カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I'm Not The Only One~ Sam Smith

 

 

 

 

 

『今まで続かなかった人が大満足の結果!!』『今ならビジネス英語をプレゼント』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You and me, we made vow

 

キミと僕は、誓いを立てたんだ

 

 

 

 

For better or for worse

 

良い時も悪い時も

 

 

 

 

I can't believe you let me down

 

僕を失望させるとは思わなかった

 

 

 

 

But the proof's in the way it hurts

 

でも残念なことに、それが痛みを伴うことが証明されたんだ

 

 

 

 

For months on end I've had my doubts

 

何ヶ月もの間、僕はずっと疑い続けてたんだ

 

 

 

 

Denying every tear

 

一粒一粒の涙を否定しながらね

 

 

 

 

I wish this would be over now

 

こんなの今すぐに終わってしまえばいいとも思った

 

 

 

 

But I know that I still need you here

 

でも、僕には分かってるんだ、まだキミを必要としてるって事が

 

 

 

 

 

 

 

You say I'm crazy

 

キミは僕が狂ってると言う

 

 

 

 

'Cause you don't think I know what you've done

 

だって、キミは思いもしないだろうね、僕がキミのしでかした事を知ってるなんて

 

 

 

 

But when you call me baby

 

でも、キミが僕のことをベイビーと呼ぶとき

 

 

 

 

I know I'm not the only one

 

そう呼ばれているのが僕だけじゃないことは分かってるんだ

 

 

 

 

You've been so unavailable

 

キミとの間にはずっと距離があったんだ

 

 

 

 

Now sadly I know why

 

悲しいことに、それがなぜなのか分かったんだ

 

 

 

 

Your heart is unobtainable

 

キミの心を手に入れるのは不可能なんだ

 

 

 

 

Even though  Lord knows you kept mine

 

僕の心がずっとキミのものだったとしてもね

 

 

 

 

 

 

 

You say I'm crazy

 

キミは僕が狂ってると言う

 

 

 

 

'Cause you don't think I know what you've done

 

だって、キミは思いもしないだろうね、僕がキミのしでかした事を知ってるなんて

 

 

 

 

But when you call me baby

 

でも、キミが僕のことをベイビーと呼ぶとき

 

 

 

 

I know I'm not the only one

 

そう呼ばれているのが僕だけじゃないことは分かってるんだ

 

 

 

 

I have loved you for many years

 

キミのことを何年間も愛し続けてきたんだ

 

 

 

 

Maybe I am just not enough

 

それでも足りなかったのかもしれないね

 

 

 

 

You've made me realize my deepest fear

 

キミは僕の心の中にある、一番深い恐怖に気づかせてくれたんだ

 

 

 

 

By lying and tearing us up

 

嘘をつくことと、2人の関係を引き裂くこと

 

 

 

 

 

 

 

You say I'm crazy

 

キミは僕が狂ってると言う

 

 

 

 

'Cause you don't think I know what you've done

 

だって、キミは思いもしないだろうね、僕がキミのしでかした事を知ってるなんて

 

 

 

 

But when you call me baby

 

でも、キミが僕のことをベイビーと呼ぶとき

 

 

 

 

I know I'm not the only one

 

そう呼ばれているのが僕だけじゃないことは分かってるんだ

 

 

 

 

 

 

 

You say I'm crazy

 

キミは僕が狂ってると言う

 

 

 

 

'Cause you don't think I know what you've done

 

だって、キミは思いもしないだろうね、僕がキミのしでかした事を知ってるなんて

 

 

 

 

But when you call me baby

 

でも、キミが僕のことをベイビーと呼ぶとき

 

 

 

 

I know I'm not the only one

 

そう呼ばれているのが僕だけじゃないことは分かってるんだ

 

 

 

 

 

 

 

I know I'm not the only one

 

僕だけじゃないのはわかってるんだ

 

 

 

 

I know I'm not the only one

 

僕だけじゃないのはわかってる

 

 

 

 

And I know...

 

わかってるんだ...

 

 

 

 

I know I'm not the only one

 

僕だけじゃないことはわかってるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow