カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Witness~ Katy Perry

 

 

 

 

『瞬間スピーキング』を新開発。聞くだけの学習で
瞬時に「言いたいこと」が英語で言えるようになる英語脳を実現します

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If I lost it all today, would you stay?

 

もし、私がすべてを失っても、あなたは一緒に居てくれる?

 

 

 

 

Could my love be enough to stimulate?

 

私の愛は、十分刺激的かな?

 

 

 

 

If shit hit the fan, grenades got thrown

 

もし、最悪な事が起って、手榴弾を投げられても

 

 

 

 

Would you still show, oh?

 

それでもまだ、現れてくれる?

 

 

 

 

Could you go down with me to the mat?

 

私と一緒に戦場に来てくれる?

 

 

 

 

Could we get back up and eventually laugh?

 

私達は起き上がって、最後は笑えるかな?

 

 

 

 

Roll eyes at things, cheers in the lows,and stay in the flow, o-o-o

 

最高な時に目をむいて、最悪な時に応援するの、流れに乗ってね

 

 

 

 

'Cause I, I only got this life

 

だって、私にはこの人生しかないから

 

 

 

 

And I ain't got the times, no

 

時間がないの

 

 

 

 

Not to get it right, oh

 

正しくできないの

 

 

 

 

 

 

 

We're all just looking for connection

 

私達はただ、つながりを求めてる

 

 

 

 

Yeah, we all want to be seen

 

そうよ、見られることを望んでる

 

 

 

 

I'm looking for someone who speaks my language

 

私は、私の言葉を話す人を探してるの

 

 

 

 

Someone to ride this ride with me

 

私と一緒に乗ってくれる誰かを

 

 

 

 

Can I get a witness? (witness)

 

目撃者になってくれる?

 

 

 

 

Will you be my witness? (witness)

 

あなたは私の目撃者になってくれる?

 

 

 

 

I'm just looking for a witness in all of this

 

私はただ、目撃者が欲しいの

 

 

 

 

Looking for a witness to get me through this

 

これを乗り越える為に、目撃者を探してるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When you tell me everything, and there's no holes

 

あなたがすべてを話してくれたら、穴なんて消えるわ

 

 

 

 

You can scroll through anything, you've got the codes

 

あなたはすべてをスクロールして、すべてを解読することが出来るの

 

 

 

 

Nothing to hide

 

隠すモノなんてないわ

 

 

 

 

It's all in their eyes

 

すべては目の中に

 

 

 

 

And we just know, o-o-o

 

私達はただ、知るの

 

 

 

 

'Cause I, I only got this life

 

だって、私にはこの人生しかないの

 

 

 

 

And I ain't got the time, no

 

時間がないの

 

 

 

 

Not to get it right, oh

 

正しいことなんて出来ない

 

 

 

 

 

 

 

We're all just looking for connection

 

私達はただ、つながりを求めてる

 

 

 

 

Yeah, we all want to be seen

 

そうよ、見られることを望んでる

 

 

 

 

I'm looking for someone who speaks my language

 

私は、私の言葉を話す人を探してるの

 

 

 

 

Someone to ride this ride with me

 

私と一緒に乗ってくれる誰かを

 

 

 

 

Can I get a witness? (witness)

 

目撃者になってくれる?

 

 

 

 

Will you be my witness? (witness)

 

あなたは私の目撃者になってくれる?

 

 

 

 

I'm just looking for a witness in all of this

 

私はただ、目撃者が欲しいの

 

 

 

 

Looking for a witness to get me through this

 

これを乗り越える為に、目撃者を探してるの

 

 

 

 

 

 

 

We're all just looking for connection

 

私達はただ、つながりを求めてる

 

 

 

 

Yeah, we all want to be seen

 

そうよ、見られることを望んでる

 

 

 

 

I'm looking for someone who speaks my language

 

私は、私の言葉を話す人を探してるの

 

 

 

 

Someone to ride this ride with me

 

私と一緒に乗ってくれる誰かを

 

 

 

 

Can I get a witness? (witness)

 

目撃者になってくれる?

 

 

 

 

Will you be my witness? (witness)

 

あなたは私の目撃者になってくれる?

 

 

 

 

I'm just looking for a witness in all of this

 

私はただ、目撃者が欲しいの

 

 

 

 

Looking for a witness to get me through this

 

これを乗り越える為に、目撃者を探してるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow