カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Your Song~ Rita Ora

 

 

 

 

英語を覚えるのが苦痛、学習が続かない、何をしても英会話が習得できない。
「でも諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I woke up with a fear this morning

 

今朝、恐怖と共に目覚めたの

 

 

 

 

But I can taste you on the hip of my tongue

 

でも、あなたを舌先で味わうことが出来るわ

 

 

 

 

Alarm without no warning

 

警告なしのアラームで

 

 

 

 

You're by my side and we've got smoke in our lungs

 

あなたは私の隣にいて、煙を吸って肺の中に入れたの

 

 

 

 

Last night we were way up, kissing in the back of the cab

 

昨日の夜、凄く盛り上がったね、タクシーの後部座席なんかでキスをして

 

 

 

 

And then you say "love baby, let's go back to my flat"

 

そしてあなたは、”愛してるよ、俺の部屋に戻ろう”って言ったわね

 

 

 

 

And when we wake up, never had a feeling like that

 

私達が起きた時、私はこんな感情初めてだったの

 

 

 

 

I got a reason, so man, put that record on again

 

なんていうか、もう一度、同じ曲をかける意味があるの

 

 

 

 

 

 

 

I don't want to hear sad songs anymore

 

悲しい曲はもう、聴きたくないの

 

 

 

 

I only want to hear love songs

 

ラブソングだけを聴きたいの

 

 

 

 

I found my heart up in this place tonight

 

今夜、私は心が弾む場所を見つけたの

 

 

 

 

Don't want to sing mad songs anymore

 

イカれた歌はもう、歌いたくないの

 

 

 

 

Only want to sing your song

 

あなただけの歌を歌いたいの

 

 

 

 

Cause your song's got me feeling like I'm

 

だって、あなたへの歌は私をこんな気持ちにさせるから

 

 

 

 

 

 

 

I'm in love, I'm in love, I'm in love

 

恋してるって

 

 

 

 

Yeah, you know your song's got me feeling like I'm

 

そう、あなたへの歌は私をこんな気持ちにさせてくれるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Not fear but I think I'm falling

 

強くないわ、私は落ちていってる

 

 

 

 

I'm not proud

 

誇りになんて思ってもない

 

 

 

 

But I'm usually the type of girl that would hit and run

 

でも、いつも私は当たって砕けろってタイプなんだけどね

 

 

 

 

No risk so I think I'm all in

 

リスクがないから、私はすべてをかけてると思うの

 

 

 

 

When I kiss your lips, feel my heartbeat thump

 

あなたの唇にキスしたら、私の鼓動が波打つの

 

 

 

 

And now we're way up, dancing on the roof of the house

 

今、私達はすごく盛り上がってるの、家の屋上で踊ってる

 

 

 

 

And then we make love, right there on your best friend's couch

 

そして、愛し合ったの、あなたの親友のソファーで

 

 

 

 

And then you say "love, this is what it's all about"

 

そして、あなたは”愛がすべてだよ”って言ったの

 

 

 

 

So keep on kissing my mouth and put that record on again

 

そして、キスを続けたの、あの曲をもう一度かけて

 

 

 

 

 

 

 

I don't want to hear sad songs anymore

 

悲しい曲はもう、聴きたくないの

 

 

 

 

I only want to hear love songs

 

ラブソングだけを聴きたいの

 

 

 

 

I found my heart up in this place tonight

 

今夜、私は心が弾む場所を見つけたの

 

 

 

 

Don't want to sing mad songs anymore

 

イカれた歌はもう、歌いたくないの

 

 

 

 

Only want to sing your song

 

あなただけの歌を歌いたいの

 

 

 

 

Cause your song's got me feeling like I'm

 

だって、あなたへの歌は私をこんな気持ちにさせるから

 

 

 

 

 

 

 

I'm in love, I'm in love, I'm in love

 

 

 

 

 

 

I'm in love, I'm in love, I'm in love

 

 

 

 

 

 

I'm in love, I'm in love, I'm in love

 

恋してるの

 

 

 

 

Yeah, you know your song's got me feeling like I'm

 

そう、あなたへの歌は私をこんな気持ちにさせてくれるの

 

 

 

 

I don't want to hear sad songs anymore

 

もう、悲しい歌は聴きたくないの

 

 

 

 

I only want to hear love songs

 

ラブソングだけを聴きたいの

 

 

 

 

I found my heart up in this place tonight

 

今夜、私は心が弾む場所を見つけたの

 

 

 

 

Don't want to sing mad songs anymore

 

イカれた歌はもう歌いたくないの

 

 

 

 

Only want to sing your song

 

あなただけの歌を歌いたいの

 

 

 

 

Cause your song's got me feeling like I'm

 

だって、あなたへの歌は私をこんな気持ちにさせてくれるから

 

 

 

 

 

 

 

I don't want to hear sad songs anymore

 

悲しい曲はもう、聴きたくないの

 

 

 

 

I only want to hear love songs

 

ラブソングだけを聴きたいの

 

 

 

 

I found my heart up in this place tonight

 

今夜、私は心が弾む場所を見つけたの

 

 

 

 

Don't want to sing mad songs anymore

 

イカれた歌はもう、歌いたくないの

 

 

 

 

Only want to sing your song

 

あなただけの歌を歌いたいの

 

 

 

 

Cause your song's got me feeling like I'm

 

だって、あなたへの歌は私をこんな気持ちにさせるから

 

 

 

 

 

 

 

I'm in love, I'm in love, I'm in love

 

 

 

 

 

 

I'm in love, I'm in love, I'm in love

 

 

 

 

 

 

I'm in love, I'm in love, I'm in love

 

恋してるの

 

 

 

 

Yeah, you know your song's got me feeling like I'm

 

そう、あなたへの歌は私をこんな気持ちにさせてくれるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow