カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Got You~ Bebe Rexha

 

 

 

 

『英語を覚えるのが苦手という人も安心!』『新開発1日6分 聞くだけ英会話』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I can see you hurtin'

 

傷ついてるのね

 

 

 

 

I've been through the same thing

 

私も同じ経験をしてきたの

 

 

 

 

Baby don't you worry

 

何も心配することはないわ

 

 

 

 

I got you

 

私がいるから

 

 

 

 

I just wanna know you

 

ただ、あなたのことを知りたいだけなの

 

 

 

 

Tell me all your secrets

 

あなたの秘密を全部教えて

 

 

 

 

Lookin' like you need it

 

だって、その必要がありそうだから

 

 

 

 

 

 

 

Cause I got you, you, oh, you

 

だって、私がついてるから

 

 

 

 

I got you, I got you

 

私がついてるわ

 

 

 

 

Cause I got you, you, oh, you

 

だって、私がついてるから

 

 

 

 

I got you, I got you

 

私がついてるわ

 

 

 

 

We can get high, oh nah, nah, nah

 

私達は、気分を上げることも出来るし

 

 

 

 

We can get low, oh nah, nah, nah

 

気分を落とすことも出来る

 

 

 

 

Let me be your friend, baby let me in

 

あなたの友達になりたいの、仲間に入れてよ

 

 

 

 

Tell you no lies, oh nah, nah, nah

 

ウソじゃないの

 

 

 

 

We can get lost oh, nah, nah, nah

 

私達は迷子なの

 

 

 

 

Take it all off, oh, nah, nah, nah

 

全てを脱ぎ捨てて

 

 

 

 

Let me be your friend, baby let me in

 

あなたと友達になりたいの、仲間に入れて

 

 

 

 

Give it to me all. oh, nah, nah, nah

 

私にすべてをちょうだい

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tell me what you're thinkin'

 

何を考えてるのか教えて

 

 

 

 

Always over thinkin'

 

いつも考え過ぎなのね

 

 

 

 

I just wanna love you

 

ただ、あなたを愛したいだけなの

 

 

 

 

I got you

 

私がいるわ

 

 

 

 

Don't have to be so guarded

 

そんなに構えないで

 

 

 

 

Let's finish what we started

 

私達が始めたことを終わらせましょう

 

 

 

 

It's all I ever wanted

 

それが私が望む、たった一つのことよ

 

 

 

 

 

 

 

Cause I got you, you, oh, you

 

だって、私がついてるから

 

 

 

 

I got you, I got you

 

私がついてるわ

 

 

 

 

We can get high, oh nah, nah, nah

 

私達は、気分を上げることも出来るし

 

 

 

 

We can get low, oh nah, nah, nah

 

気分を落とすことも出来る

 

 

 

 

Let me be your friend, baby let me in

 

あなたの友達になりたいの、仲間に入れてよ

 

 

 

 

Tell you no lies, oh nah, nah, nah

 

ウソじゃないの

 

 

 

 

We can get lost oh, nah, nah, nah

 

私達は迷子なの

 

 

 

 

Take it all off, oh, nah, nah, nah

 

全てを脱ぎ捨てて

 

 

 

 

Let me be your friend, baby let me in

 

あなたと友達になりたいの、仲間に入れて

 

 

 

 

Give it to me all. oh, nah, nah, nah

 

私にすべてをちょうだい

 

 

 

 

Cause I got you, you, oh, you

 

だって、私がついてるから

 

 

 

 

I got you, I got you

 

私がついてるから

 

 

 

 

I'd do the time for you

 

あなたの為なら法を冒すことだってするわ

 

 

 

 

Tell a lie for you

 

ウソだってつく

 

 

 

 

Yeah, baby, that's what I'd do

 

そうよ、あなたの為だったら

 

 

 

 

I'd walk the line for you

 

正しいことだってするし

 

 

 

 

Take a shot for you

 

あなたの為に銃で撃ちぬくこともするわ

 

 

 

 

Yeah, baby, that's what I'd do

 

そう、あなたの為なら

 

 

 

 

Cause I got you

 

だって、私がいるから

 

 

 

 

It's true

 

本当よ

 

 

 

 

I'd die for you

 

あなたの為なら死ぬわ

 

 

 

 

I'd die for you

 

あなたの為ならね

 

 

 

 

I got you

 

私がついてるわ

 

 

 

 

 

 

 

We can get high, oh nah, nah, nah

 

私達は、気分を上げることも出来るし

 

 

 

 

We can get low, oh nah, nah, nah

 

気分を落とすことも出来る

 

 

 

 

Let me be your friend, baby let me in

 

あなたの友達になりたいの、仲間に入れてよ

 

 

 

 

Tell you no lies, oh nah, nah, nah

 

ウソじゃないの

 

 

 

 

We can get lost oh, nah, nah, nah

 

私達は迷子なの

 

 

 

 

Take it all off, oh, nah, nah, nah

 

全てを脱ぎ捨てて

 

 

 

 

Let me be your friend, baby let me in

 

あなたと友達になりたいの、仲間に入れて

 

 

 

 

Give it to me all. oh, nah, nah, nah

 

私にすべてをちょうだい

 

 

 

 

Cause I got you, you, oh, you

 

だって、あなたには私がついてるから

 

 

 

 

I got you, I got you

 

私がついてるから

 

 

 

 

Cause I got you, you, oh, you

 

だって、あなたには私がついてるから

 

 

 

 

I got you, I got you

 

私がついてるからね

 

 

 

 

I got.....

 

私がついてるから.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow