カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Happy~ Pharrell Williams

 

 

ALUGO

 

 

 

 

 

 

 

 

It might seem crazy what I'm 'bout to say

 

こんなこと言うとバカげてると思われるかもしれないけど

 

 

 

 

Sunshine she's here, you can take a break

 

こんなにいい天気なんだから、少し休もうよ

 

 

 

 

I'm a hot air balloon that could go to space

 

なんだか熱気球になって宇宙まで飛んでいけそうだよ

 

 

 

 

With the air, like I don't care, baby, by the way

 

流れるままに、何でもいいやって、そんな気分さ

 

 

 

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like a room without roof

 

一緒に手を叩こう、屋根のない部屋になった気分なら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like happiness is the truth

 

一緒に手を叩こう、幸せが真実だと思うのなら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you know what happiness is to you

 

一緒に手を叩こう、幸せはキミにもあるって思うなら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like that's what you wanna do

 

一緒に手を叩こう、それがキミのやりたかったことなら

 

 

 

 

Here come bad news, talking this and that

 

悪いニュース、たくさん聞こえてくる

 

 

 

 

Well, give me all you got, don't hold it back

 

まあ、言いたいことがあるのなら僕に言ってよ、抱え込まないでさ

 

 

 

 

Well. I should probably warn ya, I'll be just fine

 

言っておくけど、僕はなにを言われても平気だよ

 

 

 

 

No offense to you, don't waste your time, here's why

 

悪い意味はないけど、それって時間の無駄じゃないかな

 

 

 

 

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like a room without roof

 

一緒に手を叩こう、屋根のない部屋になった気分なら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like happiness is the truth

 

一緒に手を叩こう、幸せが真実だと思うのなら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you know what happiness is to you

 

一緒に手を叩こう、幸せはキミにもあるって思うのなら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like that's what you wanna do

 

一緒に手を叩こう、それがキミのやりたかったことならさ

 

 

 

 

Bring me down

 

僕を落ち込ませようとしても

 

 

 

 

Can't nothing bring me down

 

僕は絶対に落ち込まないよ

 

 

 

 

My level's too high to bring me down

 

僕のレベルは高すぎて、落ち込んだりなんかしないんだ

 

 

 

 

Can't nothing bring me down, I said

 

僕は絶対に落ち込んだりしない、だから

 

 

 

 

Bring me down

 

僕は落ち込ませようとしても

 

 

 

 

Can't nothing bring me down

 

僕は絶対に落ち込んだりなんかしない

 

 

 

 

My level's too high to bring me down

 

僕のレベルは高すぎて落ち込んだりなんかしないんだ

 

 

 

 

Can't nothing bring me down, I said

 

僕は絶対に落ち込まないって言ったでしょ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like a room without roof

 

一緒に手を叩こう、屋根のない部屋になった気分なら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like happiness is the truth

 

一緒に手を叩こう、幸せが真実だと思うのなら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you know what happiness is to you

 

一緒に手を叩こう、幸せはキミにもあるって思うのなら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like that's what you wanna do

 

一緒に手を叩こう、それがキミのやりたかったことなら

 

 

 

 

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like a room without roof

 

一緒に手を叩こう、屋根のない部屋になった気分なら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like happiness is the truth

 

一緒に手を叩こう、幸せが真実だと思うのなら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you know what happiness is to you

 

一緒に手を叩こう、幸せはキミにもあるって思うのなら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like that's what you wanna do

 

一緒に手を叩こう、それがキミのやりたかったことなら

 

 

 

 

Bring me down

 

僕を落ち込ませようとしても

 

 

 

 

Can't nothing bring me down

 

僕は絶対に落ち込んだりしないんだ

 

 

 

 

My level's too high to bring me down

 

僕のレベルは高すぎて、落ち込んだりなんかしないんだ

 

 

 

 

Can't nothing bring me down, I said

 

僕は絶対に落ち込まない、だから

 

 

 

 

Bring me down

 

僕を落ち込ませようとしても

 

 

 

 

Can't nothing bring me down

 

僕は絶対に落ち込んだりなんかしない

 

 

 

 

My level's too high to bring me down

 

僕のレベルは高すぎて、落ち込んだりなんかしないんだ

 

 

 

 

Can't nothing bring me down, I said

 

僕は絶対に落ち込んだりなんかしないって言ってるでしょ

 

 

 

 

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like a room without roof

 

一緒に手を叩こう、屋根のない部屋になった気分なら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like happiness is the truth

 

一緒に手を叩こう、幸せが真実だと思うのなら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you know what happiness is to you

 

一緒に手を叩こう、幸せはキミにもあるって思うのなら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like that's what you wanna do

 

一緒に手を叩こう、それがキミのやりたかったことなら

 

 

 

 

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like a room without roof

 

一緒に手を叩こう、屋根のない部屋になった気分なら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like happiness is the truth

 

一緒に手を叩こう、幸せが真実だと思うのなら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you know what happiness is to you

 

一緒に手を叩こう、幸せはキミにもあるって思うのなら

 

 

 

 

(Because I'm happy)

 

(だって僕はハッピーだから)

 

 

 

 

Clap along if you feel like that's what you wanna do

 

一緒に手を叩こう、それがキミのやりたかったことなら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow