カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Always Be My Baby~ Mariah Carey

 

 

 

 

 

英語を学習する苦痛から解放する日本初、1日たった6分【聞くだけ学習】

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We were as one babe

 

私達は一緒だったの

 

 

 

 

For a moment in time

 

あの瞬間は

 

 

 

 

And it seemed everlasting

 

永遠に続くように思ってたの

 

 

 

 

That you would always be mine

 

あなたが私を愛してくれることを

 

 

 

 

Now you wanna be free

 

でも、今はあなたは自由になりたがってる

 

 

 

 

So I'll let you fly

 

だから私はあなたを飛び立たせるの

 

 

 

 

'Cause I know in my heart babe

 

だって、私には分かるの

 

 

 

 

Our love will never die

 

私達の愛は死なないってね

 

 

 

 

 

 

 

You'll always be a part of me

 

あなたはこの先、ずっと私の一部なの

 

 

 

 

I'm part of you indefinitely

 

私もきっとそうね

 

 

 

 

Boy don't you know you can't escape me

 

私から離れられないってのは分からないわ

 

 

 

 

Ooh darling 'cause you'll always be my baby

 

ねえ、ダーリン、だってあなたは永遠に私のものなの

 

 

 

 

And we'll linger on

 

私達の関係は続くの

 

 

 

 

Time can't erase a feeling this strong

 

時間が経っても、この強い気持ちは消せないわ

 

 

 

 

No way you're never gonna shake me

 

あなたは私を振り払えないの

 

 

 

 

Ooh darling 'cause you'll always be my baby

 

ねえ、ダーリン、だってあなたは永遠に私のもの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I ain't gonna cry no

 

私は泣いたりしない

 

 

 

 

And I won't beg you to stay

 

あなたに居て欲しいなんてお願いしたりもしないわ

 

 

 

 

If you're determined to leave boy

 

もし、あなたが別れようと決心していても

 

 

 

 

I will not stand in your way

 

あなたの邪魔はしない

 

 

 

 

But inevitably

 

でも、間違いなく

 

 

 

 

You'll be back again

 

あなたはもう一度帰ってくるわ

 

 

 

 

'Cause you know in your heart babe

 

だって、あなたは心の奥底で分かってるから

 

 

 

 

Our love will never end

 

私達の愛は死なないって

 

 

 

 

 

 

 

You'll always be a part of me

 

あなたはこの先、ずっと私の一部なの

 

 

 

 

I'm part of you indefinitely

 

私もきっとそうね

 

 

 

 

Boy don't you know you can't escape me

 

私から離れられないってのは分からないわ

 

 

 

 

Ooh darling 'cause you'll always be my baby

 

ねえ、ダーリン、だってあなたは永遠に私のものなの

 

 

 

 

And we'll linger on

 

私達の関係は続くの

 

 

 

 

Time can't erase a feeling this strong

 

時間が経っても、この強い気持ちは消せないわ

 

 

 

 

No way you're never gonna shake me

 

あなたは私を振り払えないの

 

 

 

 

Ooh darling 'cause you'll always be my baby

 

ねえ、ダーリン、だってあなたは永遠に私のもの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know that you'll be back boy

 

私はあなたが帰ってくるって知ってるわ

 

 

 

 

When your days and your nights get a little bit colder

 

あなたの時間が昼も夜も少しずつ、冷たくなってきたら

 

 

 

 

I know that you'll be right back baby

 

あなたはすぐに帰ってくるわ

 

 

 

 

Oh baby believe me it's only a matter of time

 

ねえ、ベイビー私を信じて、こんなのは時間の問題なんだから

 

 

 

 

 

 

 

You'll always be a part of me

 

あなたはこの先、ずっと私の一部なの

 

 

 

 

I'm part of you indefinitely

 

私もきっとそうね

 

 

 

 

Boy don't you know you can't escape me

 

私から離れられないってのは分からないわ

 

 

 

 

Ooh darling 'cause you'll always be my baby

 

ねえ、ダーリン、だってあなたは永遠に私のものなの

 

 

 

 

And we'll linger on

 

私達の関係は続くの

 

 

 

 

Time can't erase a feeling this strong

 

時間が経っても、この強い気持ちは消せないわ

 

 

 

 

No way you're never gonna shake me

 

あなたは私を振り払えないの

 

 

 

 

Ooh darling 'cause you'll always be my baby

 

ねえ、ダーリン、だってあなたは永遠に私のもの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow