カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Most Girls~ Hailee Steinfeld

 

 

 

 

 

英語を覚えるのが苦痛、学習が続かない、何をしても英会話が習得できない。
「でも諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

 

 

Some girls feel best in their tiny dresses

 

露出の多いドレスを着て最高な気分になる女の子も

 

 

 

 

Some girls in nothin' but sweatpants, looking like a princess

 

ただのスウェットパンツを履いてるだけなのにプリンセスみたいに見える女の子も

 

 

 

 

Some girls kiss new lips every single night

 

毎晩、新しいリップでキスする女の子も

 

 

 

 

They're stayin' out late cause they just celebrating life

 

みんな遅くまで起きてる、だってみんな人生を祝ってるからね

 

 

 

 

 

 

 

You know some days you feel so good in your own skin

 

いつか自分自身の肌で、十分満足できるって分かるの

 

 

 

 

But it's okay if you wanna change the body that you came in

 

でも、もし見た目を変えたいって思ってもいいの

 

 

 

 

Cause you look greatest when you feel like a damn queen

 

だって、王女様みたいに感じられる時が、一番素敵に見えるから

 

 

 

 

We're all just playing a game in a way, tryna win that life

 

私達はただゲームをしているだけ、人生を勝ち抜くために

 

 

 

 

Most girls are smart and strong and beautiful

 

女の子はみんな賢くて、強くて、美しいの

 

 

 

 

Most girls work hard, go far, we are unstoppable

 

女の子は一生懸命働いて、どんな遠いとこへでも行けるの、誰も止めることは出来ないわ

 

 

 

 

Most girls, our fight to make every day

 

女の子はみんな、毎日を生き抜くために戦ってるの

 

 

 

 

No two are the same

 

どれを取ったって、同じなものはないわ

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like most girls

 

私もなりたい、私もみんなみたいになりたいの

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like most girls

 

私もなりたい、私もみんなみたいになりたいの

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like

 

私もなりたい、私もなりたいの

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like

 

私もなりたい

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like

 

私もなりたいの

 

 

 

 

Some girls like to keep their physique real private

 

自分自身で内緒に体型をキープする女の子も

 

 

 

 

Some girls wear jeans so tight 'cause it feels so right, yeah

 

タイトなジーンズを履くと気分が良くなる女の子も

 

 

 

 

Some girls, every day searching, keep the page turning

 

毎日何かを求めて、ページをめくり続けてる女の子も

 

 

 

 

Sleepin' in late cause they're just celebrating life

 

寝るのはいつも夜中、だって人生を祝ってるからね

 

 

 

 

 

 

 

You know some days you feel so good in your own skin

 

いつか自分自身の肌で、十分満足できるって分かるの

 

 

 

 

But it's okay if you wanna change the body that you came in

 

でも、もし見た目を変えたいって思ってもいいの

 

 

 

 

Cause you look greatest when you feel like a damn queen

 

だって、王女様みたいに感じられる時が、一番素敵に見えるから

 

 

 

 

We're all just playing a game in a way, tryna win that life

 

私達はただゲームをしているだけ、人生を勝ち抜くために

 

 

 

 

Most girls are smart and strong and beautiful

 

女の子はみんな賢くて、強くて、美しいの

 

 

 

 

Most girls work hard, go far, we are unstoppable

 

女の子は一生懸命働いて、どんな遠いとこへでも行けるの、誰も止めることは出来ないわ

 

 

 

 

Most girls, our fight to make every day

 

女の子はみんな、毎日を生き抜くために戦ってるの

 

 

 

 

No two are the same

 

どれを取ったって、同じなものはないわ

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like most girls

 

私もなりたい、私もみんなみたいになりたいの

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like most girls

 

私もなりたい、私もみんなみたいになりたいの

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like

 

私もなりたい、私もなりたいの

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like

 

私もなりたい

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like

 

私もなりたいの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most girls, yeah

 

女の子はみんな

 

 

 

 

Most girls

 

女の子はみんな

 

 

 

 

Wanna be, wanna be, wanna be

 

なりたい、なりたいのよ

 

 

 

 

Most girls, our fight to make every day

 

女の子はみんな、毎日を生き抜くために戦ってるの

 

 

 

 

No two are the same

 

どれも同じじゃないの

 

 

 

 

 

 

 

 

I wanna be like most girls

 

私もみんなみたいになりたいの

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like most girls

 

私もなりたい、私もみんなみたいになりたいの

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like

 

私もなりたい、私もなりたいの

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like

 

私もなりたい

 

 

 

 

I wanna be like, I wanna be like

 

私もなりたいの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow