カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Too Little Too Late~ Jojo

 

 

 

 

 

 本教材は音声プログラム『瞬間スピーキング』を新開発。聞くだけの学習で
瞬時に「言いたいこと」が英語で言えるようになる英語脳を実現します。

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Come with me

 

私と一緒に来て欲しいの

 

 

 

 

Stay the night

 

一緒に夜を過ごそう

 

 

 

 

You say the words but boy it don't feel right

 

あなたはその言葉を口にする、でもそれって違うよね?

 

 

 

 

What do ya expect me to say

 

何て言うかを期待してるの?

 

 

 

 

(You know it's just too little too late)

 

(遅かったの)

 

 

 

 

You take my hand

 

あなたは私の手を取って

 

 

 

 

And you say you've changed

 

”キミは変わった”って私に言うの

 

 

 

 

But boy you know your begging don't fool me

 

でも、あなたが頼んでも私はもう騙せないの

 

 

 

 

Because to you it's just a game

 

だって、それはあなたにとって遊びでしかないんだから

 

 

 

 

(You know it's just little too late)

 

(少しだけ、遅かったの)

 

 

 

 

So let me on down

 

私を悲しませてよ

 

 

 

 

'Cause time has made me strong

 

だって、時間が私を強くしてくれたから

 

 

 

 

I'm staring to move on

 

私は前に進み始めたの

 

 

 

 

I'm gonna say this now

 

今の私なら言えるわ

 

 

 

 

Your chance has come and gone

 

もうチャンスは無いんだってね

 

 

 

 

And you know...

 

あなたにも分かるはずよ...

 

 

 

 

 

 

 

It's just too little too late a little too wrong

 

ただ、ほんの少し遅すぎて少し間違ってたの

 

 

 

 

And I can't wait

 

だけど、私は耐えられそうにないから

 

 

 

 

But you know all the right things to say

 

もう、素直に事を終わらせたいの

 

 

 

 

(You know it's just too little too late)

 

(少しだけ遅すぎたの)

 

 

 

 

You say you dream of my face

 

あなたは”キミは僕の夢だ”って言うけど

 

 

 

 

But you don't like me

 

でも、あなたが愛してるのは私じゃなくて

 

 

 

 

You just like the chase

 

追いかける恋だったのよ

 

 

 

 

To be real

 

これが真実

 

 

 

 

It doesn't matter anyway

 

私達の間には何もなかったかのように

 

 

 

 

(You know it's just too little too late)

 

(ただ、少しだけ遅すぎたの)

 

 

 

 

Yeah, yeaaahhh...

 

 

 

 

 

 

It's just too little too late...

 

少しだけ遅すぎたの...

 

 

 

 

Mhmmm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I was young

 

私は子供だったの

 

 

 

 

And in love

 

恋も子供のようで

 

 

 

 

I gave you everything

 

あなたに沢山尽くしたいって思ったけど

 

 

 

 

But it wasn't enough

 

でも、足りなかったみたいね

 

 

 

 

And now you wanna communicate

 

今はあなたの方が私と話したがってる

 

 

 

 

(You know it's just too little too late)

 

(でも、遅いのは分かるでしょ?)

 

 

 

 

Go find someone else

 

他の誰かを見つけて

 

 

 

 

In letting you go

 

あなたの理想の女の子を

 

 

 

 

I'm loving myself

 

私は私自身を愛すわ

 

 

 

 

You got a problem

 

大変なことになっても

 

 

 

 

But don't come asking me for help

 

助けを求めて私を必要とするのはやめてね

 

 

 

 

'Cause you know...

 

だって、わかるでしょ...

 

 

 

 

 

 

 

It's just too little too late a little too wrong

 

ただ、ほんの少し遅すぎて少し間違ってたの

 

 

 

 

And I can't wait

 

だけど、私は耐えられそうにないから

 

 

 

 

But you know all the right things to say

 

もう、素直に事を終わらせたいの

 

 

 

 

(You know it's just too little too late)

 

(少しだけ遅すぎたの)

 

 

 

 

You say you dream of my face

 

あなたは”キミは僕の夢だ”って言うけど

 

 

 

 

But you don't like me

 

でも、あなたが愛してるのは私じゃなくて

 

 

 

 

You just like the chase

 

追いかける恋だったのよ

 

 

 

 

To be real

 

これが真実

 

 

 

 

It doesn't matter anyway

 

私達の間には何もなかったかのように

 

 

 

 

(You know it's just too little too late)

 

(ただ、少しだけ遅すぎたの)

 

 

 

 

I can love with all of my heart, baby

 

私は心の中から愛すことを忘れたんじゃなくて

 

 

 

 

I know I have so much to give (I have so much to give)

 

ただ、あなたに与え過ぎたみたい(沢山ね)

 

 

 

 

With a player like you I don't have a player

 

あなたのような遊び人の幸せを祈る必要はなかったの

 

 

 

 

That's no way to live

 

もう、このままではいられないから

 

 

 

 

Ohhhh... mmm nooo

 

 

 

 

 

 

It's just too little too late

 

ただ、少し遅かったの

 

 

 

 

Yeaaahhh!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's just too little too late a little too wrong

 

ただ、ほんの少し遅すぎて少し間違ってたの

 

 

 

 

And I can't wait

 

だけど、私は耐えられそうにないから

 

 

 

 

But you know all the right things to say

 

もう、素直に事を終わらせたいの

 

 

 

 

(You know it's just too little too late)

 

(少しだけ遅すぎたの)

 

 

 

 

You say you dream of my face

 

あなたは”キミは僕の夢だ”って言うけど

 

 

 

 

But you don't like me

 

でも、あなたが愛してるのは私じゃなくて

 

 

 

 

You just like the chase

 

追いかける恋だったのよ

 

 

 

 

To be real

 

これが真実

 

 

 

 

It doesn't matter anyway

 

私達の間には何もなかったかのように

 

 

 

 

(You know it's just too little too late)

 

(ただ、少しだけ遅すぎたの)

 

 

 

 

 

 

 

Yeah

 

そう、

 

 

 

 

You know it's just too little too late

 

もう、過ぎてしまった事なの

 

 

 

 

Oh, I can't wait

 

そう、私には耐えられないから...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow