カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~It Ain't Me~ Kygo feat Selena Gomez

 

 

 

 

 

 バイリンガル女優 河北麻友子さんもオススメ!』『購入者満足度96.1%』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I had a dream

 

夢を見たの

 

 

 

 

We were sipping whisky neat

 

私達がウイスキーを顔に近づけて一緒に飲んでる

 

 

 

 

Highest floor, the bowery

 

バワリ―ホテルの最上階で

 

 

 

 

And I was high enough

 

私はとっても気分が良かったわ

 

 

 

 

'Somewhere along the lines

 

道の途中のどこかで

 

 

 

 

We stopped seeing eye to eye

 

私達は目を合わすことを止めてしまった

 

 

 

 

You were staying out all night

 

一晩中あなたは遊んでる

 

 

 

 

And I had enough

 

私はもう、ウンザリなの

 

 

 

 

No, I don't wanna know where you been or where you're going

 

あなたがどこに居ようが、どこに行こうかなんてどうだっていいの

 

 

 

 

But I know I won't be home

 

でも、私が家に帰らないことは知ってる

 

 

 

 

And you'll be on your own

 

あなたは自分で帰るんでしょうね

 

 

 

 

 

 

 

Who's gonna walk you through the dark side or the morning?

 

誰が朝の暗がりの中、あなたと一緒に歩くの?

 

 

 

 

Who's gonna rock you when the sun won't let you sleep?

 

太陽の光であなたが眠れない時、誰が寝かせてあげるの?

 

 

 

 

Who's walking up to drive you home when you're drunk and all alone?

 

あなたが酔っぱらって一人の時、誰が起きてて家まで送るの?

 

 

 

 

Who's gonna walk you through the dark side of the morning?

 

誰が朝の暗がりの中、あなたと一緒に歩くの?

 

 

 

 

It ain't me

 

それは私じゃないから

 

 

 

 

It ain't me

 

私じゃない

 

 

 

 

It ain't me

 

私じゃないからね

 

 

 

 

 

 

 

I had a dream

 

夢を見たの

 

 

 

 

We were back to seventeen

 

私達は17歳に戻って

 

 

 

 

Summer nights and the liberties

 

夏の夜で、自由だったの

 

 

 

 

Never growing up

 

ずっと大人にならないままで

 

 

 

 

I'll take with me the polaroids and the memories

 

私はあなたとの写真と思い出だけを持っていくわ

 

 

 

 

But you know I'm gonna leave behind the worst of us

 

でも、イヤなものは全部置いていくから

 

 

 

 

 

 

 

Who's gonna walk you through the dark side or the morning?

 

誰が朝の暗がりの中、あなたと一緒に歩くの?

 

 

 

 

Who's gonna rock you when the sun won't let you sleep?

 

太陽の光であなたが眠れない時、誰が寝かせてあげるの?

 

 

 

 

Who's walking up to drive you home when you're drunk and all alone?

 

あなたが酔っぱらって一人の時、誰が起きてて家まで送るの?

 

 

 

 

Who's gonna walk you through the dark side of the morning?

 

誰が朝の暗がりの中、あなたと一緒に歩くの?

 

 

 

 

It ain't me

 

それは私じゃないから

 

 

 

 

It ain't me, no no

 

私じゃないの

 
 
 
 
It ain't me, no no
 
それは、私じゃないから
 
 
 
 
It ain't me, no no
 
私じゃないわ
 
 
 
 
Who's gonna walk you through the dark side of the morning?
 
誰が朝の暗がりの中、あなたと一緒に歩くの?
 
 
 
 
It ain't me
 
それは私じゃないから
 
 
 
 
It ain't me 
 
私じゃないの
 
 
 
 
It ain't me
 
私じゃないからね
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow