ

 

 

 

 

Kiss me under the light of a thousand stars

 

何千もの星の下でキスして

 

 

 

 

Place your head on my beating heart

 

キミの頭を僕の高鳴る胸の上にあてて

 

 

 

 

I'm thinking out loud

 

僕は考えてるんだ

 

 

 

 

That maybe we found love right where we are

 

多分、ここで愛を見つけたんだって

 

 

 

 

When my hair's all but gone and my memory fades

 

僕の髪の毛がなくなって、記憶が薄れて

 

 

 

 

And the crowds don't remember my name

 

大衆から僕の名前は忘れられて

 

 

 

 

When my hands don't play the strings the same way

 

ギターの弦を今みたいに弾けなくなっても

 

 

 

 

I know you will still love me the same

 

キミは僕を変わらずに、愛してくれるんだろうね

 

 

 

 

'Cause honey your soul could never grow old, it's evergreen

 

だってハニー、キミの心が老いることはないさ、ずっと永遠にね

 

 

 

 

And, baby, your smile's forever in my mind and memory

 

そしてキミの笑顔は僕の心と記憶に永遠に刻まれてるんだ

 

 

 

 

I'm thinking 'bout how people fall in love in mysterious ways

 

人が恋に落ちていく不思議について考えてるんだ

 

 

 

 

Maybe it's all part of a plan

 

すべては仕組まれているのかもしれないね

 

 

 

 

Well, I'll just keep on making the same mistakes

 

そして僕は同じ過ちを繰り返すんだろうな

 

 

 

 

Hoping that you'll understand

 

キミが理解してくれるって思いながら

 

 

 

 

But, baby, now

 

でも、いま

 

 

 

 

Take me into your loving arms

 

僕をキミの腕の中へ連れてってよ

 

 

 

 

Kiss me under the light of a thousand stars

 

何千もの星の下でキスして

 

 

 

 

Place your head on my beating heart

 

僕の高鳴る胸の上に君の頭を当てて

 

 

 

 

Thinking out loud

 

僕は考えてるんだ

 

 

 

 

That maybe we found love right where we are

 

多分、ここでいま愛を見つけたんだって

 

 

 

 

So, baby, now

 

ねえ、いま

 

 

 

 

Take me into your loving arms

 

僕をキミの腕の中へ連れてって

 

 

 

 

Kiss me under the light of a thousand stars

 

何千もの星の下でキスしてよ

 

 

 

Oh, darling, place your head on my beating heart

 

僕の高鳴る胸の上に君の頭を当てて

 

 

 

 

I'm thinking out loud

 

僕は考えてる

 

 

 

 

That maybe we found love right where we are

 

多分、いま愛を見つけたんだって

 

 

 

 

Oh, baby, we found love right where we are

 

ベイビー、いま愛を見つけたんだって

 

 

 

 

And we found love right where we are

 

そして、いまここで愛を見つけたんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow