カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Am I Wrong~ Nico & Vinz

 

 

 

 

 

『英語を覚えるのが苦手という人も安心!』『新開発1日6分 聞くだけ英会話』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am I wrong for thinking out the box from where I stay?

 

自分の居る場所から離れた考えをしてる僕は間違ってるのかな?

 

 

 

 

Am I wrong for saying that I choose another way?

 

違う道を選んだという僕は間違ってるのかな?

 

 

 

 

I ain't tryna do what everybody else doing

 

僕はみんながしていることを真似することはないさ

 

 

 

 

Just cause everybody doing what they all do

 

みんながしていることだから、という理由で

 

 

 

 

If one thing I know, I'll fall but I'll grow

 

一つ、分かることがあるとしたら、僕は失敗をするけど成長もするんだ

 

 

 

 

I'm walking down this road of mine, this road that I call home

 

僕はこの道を行くよ、僕が家と呼ぶこの道を

 

 

 

 

 

 

 

So am I wrong

 

僕は間違っているのかな?

 

 

 

 

For thinking that we could be something for real?

 

自分はいつか大物になると考えることは

 

 

 

 

Now am I wrong

 

僕は間違っているのかな?

 

 

 

 

For trying to reach the things that I can't see?

 

見えもしないものに手を伸ばそうとしている事に

 

 

 

 

But that's just now I feel

 

でも、これが僕の気持ちなんだ

 

 

 

 

That's just how I feel

 

僕の気持ちなんだ

 

 

 

 

That's just how I feel

 

僕の気持ちさ

 

 

 

 

Trying to reach the things that I can't see

 

見えないものに手を伸ばそうとしてる事に

 

 

 

 

Am I tripping for having a vision?

 

僕はビジョンを持ってるのにつまづいているのかな?

 

 

 

 

My prediction I'mma be on the top of the world

 

僕の予想は”僕は世界のトップに立つ”

 

 

 

 

Walk your walk and don't took back, always do what you decide

 

自分の道を歩け、振り返らずに、決めたことをしよう

 

 

 

 

Don't let them control your life, that's just how I feel

 

自分の人生をコントロールされるな、それが僕が思ってること

 

 

 

 

Fight for yours and don't let go don't let them compare you no

 

自分のもののために戦え、手放しちゃいけないんだ

 

 

 

 

Don't worry, you're not alone, that's just how we feel

 

心配するな、キミは一人じゃないんだ、それが僕が思ってること

 

 

 

 

 

 

 

Am I wrong (am I wrong)

 

僕は間違っているのかな?

 

 

 

 

For thinking that we could be something for real?

 

自分はいつか大物になると考えることは

 

 

 

 

(Oh yeah yeah yeah oh)

 

 

 

 

 

 

Now am I wrong (am I wrong)

 

僕は間違っているのかな?

 

 

 

 

For trying to reach the things that I can't see?

 

見えもしないものに手を伸ばそうとしている事に

 

 

 

 

(Oh yeah yeah yeah oh)

 

 

 

 

 

 

But that's just now I feel

 

でも、これが僕の気持ちなんだ

 

 

 

 

That's just how I feel

 

僕の気持ちなんだ

 

 

 

 

That's just how I feel

 

僕の気持ちさ

 

 

 

 

Trying to reach the things that I can't see

 

見えないものに手を伸ばそうとしてる事に

 

 

 

 

If you tell me I'm wrong, wrong

 

もし、僕が間違ってるというのなら

 

 

 

 

I don't wanna be right, right

 

正しいことなんて知りたくないんだ

 

 

 

 

If you tell me I'm wrong, wrong

 

もし、僕が間違ってるというのなら

 

 

 

 

I don't wanna be right

[×2]

正しいことなんて知りたくない

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am I wrong 

 

僕は間違っているのかな?

 

 

 

 

For thinking that we could be something for real?

 

自分はいつか大物になると考えることは

 

 

 

 

Now am I wrong 

 

僕は間違っているのかな?

 

 

 

 

For trying to reach the things that I can't see?

 

見えもしないものに手を伸ばそうとしている事に

 

 

 

 

But that's just now I feel

 

でも、これが僕の気持ちなんだ

 

 

 

 

That's just how I feel

 

僕の気持ちなんだ

 

 

 

 

That's just how I feel

 

僕の気持ちさ

 

 

 

 

Trying to reach the things that I can't see

 

見えないものに手を伸ばそうとしてる事に

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow