カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You&I~ One Direction

 

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I figured it out

 

学んできたんだ

 

 

 

 

I figured out from black and white

 

モノクロな世界から

 

 

 

 

Seconds and hours

 

短い瞬間や、長い瞬間

 

 

 

 

Maybe we had to take some time

 

きっと僕達にはもう少し時間が必要だったんだね

 

 

 

 

I know how it goes

 

どこに行きつくかなんて、僕は知ってる

 

 

 

 

I know how it goes from wrong and right

 

正解と間違いの判断を繰り返して

 

 

 

 

Silence and sound

 

静けさとざわめきの中で答えを見つける

 

 

 

 

Did they ever hold each other tight, like us?

 

みんなは、僕達みたいに強く抱きしめあったことがあるのかな?

 

 

 

 

Did they ever fight, like us?

 

みんなは、僕達みたいに激しく喧嘩したことがあるのかな?

 

 

 

 

 

 

 

You and I

 

キミと僕

 

 

 

 

We don't want to be like them

 

他の人達のようにはなりたくないよ

 

 

 

 

We can make it 'till the and

 

二人ならきっと最後まで添い遂げられる

 

 

 

 

Nothing can come between

 

何ものも引き裂くことはできないんだ

 

 

 

 

You and I

 

それがキミと僕

 

 

 

 

Not even the Gods above

 

神様でさえも

 

 

 

 

Can separate the two of us

 

二人を引き裂くことなんてできないんだ

 

 

 

 

Nothing can come between

 

何ものも引き裂くことはできないんだ

 

 

 

 

You and I

 

それがキミと僕

 

 

 

 

Oh, you and I

 

キミと僕

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I figured it out

 

気づいたんだ

 

 

 

 

Saw the mistakes of up and down

 

上がったり下がったり、間違いを繰り返して

 

 

 

 

Meet in the middle

 

真ん中あたりでまた出逢おう

 

 

 

 

There's always room for common ground

 

二人の気持ちを受け入れる余裕はあるんだ

 

 

 

 

I see what it's like

 

どんな感じかわかるよ

 

 

 

 

I see what it's like for day and night

 

明るい時や暗い時、どんな感じなのか

 

 

 

 

Never together

 

一緒にいれない時、どんな気持ちなのか

 

 

 

 

'Cause they see things in a different light, like us

 

だって、他の人達はひねくれているんだ、僕らみたいになれずにね

 

 

 

 

They never tried, like us

 

努力さえしたこともない僕らとは違って

 

 

 

 

 

 

 

You and I

 

キミと僕

 

 

 

 

We don't want to be like them

 

他の人達のようにはなりたくないよ

 

 

 

 

We can make it 'till the and

 

二人ならきっと最後まで添い遂げられる

 

 

 

 

Nothing can come between

 

何ものも二人を引き裂くことはできないんだ

 

 

 

 

You and I

 

それがキミと僕

 

 

 

 

Not even the Gods above

 

空の上の神様さえも

 

 

 

 

Can separate the two of us

 

二人のことを引き裂くことなんてできない

 

 

 

 

Nothing can come between

 

何ものも引き裂くことはできないんだ

 

 

 

 

You and I

 

それがキミと僕

 

 

 

 

Oh, you and I

 

キミと僕

 

 

 

 

 

Nothing can come between

 

誰にも二人を引き裂くことはできない

 

 

 

 

You and I

 

それがキミと僕

 

 

 

 

Oh, you and I

 

キミと僕

 

 

 

 

You and I

 

キミと僕なんだ

 

 

 

 

We can make it if we try

 

諦めなければ、きっと上手くいくよ

 

 

 

 

You and I

 

キミと僕なら

 

 

 

 

Oh, You and I

 

キミと僕ならね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow