カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Everyday~ Ariana Grande feat Future

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anytime I'm alone, I can't help thinking about you

 

私は独りぼっちで、あなたの事ばっかり考えてるの

 

 

 

 

All I want, all I need, honestly, it's just me and you

 

あなたと私、2人さえいればそれでいいの

 

 

 

 

He giving me that good shit

 

彼は最高なの

 

 

 

 

That make me not quit, that good shit

 

自分を抑えられなくなってしまうの

 

 

 

 

He giving me that good shit

 

彼といると楽しくて

 

 

 

 

That make me not quit, that good shit

 

私のことを狂わせるほどね

 

 

 

 

 

 

 

Oh, he give it to me

 

彼が私にくれるの

 

 

 

 

Everyday, everyday, everyday

 

いつも、いつも、いつも

 

 

 

 

He give it to me

 

彼が私に与えてくれるの

 

 

 

 

Everyday, everyday, everyday

 

いつも、いつも、いつも

 

 

 

 

He give it to me

 

私にくれるの

 

 

 

 

Everyday, everyday, everyday

 

いつも、いっつも

 

 

 

 

He give it to me

 

彼が私にくれるの

 

 

 

 

Everyday, everyday, everyday

 

いつも、いつも、いつも

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anytime, anywhere, baby boy, I can misbehave

 

どんなときも、どんな場所でも、あなたのために悪い女の子にだってなれるわ

 

 

 

 

Breath me in, breath me out, fill me up

 

私を吸い込んで、私を吐き出して、あなたの体で私を満たして

 

 

 

 

Running though your veins

 

血液をめぐって、あなたを満たしてあげる

 

 

 

 

He giving me that good shit

 

彼といると楽しくて

 

 

 

 

That make me not quit, that good shit

 

自分が抑えられないの

 

 

 

 

He giving me that good shit

 

彼は最高で

 

 

 

 

That make me not quit, that good shit

 

私のことを狂わせる

 

 

 

 

 

 

 

Oh, he give it to me

 

彼が私にくれるの

 

 

 

 

Everyday, everyday, everyday

 

いつも、いつも、いつも

 

 

 

 

He give it to me

 

彼が私に与えてくれるの

 

 

 

 

Everyday, everyday, everyday

 

いつも、いつも、いつも

 

 

 

 

He give it to me

 

彼が私にくれるの

 

 

 

 

Everyday, everyday, everyday

 

いつも、いつも、いつも

 

 

 

 

Make me go.....

 

彼が私を狂わせるわ.....

 

 

 

 

La, la, la, la, la, la, la, la

 

 

 

 

 

 

La, la, la, la, la, la

 

 

 

 

 

 

Everyday, everyday

 

いつも、そうやってね

 

 

 

 

La, la, la, la, la, la, la, la

 

 

 

 

 

 

La, la, la, la, la, la

 

 

 

 

 

 

Everyday, everyday

 

いつも、いっつも

 

 

 

 

I put that work on you everyday

[Future]

俺が毎日キミに奉仕するよ

 

 

 

 

When the night fall 'til the sun come

 

夜が落ちたら太陽が戻るまでずっとね

 

 

 

 

You done fell in love with a bad guy

 

キミはそんな悪い男に落ちたのさ

 

 

 

 

I don't compromise my passion

 

誓うよ、俺の情熱はホンモノ

 

 

 

 

It's not what you do for me, I'm doing the same for you

 

キミが大切にしてくれるように、俺もキミを大切にするから

 

 

 

 

I don't be tripping or making mistake

 

調子にのって、ヘマなんかしない

 

 

 

 

I made too many in my past (that's right)

 

昔はたくさんやらかしてきたけど(そのとおり)

 

 

 

 

I fight for the things you believe in

 

キミが信じてくれるなら戦えるんだ

 

 

 

 

I got your body and put it on drive and

 

その身体のエンジンをかけてあげるよ

 

 

 

 

I got the keys and

 

鍵は俺が持ってるから

 

 

 

 

We about to take us a vacation

 

2人で休みを楽しもう

 

 

 

 

I'm about to put all this vintage loving on you

 

高級ワインだって、すべてキミへの愛に捧げるよ

 

 

 

 

Baby like it was the late 80s

 

キミは80年代のワインみたいだよ

 

 

 

 

When you ride on me, baby rotate it

 

俺の上に乗ったら、くるくる動き回ってくれよ

 

 

 

 

 

 

 

He giving me that good shit

 

彼といると楽しくて

 

 

 

 

That make me not quit, that good shit

 

自分を抑えられなくなってしまう

 

 

 

 

He giving me that good shit

 

彼といると最高で

 

 

 

 

That make me not quit, that good shit

 

私のことを狂わせるの

 

 

 

 

 

 

 

Oh, he give it to me

 

彼が私にくれるの

 

 

 

 

Everyday, everyday, everyday

 

いつも、いつも、いつも

 

 

 

 

He give it to me

 

彼が私に与えてくれるの

 

 

 

 

Everyday, everyday, everyday

 

いつも、いつも、いつも

 

 

 

 

He give it to me

 

彼が私にくれるの

 

 

 

 

Everyday, everyday, everyday

 

いつも、いつも、いつも

 

 

 

 

He give it to me

 

彼が私に与えてくれる

 

 

 

 

Everyday, everyday, everyday

 

いつも、いつも、いつも

 

 

 

 

Make me go.....

 

彼が私を狂わせる.....

 

 

 

 

La, la, la, la, la, la, la, la

 

 

 

 

 

 

La, la, la, la, la, la

 

 

 

 

 

 

Everyday, everyday

 

いつも、いっつも

 

 

 

 

La, la, la, la, la, la, la, la

 

 

 

 

 

 

La, la, la, la, la, la

 

 

 

 

 

 

Everyday, everyday

 

いつも、いっつも

 

 

 

 

Give it to me, to me

 

ねぇ、私にちょうだい?

 

 

 

 

(She got me on it)

 

(彼女があれを求めてる...)

 

 

 

 

Oh, he give it to me every day

 

いつも彼がくれるもの

 

 

 

 

(She got me on it...)

 

(彼女があれを求めてる...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow