カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Beautiful Now~ Zedd feat Jon Bellion

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I see what you're wearing

 

キミが何を着ているか分かるんだ

 

 

 

 

There's nothing beneath it

 

下には何も履いてないね

 

 

 

 

Forgive me for staring

 

思わず見つめてしまう

 

 

 

 

Forgive me for breathing

 

固唾を飲んでね

 

 

 

 

We might not know why

 

理由は分からないだろうし

 

 

 

 

We might not know how

 

どんな風にかも分からないと思うよ

 

 

 

 

But baby, tonight

 

でもベイビー、今夜

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しいんだ、今この瞬間

 

 

 

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しい

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We might not know why

 

理由は分からないだろうし

 

 

 

 

We might not know how

 

どんな風にかも分からないと思う

 

 

 

 

But baby, tonight

 

だけどベイビー、今夜

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間

 

 

 

 

We'll light up the sky

 

僕達は空を照らして

 

 

 

 

We'll open the clouds

 

雲を吹き飛ばすんだ

 

 

 

 

'Cause baby, tonight

 

だってベイビー、今夜

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間

 

 

 

 

 

 

 

We're beautiful

 

僕達は美しい

 

 

 

 

We're beautiful

 

僕達は美しいんだ

 

 

 

 

Wherever it's going

 

それがどこに行っても

 

 

 

 

I'm gonna chase it

 

僕はそれを追いかけるさ

 

 

 

 

What's left of this moment

 

この瞬間に、残されてるものを

 

 

 

 

I'm not gonna waste it

 

僕は無駄にしたくないんだ

 

 

 

 

Stranded together 

 

一緒に動けなくなって

 

 

 

 

Our worlds have collided

 

僕達は出逢った

 

 

 

 

This won't be forever

 

でも、これは永遠じゃないと思う

 

 

 

 

So why try to fight it?

 

だったら、なぜあらがう理由があるんだい?

 

 

 

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しいんだ、今この瞬間

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間が

 

 

 

 

We might not know why

 

理由は分からないだろうし

 

 

 

 

We might not know how

 

どんな風かも分からないと思う

 

 

 

 

But baby, tonight

 

でもねベイビー、今夜

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しいんだ

 

 

 

 

We'll light up the sky

 

僕達は空を照らして

 

 

 

 

We'll open the clouds

 

雲を吹き飛ばすんだ

 

 

 

 

'Cause baby, tonight

 

だって、ベイビー、今夜

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

We're beautiful

 

僕達は美しい

 

 

 

 

We're beautiful

 

僕達は美しいんだ

 

 

 

 

Let's live tonight like fireflies

 

蛍みたいに今夜を過ごそう

 

 

 

 

And one by one light up the sky

 

そして、それぞれが空に明かりを灯すんだ

 

 

 

 

We disappear and pass the crown

 

僕達の番が終わったら、王冠を次に渡すんだ

 

 

 

 

You're beautiful, you're beautiful

 

キミは美しい、キミは美しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

We're beautiful now

 

そして、僕達は美しいんだ、今のこの瞬間が

 

 

 

 

 

We're beautiful now (beautiful)

 

 

 

 

 

 

 

We're beautiful now

 

 

 

 

 

 

 

We're beautiful now

 

 

 

 

 

 

 

We're beautiful

 

 

 

 

 

 

 

We're beautiful

 

僕達は美しい

 

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間

 

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間

 

 

 

 

We're beautiful now

 

僕達は美しいんだ、今のこの瞬間が

 

 

 

 

We're beautiful

 

僕達は美しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow