カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hometown Glory~ Adele

 

 

 

 

 

 

英語を覚えるのが苦痛、学習が続かない、何をしても英会話が習得できない。
「でも諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I've been walking in the same way as I did

 

また同じ道を歩いてる

 

 

 

 

Missing out the cracks in the pavement

 

進むべき道を見失って

 

 

 

 

And tutting my heel and strutting my feel

 

ヒールが舌打ちしながらも私はカッコつけて歩いてるの

 

 

 

 

"Is there anything I can do for you dear? Is there anyone I could call?"

 

”あなたのために私に何かできることはないの?誰か助けを呼んであげましょうか?”

 

 

 

 

"No and thank you, please Madam, I ain't lost, just wandering"

 

”いや、けっこうですよマダム、私は道に迷ってるんじゃなくてただ、考えてるだけですから”

 

 

 

 

Round my hometown

 

私の故郷には

 

 

 

 

Memories are fresh

 

今もまだ鮮明がな思いが残ってるの

 

 

 

 

Round my hometown

 

私の故郷には

 

 

 

 

Ooh the people I've met

 

私の知ってる人達がいるの

 

 

 

 

Are the wonders of my world

 

私の世界で出会った不思議な人達

 

 

 

 

Are the wonders of my world

 

私の世界で出会った素敵な人達

 

 

 

 

Are the wonders of this world

 

この世界で出会えた奇跡

 

 

 

 

Are the wonders of my world

 

私の世界の素敵なものたち

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I like it in the city when the air is so thick and opaque

 

街にあるものが好き、どんよりとして、くすんだ空気とか

 

 

 

 

I love to see everybody in short skirts, shorts and shades

 

短いスカートやズボンをはいた人達も

 

 

 

 

I like it in the city when two worlds collide

 

街の中で、二つの世界がぶつかるところも私は好き

 

 

 

 

You get the people and the government

 

みんなから信頼を得て、組織を作ったり

 

 

 

 

Everybody talking different sides

 

みんなそれぞれ違った方法を取るの

 

 

 

 

Shows that we ain't gonna stand shit

 

それは私達がダメじゃないということを示してるの

 

 

 

 

Shows that we are united

 

私達が繋がっているということを証明しているの

 

 

 

 

Shows that we ain't gonna take it

 

私達が受け入れないことを示していて

 

 

 

 

Shows that we ain't gonna stand shit

 

私達がそんなにひどくないってことを証明してくれるの

 

 

 

 

Shows that we are united

 

私達は繋がっているんだって

 

 

 

 

Round my hometown

 

私の故郷には

 

 

 

 

Memories are fresh

 

今もまだ鮮明な思い出が残っていて

 

 

 

 

Round my hometown

 

私の故郷には

 

 

 

 

Ooh the people I've met

 

私の知ってる人達がいて

 

 

 

 

(Do da di di da da da da do do do do oh oh oh yaaaaaa yaa aye)

 

 

 

 

 

 

Are the wonders of my world

 

私の世界で出会った不思議な人達

 

 

 

 

Are the wonders of my world

 

私の世界で出会った素敵な人達

 

 

 

 

Are the wonders of this world

 

この世界で出会えた奇跡

 

 

 

 

Are the wonders of my world

 

私の世界の素敵なものたち

 

 

 

 

Of my world

 

私の世界の

 

 

 

 

Yeah

 

そう

 

 

 

 

Of my world

 

私の世界の

 

 

 

 

Of my world yeah

 

私の世界のね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Than you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow