カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Cold Water~ Justin Bieber feat Major Lazer

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Everybody gets high sometimes, you know

 

誰にだってハイになる時くらいあるだろ?

 

 

 

 

What else can we do when we're feeling low?

 

だってさ、落ち込んでる時に何が出来るの?

 

 

 

 

So take a deep breath and let it go

 

だから深呼吸して、考え直すんだ

 

 

 

 

You shouldn't be drowning on your own

 

君は独りぼっちで、沈んじゃダメなんだ

 

 

 

 

 

 

 

And if you feel you're sinking

 

もし、君が沈んでいきそうなのを感じたら

 

 

 

 

I will jump right over into cold, cold water for you

 

僕は君のために、どんな冷たい水の中にでも飛び込むよ

 

 

 

 

And although time may take us into different places

 

時間は僕たちを別々の場所に連れてくけど

 

 

 

 

I will still be patient with you

 

僕はそれでも君と一緒に我慢するよ

 

 

 

 

And I hope you know

 

だからこそ君に分かって欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

I won't let go

 

僕は君を手放したりなんかしない

 

 

 

 

I'll be your life line tonight

 

今夜、僕は君を助ける

 

 

 

 

I won't let go

 

絶対に手放したりなんかしない

 

 

 

 

I will be your life line tonight

 

今夜、僕が君の命綱になるんだ

 

 

 

 

Cause we all get lost sometimes, you know?

 

だって僕達は、時に道を見失うことだってあるだろ?

 

 

 

 

It's how we learn, how we grow

 

そうやって学んで、成長していくんだよ

 

 

 

 

And I wanna lay with you 'til I'm old

 

そして僕は、歳をとっても君のそばに居たい

 

 

 

 

You shouldn't be fighting on your own

 

君は独りぼっちで戦うべきじゃないんだ

 

 

 

 

And if you feel you're sinking

 

もし、君が沈んでいきそうなのを感じたら

 

 

 

 

I will jump right over into cold, cold water for you

 

僕は君のために、どんな冷たい水の中にだって飛び込むよ

 

 

 

 

And although time may take us into different places

 

時間は僕たちを別々の場所に連れてくけど

 

 

 

 

I will still be patient with you

 

僕はそれでも君と一緒に我慢する

 

 

 

 

And I hope you know

 

だからこそ君に分かって欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

I won't let go

 

僕は君を手放したりしないよ

 

 

 

 

I'll be your life line tonight

 

今夜、僕は君を助ける

 

 

 

 

I won't let go

 

絶対に手放したりしない

 

 

 

 

I will be your life line tonight

 

今夜、僕が君の命綱になるんだから

 

 

 

 

Come on, come on

 

早くきてよ

 

 

 

 

Save me from my rocking boat

 

この揺れるボートから私を助け出して

 

 

 

 

I just wanna stay afloat

 

ただ、静かに水の中を浮いていたいだけなの

 

 

 

 

I'm all alone

 

私は独りぼっち

 

 

 

 

And I hope, I hope

 

だから、願うの

 

 

 

 

Someone's gonna take me home

 

誰かが私を家に帰してくれるようにって

 

 

 

 

Somewhere I can rest my soul

 

家じゃなくてもどこかに、私が落ち着ける場所に

 

 

 

 

I need to know you won't let go

 

あなたが私を絶対手放さない理由を知りたいの

 

 

 

 

I will be your life line tonight

 

今夜、僕が君の命綱になるから

 

 

 

 

You won't let go

 

あなたを手放さない

 

 

 

 

I will be your life line tonight

 

今夜、君の命綱になるよ

 

 

 

 

I won't let go

 

僕は君を手放したなんかしない

 

 

 

 

I won't let go

 

絶対に手放したりなんかしない

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow