カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Into You~ Ariana Grande

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm so into you, I can barely breath

 

虜になって、息さえも上手くできないの

 

 

 

 

And all I wanna do is to fall in deep

 

いつもでもあなたに夢中になっていたい

 

 

 

 

But close ain't close enough 'til we cross the line, baby

 

でも、近づいても近づいても、まだ足りないの

 

 

 

 

So name a game to play, and I'll roll the dice, hey

 

このゲームに名前を付けましょう、サイコロを振るわ

 

 

 

 

 

 

 

Oh baby, look what you started

 

ねぇ、あなたが始めたことでしょ?

 

 

 

 

The temperature's rising in here

 

どんどん体が熱くなっていくの

 

 

 

 

Is this gonna happen?

 

こんなことってあるの?

 

 

 

 

Been waiting and waiting for you to make a move

 

あなたが動き出す瞬間を待ってるの

 

 

 

 

Before I make a move

 

前からずっと我慢してる

 

 

 

 

So baby, come light me up and maybe I'll let you on it

 

私の心に火を点けて、あなたの心にも火を点けてあげるから

 

 

 

 

A little bit dangerous, but baby, that's how I want it

 

少し危ないことだけど、私には必要なの

 

 

 

 

A little less conversation, and a little more touch my body

 

もう何も言わずに、私の体に触れてみて

 

 

 

 

Cause I'm so into you, into you, into you

 

だって、私はあなたの虜なの

 

 

 

 

Got everyone watchin' us, so baby, let's keep it secret

 

みんなに見せつけるのもいいわ、でも、やっぱり秘密にしましょう

 

 

 

 

A little bit scandalous, but baby, don't let them see it

 

少しだけスキャンダルっぽく、でも、絶対に言っちゃダメ

 

 

 

 

A little less conversation, and a little more touch my body

 

もう何も言わずに、私の体に触れてみて

 

 

 

 

Cause I'm so into you, into you, into you

 

だって、私はあなたの虜なんだから

 

 

 

 

This could take some time, hey

 

少し時間はかかるかもしれない

 

 

 

 

I made too many mistakes

 

今まで間違ったことはたくさんあるけど

 

 

 

 

Better get this right, right, baby

 

今度はもっと上手くやりたいの

 

 

 

 

 

 

 

Oh baby, look what you started

 

ねぇ、あなたが始めたことでしょ?

 

 

 

 

The temperature's rising in here

 

どんどん体が熱くなっていくの

 

 

 

 

Is this gonna happen?

 

こんなことってあるの?

 

 

 

 

Been waiting and waiting for you to make a move

 

あなたが動き出す瞬間を待ってるの

 

 

 

 

Before I make a move

 

前からずっと我慢してる

 

 

 

 

So baby, come light me up and maybe I'll let you on it

 

私の心に火を点けて、あなたの心にも火を点けてあげるから

 

 

 

 

A little bit dangerous, but baby, that's how I want it

 

少し危ないことだけど、私には必要なの

 

 

 

 

A little less conversation, and a little more touch my body

 

もう何も言わずに、私の体に触れてみて

 

 

 

 

Cause I'm so into you, into you, into you

 

だって、私はあなたの虜なの

 

 

 

 

Got everyone watchin' us, so baby, let's keep it secret

 

みんなに見せつけるのもいいわ、でも、やっぱり秘密にしましょう

 

 

 

 

A little bit scandalous, but baby, don't let them see it

 

少しだけスキャンダルっぽく、でも、絶対に言っちゃダメ

 

 

 

 

A little less conversation, and a little more touch my body

 

もう何も言わずに、私の体に触れてみて

 

 

 

 

Cause I'm so into you, into you, into you

 

だって、私はあなたの虜なんだから

 

 

 

 

 

 

Tell me what you came here for

 

あなたは何をしてるの?

 

 

 

 

Cause I can't, I can't wait no more

 

もうこれ以上待つことなんてできないわ

 

 

 

 

I'm on the edge with no control

 

理性が壊れてしまいそう

 

 

 

 

And I need, I need you to know

 

私の気持ち、わかってよ

 

 

 

 

You to know, oh

 

気づいてよ

 

 

 

 

 

 

 

So baby, come light me up and maybe I'll let you on it

 

私の心に火を点けて、あなたの心にも火を点けてあげるから

 

 

 

 

A little bit dangerous, but baby, that's how I want it

 

少し危ないことだけど、私には必要なの

 

 

 

 

A little less conversation, and a little more touch my body

 

もう何も言わずに、私の体に触れてみて

 

 

 

 

Cause I'm so into you, into you, into you

 

だって、私はあなたの虜なの

 

 

 

 

Got everyone watchin' us, so baby, let's keep it secret

 

みんなに見せつけるのもいいわ、でも、やっぱり秘密にしましょう

 

 

 

 

A little bit scandalous, but baby, don't let them see it

 

少しだけスキャンダルっぽく、でも、絶対に言っちゃダメ

 

 

 

 

A little less conversation, and a little more touch my body

 

もう何も言わずに、私の体に触れてみて

 

 

 

 

Cause I'm so into you, into you, into you

 

だって、私はあなたの虜なんだから

 

 

 

 

 

 

So come light me up

 

私に火を点けて

 

 

 

 

So come light me up, my baby

 

火を点けてよ、ベイビー

 

 

 

 

A little dangerous

 

少し危なくても

 

 

 

 

A little dangerous, my baby

 

少し危なくてもいいから

 

 

 

 

A little less conversation, and a little more touch my body

 

もう何も言わずにもっと私の体に触れてみて

 

 

 

 

Cause I'm so into you, into you, into you

 

だって、私はアナタの虜なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow