カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Move Your Body~ Sia

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poetry in your body you got it in every way

 

あなたの体の中の”唄”が語っているわ

 

 

 

 

And can't you see it's you I'm watching?

 

私が見てるのはあなただってわからないの?

 

 

 

 

I am hot for you in every way

 

私はあなたに夢中なの

 

 

 

 

And turn around, let me see you

 

くるっと回って見せて

 

 

 

 

Wanna free you with my rhythm

 

あなたのリズムで解放したいの

 

 

 

 

I know you can't get enough

 

私が充分じゃないのは知ってるわ

 

 

 

 

When I turn up with my rhythm

 

私のリズムで盛り上げる時ね

 

 

 

 

 

 

 

Your body's poetry, speak to me

 

あなたの体の唄が私に語りかけてるわ

 

 

 

 

Won't you let me be your rhythm tonight?

 

今夜、あなたのリズムにならせてくれる?

 

 

 

 

(Move your body, move your body)

 

(体を動かして、動かして)

 

 

 

 

I wanna be your muse, use my music

 

あなたの喜びになりたいの、私の音楽を使って

 

 

 

 

And let me be your rhythm tonight

 

今夜、あなたのリズムにならせて

 

 

 

 

(Move your body, move your body)

 

(体を動かして、動かして)

 

 

 

 

Your body's poetry speak to me

 

あなたの体の唄が私に語りかけてるの

 

 

 

 

Won't you let me be your rhythm tonight?

 

今夜、あなたのリズムにならせてくれる?

 

 

 

 

(Move your body, move your body)

 

(体を動かして、動かして)

 

 

 

 

I wanna be your muse, use my music

 

あなたの喜びになりたいの、私の音楽で

 

 

 

 

And let me be your rhythm tonight

 

今夜、あなたのリズムにならせて

 

 

 

 

(Move your body, move your body)

 

(体を動かして、動かして)

 

 

 

 

Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

 

 

Oh-oh-oh, oh, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh

 

 

 

 

 

 

Ohoh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poetry in your body

 

あなたの体の中の唄

 

 

 

 

Got me started, may it never end

 

もう始まってしまったわ、終わることはないかもしれない

 

 

 

 

Feel my rhythm in your system

 

あなたの方法で、私のリズムを感じて

 

 

 

 

This is living, I'm your only friend

 

これは生きているの、私はあなたの唯一の友達

 

 

 

 

Feel the beat in your chest

 

胸のビートを感じて

 

 

 

 

Beat your chest like an animal

 

獣のように胸を打つの

 

 

 

 

Free the beast from it's cage

 

檻から獣を解放するの

 

 

 

 

Free the rage like an animal

 

獣のように猛威を解き放つの

 

 

 

 

 

 

 

Your body's poetry, speak to me

 

あなたの体の唄が私に語りかけてるわ

 

 

 

 

Won't you let me be your rhythm tonight?

 

今夜、あなたのリズムにならせてくれる?

 

 

 

 

(Move your body, move your body)

 

(体を動かして、動かして)

 

 

 

 

I wanna be your muse, use my music

 

あなたの喜びになりたいの、私の音楽を使って

 

 

 

 

And let me be your rhythm tonight

 

今夜、あなたのリズムにならせて

 

 

 

 

(Move your body, move your body)

 

(体を動かして、動かして)

 

 

 

 

Your body's poetry speak to me

 

あなたの体の唄が私に語りかけてるの

 

 

 

 

Won't you let me be your rhythm tonight?

 

今夜、あなたのリズムにならせてくれる?

 

 

 

 

(Move your body, move your body)

 

(体を動かして、動かして)

 

 

 

 

I wanna be your muse, use my music

 

あなたの喜びになりたいの、私の音楽で

 

 

 

 

And let me be your rhythm tonight

 

今夜、あなたのリズムにならせて

 

 

 

 

(Move your body, move your body)

 

(体を動かして、動かして)

 

 

 

 

 

 

Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh

 

 

 

 

 

 

Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh

 

 

 

 

 

 

Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh

 

 

 

 

 

 

Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh

 

 

 

 

 

 

Your body's poetry

 

あなたの体の唄

 

 

 

 

Move your body for me

 

私のために体を動かして

 

 

 

 

Your body's poetry

 

あなたの体の唄

 

 

 

 

Move your body for me

 

私のために体を動かして

 

 

 

 

Me, me, me, me, me, me.....

 

私のために、私のために.....

 

 

 

 

 

 

 

Your body's poetry, speak to me

 

あなたの体の唄が私に語りかけてるわ

 

 

 

 

Won't you let me be your rhythm tonight?

 

今夜、あなたのリズムにならせてくれる?

 

 

 

 

(Move your body, move your body)

 

(体を動かして、動かして)

 

 

 

 

I wanna be your muse, use my music

 

あなたの喜びになりたいの、私の音楽を使って

 

 

 

 

And let me be your rhythm tonight

 

今夜、あなたのリズムにならせて

 

 

 

 

(Move your body, move your body)

 

(体を動かして、動かして)

 

 

 

 

Your body's poetry speak to me

 

あなたの体の唄が私に語りかけてるの

 

 

 

 

Won't you let me be your rhythm tonight?

 

今夜、あなたのリズムにならせてくれる?

 

 

 

 

(Move your body, move your body)

 

(体を動かして、動かして)

 

 

 

 

I wanna be your muse, use my music

 

あなたの喜びになりたいの、私の音楽で

 

 

 

 

And let me be your rhythm tonight

 

今夜、あなたのリズムにならせて

 

 

 

 

(Move your body, move your body)

 

(体を動かして、動かして)

 

 

 

 

Oh-oh-oh, oh-oh-oh, oh, oh

[×8]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow