カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~That's What I Like~ Bruno Mars

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I got condo in Manhattan

 

俺はマンハッタンにコンドミニアムを持ってるんだ

 

 

 

 

Baby girl, what's hatnin'?

 

なあベイビー、調子はどうだい?

 

 

 

 

You and your ass invited

 

キミを招待するよ、もちろん君のヒップもね

 

 

 

 

So gon' and get to clappin'

 

さあ、おいで、一緒にハジケようぜ

 

 

 

 

Go pop it for a pimp, pop-pop it for me

 

俺の仲間のために、俺のためにハジケてくれよ

 

 

 

 

Turn around and drop it for a pimp, drop-drop it for me

 

くるっとターンして、腰をくねらせてくれよ、俺と俺の仲間のために

 

 

 

 

I'll rent a beach house in Miami

 

マイアミでビーチハウスを借りるつもりさ

 

 

 

 

Wake up with no jammies (nope)

 

素っ裸で寝るのさ

 

 

 

 

Lobster tail for dinner

 

ディナーはロブスターで

 

 

 

 

Julio serve that scampi

 

フリオがスキャンピを料理してくれるのさ

 

 

 

 

You got it if you want it, got, got it if you want it

 

キミが気に入ったら好きなだけ頼むといいさ

 

 

 

 

Said you got it if you want it, take my wallet if you want it, now

 

好きなだけ食えばいいって言ったのさ、何だったら財布ごと持って行っていいよ

 

 

 

 

Jump in the Cadillac

 

キャデラックに飛び乗って

 

 

 

 

(Girl, let's put some miles on it)

 

(ちょっとドライブでもしようか)

 

 

 

 

Anything you want

 

キミが望むのなら何でも

 

 

 

 

(Just to put a smile on you)

 

(キミの笑顔が見たいだけなんだ)

 

 

 

 

You deserve it baby, you deserve it all

 

キミにはそれだけの価値があるのさ

 

 

 

 

And I'm gonna give it to you

 

そして、僕がそれをキミに教えてあげるから

 

 

 

 

Cool jewel be shining so bright

 

カッコいいジュエリーを光らせて

 

 

 

 

Strawberry champagne on ice

 

冷たいストロベリー・シャンパンを楽しむ

 

 

 

 

Lucky for you, that's what I like, that's what I like

 

キミはツイてる、こういうの僕は大好きなんだよ

 

 

 

 

 

Lucky for you, that's what I like, that's what I like

 

キミはツイてる、こういうの僕は大好きなんだ

 

 

 

 

Sex by the fire at night

 

暖炉のそばで愛し合う

 

 

 

 

Silk sheets and diamonds all white

 

シルキーで真っ白なシーツをまとって

 

 

 

 

 

Lucky for you, that's what I like, that's what I like

 

キミはツイてる、こういうの僕は大好きなんだ

 

 

 

 

 

Lucky for you, that's what I like, that's what I like

 

キミはツイてる、こういうの僕は大好きなんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm talkin' trips to Puerto Rico

 

プエルトリコまで旅行しようか

 

 

 

 

Say the word and we go

 

行きたいところを言って、そこへ行こうよ

 

 

 

 

You can be my freaka

 

ぶっ飛んでる女の子になってもいいよ

 

 

 

 

Girl, I'll be a fleeko, mamacita

 

俺はキミがその気になったらいつでも相手するからさ

 

 

 

 

I will never make a promise that I can't keep

 

俺は守れない約束は絶対にしないよ

 

 

 

 

I promise that your smile ain't gon' never leave

 

キミの笑顔を絶やさないって約束するよ

 

 

 

 

Shopping sprees in Paris

 

パリでショッピング三昧

 

 

 

 

Everything twenty-four karats (twenty-four karats)

 

全てが24カラットの輝きを持ってる(24カラットさ)

 

 

 

 

Take a look in that mirror (take a look)

 

鏡を観てごらん(観てごらん)

 

 

 

 

Now tell me who's the fairest

 

誰が一番フェアな奴か言ってみて

 

 

 

 

Is it you? (is it you?) is it me? (is it me?)

 

キミかい?(キミかい?)僕かい(僕かい?)

 

 

 

 

Say it's us (say it's us) and I'll agree, baby

 

僕達ってことにしようよ(僕達だ)それがいいね

 

 

 

 

 

 

 

Jump in the Cadillac

 

キャデラックに飛び乗って

 

 

 

 

(Girl, let's put some miles on it)

 

(ちょっとドライブでもしようか)

 

 

 

 

Anything you want

 

キミの望むものなら何でも

 

 

 

 

(Just to put a smile on you)

 

(キミの笑顔が見たいだけなんだ)

 

 

 

 

You deserve it baby, you deserve it all

 

キミにはそれだけの価値があるんだ

 

 

 

 

And I'm gonna give it to you

 

僕がキミに与えてあげるから

 

 

 

 

Cool jewel be shining so bright

 

カッコいいジュエリーを光らせて

 

 

 

 

Strawberry champagne on ice

 

冷たいストロベリー・シャンパンを楽しむ

 

 

 

 

Lucky for you, that's what I like, that's what I like

 

キミはツイてる、こういうの僕は大好きなんだよ

 

 

 

 

 

Lucky for you, that's what I like, that's what I like

 

キミはツイてる、こういうの僕は大好きなんだ

 

 

 

 

Sex by the fire at night

 

暖炉のそばで愛し合う

 

 

 

 

Silk sheets and diamonds all white

 

シルキーで真っ白なシーツをまとって

 

 

 

 

 

Lucky for you, that's what I like, that's what I like

 

キミはツイてる、こういうの僕は大好きなんだよ

 

 

 

 

 

Lucky for you, that's what I like, that's what I like

 

キミはツイてる、こういうの僕は大好きなんだ

 

 

 

 

You say you want a good time

 

キミは楽しみたいって言ったよね

 

 

 

 

Well here I am baby, here I am baby

 

それなら、俺がここに居るじゃないか

 

 

 

 

Talk to me, talk to me, talk to me

 

僕に全部話して、何がしたいのか話して

 

 

 

 

Talk to me, tell me what's on your mind

 

何を考えてるのか教えてよ

 

 

 

 

What's on your mind

 

キミの考えをさ

 

 

 

 

If you want it, girl, come and get it

 

もし、キミが欲しいのならここへ来て掴まなきゃ

 

 

 

 

All this is here for you

 

キミのために用意したんだ

 

 

 

 

Tell me baby, tell me, tell me baby

 

何を考えてるのか教えてよ

 

 

 

 

What you tryna do

 

何がしたいのか

 

 

 

 

 

 

 

Cool jewel be shining so bright

 

カッコいいジュエリーを光らせて

 

 

 

 

Strawberry champagne on ice

 

冷たいストロベリー・シャンパンを楽しむ

 

 

 

 

Lucky for you, that's what I like, that's what I like

 

キミはツイてる、こういうの僕は大好きなんだよ

 

 

 

 

 

Lucky for you, that's what I like, that's what I like

 

キミはツイてる、こういうの僕は大好きなんだ

 

 

 

 

Sex by the fire at night

 

暖炉のそばで愛し合う

 

 

 

 

Silk sheets and diamonds all white

 

シルキーで真っ白なシーツをまとって

 

 

 

 

 

Lucky for you, that's what I like, that's what I like

 

キミはツイてる、こういうの僕は大好きなんだよ

 

 

 

 

 

Lucky for you, that's what I like, that's what I like

 

キミはツイてる、こういうの僕は大好きなんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow