カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Now Or Never~ Halsey

 

 

 

 

 

『聞くだけで英語が染みてくる』『こんな感じ、初めて!』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't wanna fight right now

 

今、喧嘩はしたくないの

 

 

 

 

Know you always right, now

 

あなたが正しいって分かってるの

 

 

 

 

Know I need you round with me

 

あなたがそばに必要だって分かってるの

 

 

 

 

But nobody waitin' round with me

 

でも、誰もそばで待ってない

 

 

 

 

Been through the ups

 

良い時を過ごしてきたわ

 

 

 

 

Yeah the ups and the downs with me

 

そう、良い時も悪い時も

 

 

 

 

Got a whole lot of love

 

愛情はたくさん受け取ってきたの

 

 

 

 

But you don't wanna spread it round with me, yeah

 

でも、あなたは私まで広げようとしないの

 

 

 

 

Never pick up, never call me

 

電話に出ることもなければ、掛けてくることもない

 

 

 

 

You know we're runnin' out of time

 

私達はもう、終わりが近いのね

 

 

 

 

Never pick up when you want me

 

私は電話に出ないわ、あなたがそうして欲しくても

 

 

 

 

Now I gotta draw a line

 

今ここで、線を引かなくちゃ

 

 

 

 

Baby I done done enough talking

 

ねえ、もう話し合いはコリゴリなの

 

 

 

 

Need to know that you're mine

 

あなたが私のものだって知りたいのよ

 

 

 

 

Baby we done done enough talking

 

ねえ、もう話し合いはコリゴリ

 

 

 

 

Gotta be right now, right now

 

今すぐに、ハッキリさせなくちゃ

 

 

 

 

 

 

 

Baby gon' love me now, now, now, now, now, now

 

ベイビー、今の私を愛して

 

 

 

 

Now or never, hey, hey, hey

 

今でなければ二度とないわ、ねえ

 

 

 

 

I want you to hold me down, down, down, down, down, down

 

私を落ち着かせて欲しいの

 

 

 

 

Down forever, hey, hey, hey

 

一生あなたと、ねえ

 

 

 

 

Said you know I wanna keep you around

 

あなたは私にそばにいて欲しいって言ったわね

 

 

 

 

'Round forever, hey, hey, hey

 

それも一生、ねえ

 

 

 

 

I want you to love me now, now, now, now, now, now

 

今の私を愛して欲しいの、今の

 

 

 

 

Now or never

 

そうでなければ二度とないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm turnin' off the light right now

 

今、明かりを消すわ

 

 

 

 

I'm callin' it a night now

 

今は終わりにしましょう

 

 

 

 

Wishin' you were round with me

 

あなたがそばにいてくれればと願って

 

 

 

 

But you're in a different town than me

 

でも、あなたは私と違った街にいるわ

 

 

 

 

We've been through it all

 

私達、いろいろ乗り越えてきたわね

 

 

 

 

But you could never spit it out for me

 

でも、あなたは決して私に打ち明けてくれない

 

 

 

 

Tryna talk to a wall

 

壁に話そうとしていて

 

 

 

 

But you could never tear it down for me, yeah

 

でも、あなたは決してその壁を崩そうとしないの

 

 

 

 

Never pick up, never call me

 

電話に出ることもなければ、掛けてくることもない

 

 

 

 

You know we're runnin' out of time

 

私達はもう、終わりが近いのね

 

 

 

 

Never pick up when you want me

 

私は電話に出ないわ、あなたがそうして欲しくても

 

 

 

 

Now I gotta draw a line

 

今ここで、線を引かなくちゃ

 

 

 

 

Baby I done done enough talking

 

ねえ、もう話し合いはコリゴリなの

 

 

 

 

Need to know that you're mine

 

あなたが私のものだって知りたいのよ

 

 

 

 

Baby we done done enough talking

 

ねえ、もう話し合いはコリゴリ

 

 

 

 

Gotta be right now, right now

 

今すぐに、ハッキリさせなくちゃ

 

 

 

 

 

 

 

Baby gon' love me now, now, now, now, now, now

 

ベイビー、今の私を愛して

 

 

 

 

Now or never, hey, hey, hey

 

今でなければ二度とないわ、ねえ

 

 

 

 

I want you to hold me down, down, down, down, down, down

 

私を落ち着かせて欲しいの

 

 

 

 

Down forever, hey, hey, hey

 

一生あなたと、ねえ

 

 

 

 

Said you know I wanna keep you around

 

あなたは私にそばにいて欲しいって言ったわね

 

 

 

 

'Round forever, hey, hey, hey

 

それも一生、ねえ

 

 

 

 

I want you to love me now, now, now, now, now, now

 

今の私を愛して欲しいの、今の

 

 

 

 

Now or never

 

そうでなければ二度とないわ

 

 

 

 

Yeah, draw the line up

 

あぁ、線を引くわ

 

 

 

 

Don't take no more time up, yeah

 

これ以上の時間切れは受け入れられない

 

 

 

 

Make your mind up

 

ハッキリとして

 

 

 

 

I need you to make your mind up, yeah

 

あなたにそれを望んでるの

 

 

 

 

Draw the line up

 

ここで線を引いて

 

 

 

 

Don't take no more time up, yeah

 

これ以上の時間切れは受け入れられないの

 

 

 

 

Baby you gotta decide something

 

ベイビー、何か決断を下して

 

 

 

 

Let me know

 

教えて

 

 

 

 

 

 

 

Baby gon' love me now, now, now, now, now, now

 

ベイビー、今の私を愛して

 

 

 

 

Now or never, hey, hey, hey

 

今でなければ二度とないわ、ねえ

 

 

 

 

I want you to hold me down, down, down, down, down, down

 

私を落ち着かせて欲しいの

 

 

 

 

Down forever, hey, hey, hey

 

一生あなたと、ねえ

 

 

 

 

Said you know I wanna keep you around

 

あなたは私にそばにいて欲しいって言ったわね

 

 

 

 

'Round forever, hey, hey, hey

 

それも一生、ねえ

 

 

 

 

I want you to love me now, now, now, now, now, now

 

今の私を愛して欲しいの、今の

 

 

 

 

Now or never...

 

そうでなければ二度とないわ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow