カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Good As It Gets~ Cody Simpson

 

 

 

 

 

『英語を覚えるのが苦手という人も安心!』『新開発1日6分 聞くだけ英会話』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

この教材は音声プログラム『瞬間スピーキング』を新開発。聞くだけの学習で
瞬時に「言いたいこと」が英語で言えるようになる英語脳を実現します。

 

 

 

 

 

 

 

 

Here's what it is

 

そうだよ!

 

 

 

 

As good as it gets

 

これって素晴らしいことなんだ

 

 

 

 

I know you won't believe this kind of loving

 

キミが信じていないことも僕は知ってる、こんな感じの愛はね

 

 

 

 

You really need this kind of loving

 

でも、キミが本当に必要としてるのは、こんな感じの恋愛なんだ

 

 

 

 

Stop making me run around

 

僕のことを走らせるのは終わりにしてくれよ

 

 

 

 

Stop making me chase you girl

 

僕に追いかけさせるのは終わりにしようよ

 

 

 

 

I've been running all over town for ya

 

僕は今までずっと、キミの為に町中を駆け回ってきたんだ

 

 

 

 

But I'm getting impatient girl

 

でも、もう我慢できなくなりそうだよ

 

 

 

 

Baby I keep it real with you

 

僕は自分に素直になるんだ、キミと一緒にね

 

 

 

 

I'm head over heels for you

 

踵から頭までキミに夢中なんだ

 

 

 

 

So stop (stop) making me run around

 

終わりにしよう、僕を走りまわさせるのは

 

 

 

 

Making me run around

 

僕を走らせないでくれ

 

 

 

 

You always rocking the finest

 

いつだってキミは、一番にキメて

 

 

 

 

Stay looking good girl

 

どんな時でも良い娘を振舞う

 

 

 

 

Shine like a diamond 

 

ダイヤのように輝いて

 

 

 

 

You know if I could girl

 

僕にどうできるかをキミは知ってるんだ

 

 

 

 

I'll take you everywhere

 

キミをどこにでも連れてくよ

 

 

 

 

Show you I really care

 

心から大切だってことをキミに見せるんだ

 

 

 

 

Well I'm give it to you straight away

 

速攻でキミに伝えるよ、その気持ち

 

 

 

 

I'ma put it out there

 

僕はその場で証明するんだ

 

 

 

 

 

 

 

Here's what it is

 

そうなんだ!

 

 

 

 

As good as it gets

 

これって最高なんだよ

 

 

 

 

I know you won't believe this kind of loving

 

キミが信じていないことも僕は知ってる、こんな感じの愛なんて

 

 

 

 

You really need this kind of loving

 

でも、本当にキミが必要としてるのは、こんな感じの恋愛なんだ

 

 

 

 

Here's what it is

 

絶対そうだよ!

 

 

 

 

As good as it gets

 

これって素晴らしいことなんだ

 

 

 

 

I know you won't believe this kind of loving

 

キミが信じていないことも僕は知ってる、こんな感じの愛なんてね

 

 

 

 

You really need this kind of loving

 

でも、本当にキミが必要としてるのは、こんな感じの恋愛なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stop playing hard to get

 

その気がないフリなんてしないでよ

 

 

 

 

I know I can make you fall

 

僕ならオトせる、分かってるんだ

 

 

 

 

With time baby I bet

 

そのうちね、ベイビー、賭けてもいいよ

 

 

 

 

I'll be breaking down your wall

 

僕はキミの心の壁を壊してあげるよ

 

 

 

 

I know that you heard it all

 

知ってるよ、キミは何にもかも聞いちゃったんだ

 

 

 

 

But what I'm saying is more than talk

 

でも、僕が言うことはただの噂じゃないからね

 

 

 

 

So stop making me run around

 

僕を走らせるのはもうやめてよ

 

 

 

 

Making me run around

 

僕のことを走らせるのは...

 

 

 

 

But you get hundreds of offers

 

キミなら沢山告られてるよね

 

 

 

 

About every day girl

 

毎日のようにさ

 

 

 

 

A lot of smooth talkers

 

みんな口が上手いし

 

 

 

 

All in your face girl

 

キミの顔を見れば分かるよ

 

 

 

 

But we make the perfect pair

 

でも、僕達なら完璧な2人になれるんだ

 

 

 

 

Show you I really care

 

心から大切だってことを、キミに見せるんだ

 

 

 

 

Well I'ma give it to you straight girl

 

心から大切だってことを、すぐにキミに伝えるんだ

 

 

 

 

Gonna put it out there

 

その場で証明するよ

 

 

 

 

 

 

 

Here's what it is

 

そうなんだ!

 

 

 

 

As good as it gets

 

これって最高なんだよ

 

 

 

 

I know you won't believe this kind of loving

 

キミが信じていないことも僕は知ってる、こんな感じの愛なんて

 

 

 

 

You really need this kind of loving

 

でも、本当にキミが必要としてるのは、こんな感じの恋愛なんだ

 

 

 

 

Here's what it is

 

絶対そうだよ!

 

 

 

 

As good as it gets

 

これって素晴らしいことなんだ

 

 

 

 

I know you won't believe this kind of loving

 

キミが信じていないことも僕は知ってる、こんな感じの愛なんてね

 

 

 

 

You really need this kind of loving

 

でも、本当にキミが必要としてるのは、こんな感じの恋愛なんだ

 

 

 

 

Everything that I promise you girl

 

キミに約束したことは

 

 

 

 

Baby I will deliver that yeah

 

すべて守るよ

 

 

 

 

If I put you in my world

 

もし、キミが僕の世界に飛び込んで来てくれるなら

 

 

 

 

I'll put you right in the center yeah

 

僕はキミを世界の真ん中に

 

 

 

 

I promise I'm going to change your life

 

約束だよ、僕がキミの人生を変えてあげるから

 

 

 

 

You'll like it if you give me a try

 

きっと気に入ると思うよ、キミに勇気があればだけどね

 

 

 

 

If you give me a try

 

もし、キミに勇気があれば

 

 

 

 

A try

 

勇気が

 

 

 

 

The simple things

 

とてもシンプルなことを

 

 

 

 

We always forget

 

僕達はいつも忘れてると思うんだ

 

 

 

 

We often seem

 

僕達はどこか

 

 

 

 

To settle for less

 

妥協してる時があるんじゃないかって思うんだ

 

 

 

 

My love is kind and it's a shame

 

愛がすべてなんだ、恥ずかしいけど

 

 

 

 

But if you give me a try

 

でも、キミにその勇気があるならね

 

 

 

 

 

 

 

Here's what it is

 

そうなんだ!

 

 

 

 

As good as it gets

 

これって最高なんだよ

 

 

 

 

I know you won't believe this kind of loving

 

キミが信じていないことも僕は知ってる、こんな感じの愛なんて

 

 

 

 

You really need this kind of loving

 

でも、本当にキミが必要としてるのは、こんな感じの恋愛なんだ

 

 

 

 

Here's what it is

 

絶対そうだよ!

 

 

 

 

As good as it gets

 

これって素晴らしいことなんだ

 

 

 

 

I know you won't believe this kind of loving

 

キミが信じていないことも僕は知ってる、こんな感じの愛なんてね

 

 

 

 

You really need this kind of loving

 

でも、本当にキミが必要としてるのは、こんな感じの恋愛なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow