カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~No One~ Alicia Keys

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I just want you close

 

ただ近くにいて欲しいの

 

 

 

 

Where you can stay forever

 

あなたとならどこでも永遠に一緒に居れる

 

 

 

 

You can be sure

 

あなたは確信できるの

 

 

 

 

That it will only get better

 

良くなるだけだって

 

 

 

 

You and me together

 

あなたと私は一緒

 

 

 

 

Though the days and nights

 

昼も夜も

 

 

 

 

I don't worry 'cause

 

心配はいらないの、だって

 

 

 

 

Everything's going to be alright

 

すべては良くなっていくんだから

 

 

 

 

People keep talking they can say what they like

 

人々はみんな好きな話しをし続けてる

 

 

 

 

But all I know is everything's going to be alright

 

私が知ってるのは、すべてが良くなっていくってこと

 

 

 

 

 

 

 

No one, no one, no one

 

誰も、誰も、誰も

 

 

 

 

Can get in the way of what I'm feeling

 

私の気持ちを邪魔することはできないの

 

 

 

 

No one, no one, no one

 

誰も、誰も、誰も

 

 

 

 

Can get in the way of what I feel for you, you, you

 

私のあなたへの気持ちを止めることはできない

 

 

 

 

Can get in the way of what I feel for you

 

私のあなたへの気持ちを止めることはできないの

 

 

 

 

When the rain is pouring down

 

いつの日か、雨が降っていて

 

 

 

 

And my heart is hurting

 

私の心が傷ついているとき

 

 

 

 

You will always be around

 

あなたはそばに居てくれる

 

 

 

 

This I know for certain

 

これだけは確信できるの

 

 

 

 

You and me together

 

あなたと私は一緒

 

 

 

 

Though the days and nights

 

昼も夜も

 

 

 

 

I don't worry 'cause

 

心配はいらないわ、だって

 

 

 

 

Everything's going to be alright

 

すべては良くなっていくんだから

 

 

 

 

People keep talking they can say what they like

 

人々はみんな好きな話しをし続けてる

 

 

 

 

But all I know is everything's going to be alright

 

私が知ってるのは、すべては良くなっていくってこと

 

 

 

 

 

 

 

No one, no one, no one

 

誰も、誰も、誰も

 

 

 

 

Can get in the way of what I'm feeling

 

私の気持ちを邪魔することはできない

 

 

 

 

No one, no one, no one

 

誰も、誰も、誰も

 

 

 

 

Can get in the way of what I feel for you, you, you

 

私のあなたへの気持ちを止めることはできない

 

 

 

 

Can get in the way of what I feel for you

 

私のあなたへの気持ちを止めることはできないの

 

 

 

 

I know some people search the world

 

世界中の人々を探し回っている人が居ることを知ってる

 

 

 

 

To find something like what we have

 

私達の愛に似たものを探すため

 

 

 

 

I know people will try, try to divide

 

そんな愛を引き裂こうとする人が居ることも知ってる

 

 

 

 

Something so real

 

ホントのことよ

 

 

 

 

So till the end of time I'm telling you there ain't no one

 

だから最後まで私は伝え続けるの、誰も...

 

 

 

 

 

 

 

No one, no one, no one

 

誰も、誰も 誰も

 

 

 

 

Can get in the way of what I'm feeling

 

私の気持ちを邪魔することはできない

 

 

 

 

No one, no one, no one

 

誰も、誰も、誰も

 

 

 

 

Can get in the way of what I feel for you

 

私のあなたへの気持ちを止めることはできないの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow