カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Don't Go Away~ Oasis

 

 

 

 

 

 

『今まで続かなかった人が大満足の結果!!』『今ならビジネス英語をプレゼント』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cold and frosty morning there's not a lot to say

 

凍えるような寒い夜に、言葉は見つからなくて

 

 

 

 

About the things caught in my mind

 

ずっと、考えてることがあるんだ

 

 

 

 

And as the day was dawning my plane flew away

 

夜明けとともに飛行機は飛び去って行って

 

 

 

 

With all the things caught in my mind

 

抱える悩みも一緒に連れて

 

 

 

 

 

 

 

And I wanna be there when you're coming down

 

だけど、キミがそこに行くなら僕も一緒に行くよ

 

 

 

 

And I wanna be there when you hit the ground

 

僕はキミと一緒に、そこに行きたいんだ

 

 

 

 

So don't go away

 

だから行かないでくれ

 

 

 

 

Say what you say

 

何か言ってくれ

 

 

 

 

Say that you'll say

 

”行かない”って言ってくれよ

 

 

 

 

Forever and a day

 

いつの日もずっと

 

 

 

 

In the time of my mind

 

僕と一緒に居て欲しい

 

 

 

 

'Cause I need more time

 

だって、僕にはもう少しだけ時間が必要なんだ

 

 

 

 

Yes, I need more time

 

そうさ、時間が必要なんだよ

 

 

 

 

Just to make things right

 

この問題を解決するにはね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Damn my situation and the games I have to play

 

クソみたいなこの状況と、これまで遊んできたゲームの数々が

 

 

 

 

With all the things caught in my mind

 

ずっと頭の中に引っかかってきたんだ

 

 

 

 

Damn my education I can't find the words to say

 

クソみたいな教育しか受けてないから、上手い言葉も見つからない

 

 

 

 

With all the things caught in my mind

 

でも、ずっと心の中に引っかかってることがあるんだ

 

 

 

 

 

 

 

And I wanna be there when you're coming down

 

だけど、キミがそこに行くなら僕も一緒に行くよ

 

 

 

 

And I wanna be there when you hit the ground

 

僕はキミと一緒に、そこに行きたいんだ

 

 

 

 

So don't go away

 

だから行かないでくれ

 

 

 

 

Say what you say

 

何か言ってくれ

 

 

 

 

Say that you'll say

 

”行かない”って言ってくれよ

 

 

 

 

Forever and a day

 

いつの日もずっと

 

 

 

 

In the time of my mind

 

僕と一緒に居て欲しい

 

 

 

 

'Cause I need more time

 

だって、僕にはもう少しだけ時間が必要なんだ

 

 

 

 

Yes, I need more time

 

そうさ、時間が必要なんだよ

 

 

 

 

Just to make things right

 

この問題を解決するにはね

 

 

 

 

Me and you - what's going on?

 

僕とキミの間に、何が起こっているんだい?

 

 

 

 

All we seem to know is how to show

 

僕達に出来ることは

 

 

 

 

The feelings that are wrong

 

ただ、間違った感情を示すって事だけなのかな?

 

 

 

 

 

 

 

So don't go away

 

だから行かないでくれ

 

 

 

 

Say what you say

 

何か言ってくれ

 

 

 

 

Say that you'll say

 

”行かない”って言ってくれよ

 

 

 

 

Forever and a day

 

いつの日もずっと

 

 

 

 

In the time of my mind

 

僕と一緒に居て欲しい

 

 

 

 

'Cause I need more time

 

だって、僕にはもう少しだけ時間が必要なんだ

 

 

 

 

Yes, I need more time

 

そうさ、時間が必要なんだよ

 

 

 

 

Just to make things right

 

この問題を解決するにはね

 

 

 

 

 

 

 

And I wanna be there when you're coming down

 

だけど、キミがそこに行くなら僕も一緒に行くよ

 

 

 

 

And I wanna be there when you hit the ground

 

僕はキミと一緒に、そこに行きたいんだ

 

 

 

 

So don't go away

 

だから行かないでくれ

 

 

 

 

Say what you say

 

何か言ってくれ

 

 

 

 

Say that you'll say

 

”行かない”って言ってくれよ

 

 

 

 

Forever and a day

 

いつの日もずっと

 

 

 

 

In the time of my mind

 

僕と一緒に居て欲しい

 

 

 

 

'Cause I need more time

 

だって、僕にはもう少しだけ時間が必要なんだ

 

 

 

 

Yes, I need more time

 

そうさ、時間が必要なんだよ

 

 

 

 

Just to make things right

 

この問題を解決するにはね

 

 

 

 

Yes, I need more time

 

そう、時間がかかるんだ

 

 

 

 

Just to make things right

 

この問題を解決するには

 

 

 

 

Yes, I need more time

 

時間がかかるんだ

 

 

 

 

Just to make things right

 

この問題を解決するには

 

 

 

 

So don't go away

 

だから、行かないでくれ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow