カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Love Somebody~ Maroon 5

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know your inside, you're feeling so hollow

 

キミが虚しく感じてることは分かってる

 

 

 

 

And it's a hard pill for you to swallow

 

キミには辛い薬だったろう

 

 

 

 

But if I fall for you, I'll never recover

 

でも、キミを好きになってしまったら、もう立ち直れなくなりそうなんだ

 

 

 

 

If I fall for you, I'll never be the same

 

キミを好きになってしまったら、元に戻れなくなりそうなんだ

 

 

 

 

 

 

 

I really wanna love somebody

 

誰かを好きになりたい

 

 

 

 

I really wanna dance the night away

 

一晩中踊りあかしたいんだ

 

 

 

 

I know we're only half way there

 

僕達が道半ばだってことは分かってるんだ

 

 

 

 

 But you take me all the way,  you take me all the way

 

キミは最後まで僕を連れて行ってくれる

 

 

 

 

I really wanna touch somebody

 

誰かに触れたいよ

 

 

 

 

I think about you every single day

 

毎日キミのことばかり考えてる

 

 

 

 

I know we're only half way there

 

僕達が道半ばだってことは分かってる

 

 

 

 

But you take me all the way, you take me all the way

 

キミは僕を最後まで連れて行ってくれるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You're such a hard act for me to follow

 

キミについて行くのは大変さ

 

 

 

 

Love me today don't leave me tomorrow, yeah

 

今日、僕を愛して明日、僕を置いて行かないで欲しい

 

 

 

 

But if I fall for you, I'll never be the same

 

でも、キミを好きになってしまったら、もう立ち直れなくなりそうなんだ

 

 

 

 

 

 

 

I really wanna love somebody

 

誰かを好きになりたいんだ

 

 

 

 

I really wanna dance the night away

 

一晩中踊りあかしたいんだ

 

 

 

 

I know we're only half way there

 

僕達が道半ばだってことは分かってる

 

 

 

 

 But you take me all the way,  you take me all the way

 

キミは僕を最後まで連れて行ってくれる

 

 

 

 

I really wanna touch somebody

 

誰かに触れたいよ

 

 

 

 

I think about you every single day

 

毎日キミのことを考えてるんだ

 

 

 

 

I know we're only half way there

 

僕達が道半ばだってことは分かってる

 

 

 

 

But you take me all the way, you take me all the way

 

キミは僕を最後まで連れて行ってくれる

 

 

 

 

Oh, oh, oh, oh

 

 

 

 

 

 

I don't know where to start, I'm just a little lost

 

どこから始めたらいいのか分からないんだ、迷ったみたいだよ

 

 

 

 

I wanna feel like we never gonna ever stop

 

止まる気がしないように感じたい

 

 

 

 

I don't know what to do, I'm right in front of you

 

どうしていいのか分からないんだ、僕は目の前にいて

 

 

 

 

Asking you to say, you should stay, stay with me tonight, yeah

 

一緒に居て欲しいって願ってる、今夜一緒に居て欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

I really wanna love somebody

 

誰かを好きになりたいんだ

 

 

 

 

I really wanna dance the night away

 

一晩中踊りあかしたい

 

 

 

 

I know we're only half way there

 

僕達が道半ばだってことは分かってる

 

 

 

 

But you take me all the way,  you take me all the way

 

キミは僕を最後まで連れて行ってくれる

 

 

 

 

I really wanna touch somebody

 

毎日キミのことを考えてる

 

 

 

 

I think about you every single day

 

キミと僕はもう終わったんだ

 

 

 

 

I know we're only half way there

 

毎日ずっとキミのことだけを思ってた

 

 

 

 

But you take me all the way, you take me all the way

 

まだ、全てが終わりってわけじゃないんだろうけど

 

 

 

 

Oh, oh, oh, oh

 

 

 

 

 

 

You take me all the way, you take me all the way

 

僕とキミとではもう違うんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow