カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Party in the USA~ Miley Cyrus

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I hopped off the plane at LAX

 

ロサンゼルスの空港に降り立ったの

 

 

 

 

With a dream and my cardigan

 

夢とカーディガンを持って

 

 

 

 

Welcome to the land of fame excess

 

ようこそ、自意識過剰な街へ

 

 

 

 

Am I gonna fit in?

 

私はここでやっていけるかな?

 

 

 

 

Jumped in the cab

 

タクシーに飛び乗って

 

 

 

 

Here I am for the first time

 

初めてここに来たの

 

 

 

 

Look to the right and I see the Hollywood sign

 

右にはハリウッドサイン

 

 

 

 

This is all so crazy

 

ワクワクするものばっかり

 

 

 

 

Everyday seems so famous

 

みんなが有名人に見えるわ

 

 

 

 

 

 

 

My tummy's turnin and I'm feelin kinda home sick

 

私、お腹を壊したみたい、そしてちょっとホームシック

 

 

 

 

Too much pressure and I'm nervous

 

すごいプレッシャーでビクビクしてる

 

 

 

 

That's when the taxi man turned on the radio

 

そんな時、タクシーマンがラジオをつけたの

 

 

 

 

And a Jay-Z song was on

 

そして、Jay-Zの歌が流れてきた

 

 

 

 

And a Jay-Z song was on

 

そして、Jay-Zの歌が流れてきた

 

 

 

 

And a Jay-Z song was on

 

そして、Jay-Zの歌が流れてきたの

 

 

 

 

 

 

 

Sp I put my hands up

 

私が手をあげると

 

 

 

 

They're playing my song

 

みんなが私の歌を踊るの

 

 

 

 

And the butterflys fly away

 

そして蝶が飛び去る

 

 

 

 

Noddin' my head like yea

 

頭を揺らして

 

 

 

 

Movin my hips like yea

 

腰を振り動かして

 

 

 

 

I got my hands up

 

私が手をあげると

 

 

 

 

They're playing my song

 

みんなは私の歌を歌う

 

 

 

 

I know I'm gonna be OK

 

もう、これで大丈夫ね

 

 

 

 

Yea, it's a party in the USA

 

だって、これは私の国のパーティーなの!

 

 

 

 

 

Yea, it's a party in the USA

 

これは私の国のパーティーなの!

 

 

 

 

Get to the club in my taxi cab

 

タクシーでクラブに着いたの

 

 

 

 

Everybody's look'in at me now

 

みんな私を見てるわ

 

 

 

 

Like "who's that chick, that rockin' kicks? She gotta be from out of town"

 

”あの子は誰?あの夢中になってるあの子は?多分、外から来た娘だ”ってね

 

 

 

 

So hard with my girls not around me

 

周りの娘達はちょっと嫌なの

 

 

 

 

It's definitely not a Nashville party

 

ナッシュビルのパーティーとは違う

 

 

 

 

Cause all I see are stilettos

 

だって、みんなスティレットヒールだし

 

 

 

 

I guess I never got the memo

 

私はメモすることはないと思うわ

 

 

 

 

 

 

 

My tummy's turnin and I'm feelin kinda home sick

 

私、お腹を壊したみたい、そしてちょっと家が恋しいの

 

 

 

 

Too much pressure and I'm nervous

 

すごいプレッシャーで、ビクビクしてるの

 

 

 

 

That's when the D.J. dropped my favorite tune

 

その時、DJが私のお気に入りを流したの

 

 

 

 

And a Britney song was on

 

そして、ブリトニーの歌が流れてきた

 

 

 

 

And a Britney song was on

 

ブリトニーの歌が流れてきた

 

 

 

 

And a Britney song was on

 

ブリトニーの歌が流れてきたの

 

 

 

 

 

 

 

So I put my hands up

 

私が手をあげると

 

 

 

 

They're playing my song

 

みんなが私の歌を踊るの

 

 

 

 

And the butterflys fly away

 

そして蝶が飛び去る

 

 

 

 

Noddin' my head like yea

 

頭を揺らして

 

 

 

 

Movin my hips like yea

 

腰を振り動かして

 

 

 

 

I got my hands up

 

私が手をあげると

 

 

 

 

They're playin my song

 

みんな私の歌を歌うの

 

 

 

 

I know I'm gonna be OK

 

もう、これで大丈夫よ

 

 

 

 

Yea, it's a party in the USA

 

だって、これは私の国のパーティーなの!

 

 

 

 

Yea, it's a party in the USA

 

だって、これは私の国のパーティーなのよ!

 

 

 

 

 

Feel like hoppin' on a flight (on a fight)

 

飛行機に乗って飛んでいきたい気分なの

 

 

 

 

Back to my hometown tonight (town tonight)

 

今夜、家に帰りたい

 

 

 

 

Something stops me everytime (everytime)

 

でも、いつも何かが私を引き留めるの

 

 

 

 

The DJ plays my song and I feel alright

 

DJが私の曲を流せばそれで満足なの

 

 

 

 

 

 

 

So I put my hands up

 

私が手をあげると

 

 

 

 

They're playing my song

 

みんなが私の歌を踊るの

 

 

 

 

And the butterflys fly away

 

そして蝶が飛び去る

 

 

 

 

Noddin' my head like yea

 

頭を揺らして

 

 

 

 

Movin my hips like yea

 

腰を振り動かして

 

 

 

 

I got my hands up

 

私が手をあげると

 

 

 

 

They're playin my song

 

みんな私の歌を歌うの

 

 

 

 

I know I'm gonna be OK

 

もう、これで大丈夫よ

 

 

 

 

Yea, it's a party in the USA

 

だって、これは私の国のパーティーなの!

 

 

 

 

Yea, it's a party in the USA

 

だって、これは私の国のパーティーなのよ!

 

 

 

 

So I put my hands up

 

私が手をあげると

 

 

 

 

They're playing my song

 

みんなが私の歌を踊るの

 

 

 

 

And the butterflys fly away

 

そして蝶が飛び去る

 

 

 

 

Noddin' my head like yea

 

頭を揺らして

 

 

 

 

Movin my hips like yea

 

腰を振り動かして

 

 

 

 

I got my hands up

 

私が手をあげると

 

 

 

 

They're playin my song

 

みんな私の歌を歌うの

 

 

 

 

I know I'm gonna be OK

 

もう、これで大丈夫よ

 

 

 

 

Yea, it's a party in the USA

 

だって、これは私の国のパーティーなの!

 

 

 

 

Yea, it's a party in the USA

 

だって、これは私の国のパーティーなのよ!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow