カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Remember~ Keyshia Cole

 

 

 

 

 

 

 

『まるでFMラジオの音楽番組を聞いてるみたい!』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oooh remember

 

覚えてる

 

 

 

 

Oooohh remember don't wanna know

 

知りたくないことも覚えてるの

 

 

 

 

Where were you when I said I loved you

 

私が愛してるって言った時、あなたはどこにいたの?

 

 

 

 

And where were you when I cried at night

 

私が泣いてた夜、あなたはどこにいたの?

 

 

 

 

Waiting up couldn't sleep without you

 

ずっと待ってたの、あなたなしでは眠れないから

 

 

 

 

Thinking of all the times we shared

 

だから、私達が分かち合ってた時間を考えてたの

 

 

 

 

 

 

 

I remember when my heart broke

 

私の心が壊れた時を覚えてる

 

 

 

 

I remember when

 

あなたを愛することを

 

 

 

 

I gave up loving you

 

諦めた時を覚えてる

 

 

 

 

My heart couldn't take no more of you

 

私の心はあなたをもう愛せないの

 

 

 

 

I was sad and lonely

 

悲しかったし、独りぼっちだった

 

 

 

 

I remember when I walked out

 

私が出て行った時を覚えてる

 

 

 

 

I remember when I screamed

 

大声で叫んだ時を覚えてる

 

 

 

 

I hated you

 

「あなたなんて嫌いよ!」って

 

 

 

 

But somehow deep inside still loving you sad and lonely

 

でも、まだあなたを愛してるの、辛いし独りぼっちだから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No one knew all the pain I went through

 

私が経験してきた痛みも

 

 

 

 

All the love

 

心の底から

 

 

 

 

I saved deep in my heart for you

 

あなたを愛してたことも、誰も知らなかった

 

 

 

 

Didn't know where I would go where I would be

 

どこに行けばいいのか、どこに居ればいいのかも分からなかった

 

 

 

 

But you made me leave and plus my heart it just

 

あなたは私を置いて行った

 

 

 

 

It just kept telling me so

 

私の心が私にこう言ってるの

 

 

 

 

Oh, I remember when

 

私の心が壊れた時を覚えてる

 

 

 

 

I gave up loving you

 

あなたを愛することを諦めた時を覚えてる

 

 

 

 

My heart couldn't take no more of you

 

私の心はもうあなたを愛せないの

 

 

 

 

I was sad and lonely

 

悲しかったし、独りぼっちだった

 

 

 

 

 

 

 

I remember when I walked out

 

私が出て行った時を覚えてる

 

 

 

 

I remember when I screamed

 

大声で叫んだ時を覚えてる

 

 

 

 

I hated you

 

「あなたなんて嫌いよ!」って

 

 

 

 

But somehow deep inside still loving you sad and lonely

 

でも、まだあなたを愛してるの、辛いし独りぼっちだから

 

 

 

 

 

 

There was nowhere else to go oh

 

どこにも行く場所がないし

 

 

 

 

Nobody else to turn to no

 

頼れる人もいない

 

 

 

 

For the rest of my life

 

残りの人生の中で

 

 

 

 

I promise myself I

 

私が私を

 

 

 

 

Will love me first genuinely

 

一番に愛するんだって約束するわ

 

 

 

 

 

 

 

I remember when my heart broke

 

私の心が壊れた時を覚えてる

 

 

 

 

I remember when

 

あなたを愛することを

 

 

 

 

I gave up loving you

 

諦めた時を覚えてる

 

 

 

 

My heart couldn't take no more of you

 

私の心はあなたをもう愛せないの

 

 

 

 

I was sad and lonely

 

悲しかったし、独りぼっちだった

 

 

 

 

I remember when I walked out

 

私が出て行った時を覚えてる

 

 

 

 

I remember when I screamed

 

大声で叫んだ時を覚えてる

 

 

 

 

I hated you

 

「あなたなんて嫌いよ!」って

 

 

 

 

But somehow deep inside still loving you sad and lonely

 

でも、まだあなたを愛してるの、辛いし独りぼっちだから

 

 

 

 

I remember when my heart broke

 

私の心が壊れた時を覚えてる

 

 

 

 

I remember when

 

あなたを愛することを

 

 

 

 

I gave up loving you

 

諦めた時を覚えてる

 

 

 

 

My heart couldn't take no more of you

 

私の心はあなたをもう愛せないの

 

 

 

 

I was sad and lonely

 

悲しかったし、独りぼっちよ

 

 

 

 

I remember when I stormed out

 

私が怒って出て行った時を覚えてる

 

 

 

 

I remember when I gave up loving you

 

あなたを愛すことを諦めた時を覚えてる

 

 

 

 

I was sad and lonely

 

悲しかったし、独りぼっちだった...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 


See You Tomorrow