カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Matches~ Cash Cash feat Rozes

 

 

 

 

『今まで続かなかった人が大満足の結果!!』『今ならビジネス英語をプレゼント』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I remember how we used to be so beautiful

 

私達、とても美しかったのを覚えてるの

 

 

 

 

You broke my heart at 16

 

あなたは16歳の頃に私を傷つけたの

 

 

 

The first time felt my world come crashing

 

最初は世界が崩壊していくように感じたわ

 

 

 

 

Black magic, like your heart was made of matches

 

黒魔術みたいにね、あなたの心はまるでマッチで出来てるみたいね

 

 

 

 

And I never got over it

 

私はあなたを忘れられないの

 

 

 

I swear your friends know when to post your photograph

 

あなたの友達はいつ写真を投稿すべきか分かってるわ

 

 

 

 

It doesn't really hurt, but it always takes me back to 16

 

それにはあんまり傷つかないケド、その度に16歳の頃を思い出すの

 

 

 

 

In your basement and your parents, my feelings

 

あなたの家の地下室や両親、私の気持ち、私はまだあなたを忘れられないの

 

 

 

 

And I never got over it

 

私はまだ、あなたを忘れられない

 

 

 

 

 

 

 

How did you break my heart

 

どうして私を傷つけたの?

 

 

 

 

Without even trying?

 

どうやって私を悲しませたの?

 

 

 

 

How are you on my mind?

 

元気にやってる?私の思いの中のあなた

 

 

 

 

You're not even talking to me

 

全然話しかけてくれないケド

 

 

 

 

You were made of matches, and you burned me to the ground

 

あなたはマッチで出来てるみたいね、そして跡形もなく私を燃やしてしまった

 

 

 

 

You were made of matches

 

マッチで出来ているようなあなたは

 

 

 

 

And you burned me down

 

私を焼き払ってしまった

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Everybody says that you're still living your life

 

あなたのことは周りから聞いてるわ

 

 

 

 

One weekend to the next still tryna' get it right

 

週末ごとにまだ始末しようとしていると

 

 

 

 

The truth is I worry you never

 

あなたが過去を乗り切れたのか

 

 

 

 

Found something to escape who you used to be

 

私が心配しているのは本当よ

 

 

 

 

I found my own way of coping with your mess

 

私は自分なりに分かったわ、あなたがどうしたら整理出来るのかね

 

 

 

 

And I found my own reason why you weren't the best for me

 

そして、どうして私にとってふさわしい人じゃなかったのかも

 

 

 

 

Why couldn't you be the bast for me?

 

どうして私にとって、ふさわしい人じゃなかったの?

 

 

 

 

 

 

 

How did you break my heart

 

どうして私を傷つけたの?

 

 

 

 

Without even trying?

 

どうやって私を悲しませたの?

 

 

 

 

How are you on my mind?

 

元気にやってる?私の思いの中のあなた

 

 

 

 

You're not even talking to me

 

全然話しかけてくれないケド

 

 

 

 

You were made of matches, and you burned me to the ground

 

あなたはマッチで出来てるみたいね、そして跡形もなく私を燃やしてしまった

 

 

 

 

You were made of matches

 

マッチで出来ているようなあなたは

 

 

 

 

And you burned me down

 

私を焼き払ってしまった

 

 

 

 

 

 

You were made of matches

 

あなたはマッチで出来てるわ

 

 

 

 

And you burned me down

 

そして、私を焼き尽くしたの

 

 

 

 

I never got over it

 

私はあなたを忘れられない

 

 

 

 

 

I never got over it

 

私はまだ、あなたを忘れられないの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow