カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Say You Won't Let go~ James Arthur

 

 

 

 

 

 

脳科学で実証された言語習得プロセスを採用。習得効果は「従来の2倍」

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I met you in the dark

 

暗闇の中でキミと出会ったんだ

 

 

 

 

You lit me up

 

キミは僕を照らしてくれた

 

 

 

 

You made me feel as though

 

キミは僕を感じさせてくれたんだ

 

 

 

 

I was enough

 

このままで十分幸せなんだってね

 

 

 

 

We danced the night away

 

僕達はその夜、踊り明かした

 

 

 

 

We drank too much

 

そして、飲み過ぎたね

 

 

 

 

I held your hair back when

 

僕はキミの髪を後ろから持っていたんだよ?

 

 

 

 

You were throwing up

 

キミが戻してる間ね

 

 

 

 

Then you smiled over your shoulder

 

キミが肩越しに笑った時

 

 

 

 

For a minute, I was stone cold sober

 

一瞬だけど、シラフに戻ったよ

 

 

 

 

I pulled you closer to my chest

 

僕はもっと近くに、キミを抱き寄せたんだ

 

 

 

 

And you asked me to stay over

 

そしてキミが「止まってもいい?」って言うから

 

 

 

 

I said, I already told ya

 

僕は「そう伝えたよ」って言ったんだ

 

 

 

 

I think that you should get some rest

 

キミは少し休むべきだと思ったからさ

 

 

 

 

 

 

 

I knew I loved you then

 

あの時、キミを愛してるって気づいたんだ

 

 

 

 

But you'd never know

 

キミが知ることもないだろうけどね

 

 

 

 

Cause I played it cool when I was scared of letting go

 

だって、キミに捨てられるのが怖くてクールぶってたからね

 

 

 

 

I know I needed you

 

僕にはキミが必要だって分かるんだ

 

 

 

 

But I never showed

 

でも、そうは見せないけどね

 

 

 

 

But I wanna stay with you

 

でも、キミと一緒に居たいんだ

 

 

 

 

Until we're grey and old

 

僕達が歳を取って、白髪になるまで

 

 

 

 

Just say you won't let go

 

ただ、「あなたから離れない」って言って欲しいんだ

 

 

 

 

Just say you won't let go

 

ただ、「あなたから離れない」って

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I wake you up with some breakfast in bed

 

僕がベッドに朝食を持って行って、キミを起こすよ

 

 

 

 

I'll bring you coffee

 

コーヒーも運んできて

 

 

 

 

With a kiss on your head

 

一緒にキミのおでこにキスするんだ

 

 

 

 

And I'll take the kids to school

 

そして、子供達を学校に連れて行って

 

 

 

 

Wave them goodbye

 

「バイバイ」って手を振って

 

 

 

 

And I'll thank my lucky stars for that night

 

そして、あの夜の幸運に感謝するんだ

 

 

 

 

When you looked over your shoulder

 

キミが肩越しに振り返った時

 

 

 

 

For a minute, I forget that I'm older

 

一瞬だけど、僕の方が年上だって忘れてたよ

 

 

 

 

I wanna dance with you right now, oh

 

今すぐに、キミと踊りたいって

 

 

 

 

And you look as beautiful as ever

 

そして、キミは相変わらず綺麗で

 

 

 

 

And I swear that everyday you'll get better

 

僕は断言する、キミはもっともっと綺麗になるってね

 

 

 

 

You make me feel this way somehow

 

キミがそう思わせるんだ

 

 

 

 

 

 

 

I'm so in love with you

 

キミを本当に愛してる

 

 

 

 

And I hope you know

 

キミが気づいてるといいんだけどね

 

 

 

 

Darling your love is more than it's worth gold

 

キミの愛は、黄金よりも価値があるんだ

 

 

 

 

We've come so far my dear

 

僕達は、ずいぶん遠くまで来たね

 

 

 

 

Look how we've grown

 

見てみなよ、僕達がどれだけ成長したのか

 

 

 

 

And I wanna stay with you

 

キミと一緒に居たいんだ

 

 

 

 

Until we're grey and old

 

僕達が歳を取って、白髪になっても

 

 

 

 

Just say you won't let go

 

ただ、「あなたから離れない」って言って欲しいんだ

 

 

 

 

Just say you won't let go

 

「あなたから離れない」って言って欲しい

 

 

 

 

 

 

 

I wanna live with you

 

キミと一緒に生きていきたい

 

 

 

 

Even when we're ghosts

 

たとえ、僕達が幽霊になったとしても

 

 

 

 

Cause you were always there for me

 

だって、キミはいつも僕の傍に居てくれたから

 

 

 

 

When I needed you most

 

キミを一番必要としていた時にね

 

 

 

 

 

 

 

I'm gonna love you till

 

ずっとキミを愛してるよ

 

 

 

 

My lungs give out

 

僕の呼吸が止まるまで

 

 

 

 

I promise till death we part

 

約束するよ、「死が僕達を別つまで」キミを愛するって

 

 

 

 

Like in our vows

 

僕達の誓いのように

 

 

 

 

So I wrote this song for you

 

だから、僕はキミの為にこの曲を書いたんだ

 

 

 

 

Now everybody knows

 

みんな、今知ったんだ

 

 

 

 

Cause it's just you and me

 

これがキミと僕との曲だってね

 

 

 

 

Until we're grey and old

 

僕達が歳を取って、白髪になるまで

 

 

 

 

Just say you won't let go

 

ただ、「あなたから離れない」って言って欲しいんだ

 

 

 

 

Just say you won't let go

 

「あなたから離れない」って

 

 

 

 

Just say you won't let go

 

ただ言って欲しい、「あなたから離れない」って

 

 

 

 

Oh, just say you won't let go

 

ただ、「あなたから離れない」って言って欲しい

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow