カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Another Love Song~ Ne-Yo

 

 

 

 

 

 

さらに、そんな中でも英語が苦手な方、
さらに英会話スクールや聞き流し教材などでも挫折した方々。

 いわば、この教材は英会話『最後の駆け込み寺』です。

 

  

 

 

 

 

 

La la la la la

 

 

 

 

 

 

La la la la

 

 

 

 

 

 

La la la la la

 

 

 

 

 

 

Amma sing it again like

 

もう一度歌うよ

 

 

 

 

La la la la la

 

 

 

 

 

 

La la la la

 

 

 

 

 

 

La la la la la

 

 

 

 

 

 

It's your eyes, I swear it's looking me like bahame melodies

 

キミの瞳は絶対僕のことを見てるんだ

 

 

 

 

Sweet as melodies

 

メロディーみたいに甘い

 

 

 

 

Makes your way to smile, babe

 

それを聞けば笑顔になるんだ

 

 

 

 

Come together for a perfect harmony

 

完璧なハーモニーのために一緒に来なよ

 

 

 

 

Prettiest song will ever be

 

一番かわいい歌は...

 

 

 

 

Now, ain't got no game, babe

 

今が、ゲームじゃないんだ

 

 

 

 

Ain't got no game

 

ゲームじゃないんだ

 

 

 

 

But, ain't got no shame

 

でも、恥ずかしいとは思ってない

 

 

 

 

Ain't got no shame

 

恥ずかしいとは思ってないよ

 

 

 

 

And I don't know what it is

 

何なのか分からないけど

 

 

 

 

When I hear your name

 

キミの名前を聞いたとき

 

 

 

 

 

 

 

Suddenly I just gonna say

 

不意に僕はこう言うんだ

 

 

 

 

You make me wanna sing another love song

 

キミのおかげで僕はラブソングを歌いたくなる

 

 

 

 

Not enough for everybody to hear

 

みんなが聞くにはまだ足りないけどね

 

 

 

 

You make me wanna sing another love song

 

キミのおかげで僕はラブソングを歌いたくなるんだ

 

 

 

 

And is not enough for the day you've been

 

キミが過ごした一日は、それに対してまだ足りてないんだ

 

 

 

 

You make me wanna sing

 

キミのおかげで僕は歌いたくなるんだ

 

 

 

 

You make me wanna sing

 

キミのおかげで

 

 

 

 

Girl, you make me wanna sing

 

なあ、キミのおかげで僕は歌いたくなるんだ

 

 

 

 

You make me wanna sing another love song

 

キミのおかげで僕はラブソングを歌いたくなるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's your mouth girl when you're smiling

 

キミが笑ってる時、キミのその口だよ

 

 

 

 

You're smiling just for me

 

キミの笑顔は僕のためだけにあるんだ

 

 

 

 

Nobody but me girl

 

誰のためでもない、僕のためだ

 

 

 

 

Say the word babe

 

何か言ってよ、ベイビー

 

 

 

 

Anything you want that's what's it gonna be

 

何か欲しいものとか

 

 

 

 

I promise that's what's it gonna be

 

言ったことが叶うことを約束するからさ

 

 

 

 

Now, ain't got no game, babe

 

今が、ゲームじゃないんだ

 

 

 

 

Ain't got no game

 

ゲームじゃないんだ

 

 

 

 

But, ain't got no shame

 

でも、恥ずかしいとは思ってない

 

 

 

 

Ain't got no shame

 

恥ずかしいとは思ってないよ

 

 

 

 

And I don't know what it is

 

何なのか分からないけど

 

 

 

 

When I hear your name

 

キミの名前を聞いたとき

 

 

 

 

 

 

 

Suddenly I just gonna say

 

不意に僕はこう言うんだ

 

 

 

 

You make me wanna sing another love song

 

キミのおかげで僕はラブソングを歌いたくなる

 

 

 

 

Not enough for everybody to hear

 

みんなが聞くにはまだ足りないけどね

 

 

 

 

You make me wanna sing another love song

 

キミのおかげで僕はラブソングを歌いたくなるんだ

 

 

 

 

And is not enough for the day you've been

 

キミが過ごした一日は、それに対してまだ足りてないんだ

 

 

 

 

You make me wanna sing

 

キミのおかげで僕は歌いたくなるんだ

 

 

 

 

You make me wanna sing

 

キミのおかげで

 

 

 

 

Girl, you make me wanna sing

 

なあ、キミのおかげで僕は歌いたくなるんだ

 

 

 

 

You make me wanna sing another love song

 

キミのおかげで僕はラブソングを歌いたくなるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Baby let me sing

 

ベイビー、僕に歌わせてよ

 

 

 

 

La la la la la

 

 

 

 

 

 

La la la la

 

 

 

 

 

 

La la la la la

 

 

 

 

 

 

Amma sing it again like

 

もう一度歌うよ

 

 

 

 

La la la la la

 

 

 

 

 

 

La la la la

 

 

 

 

 

 

La la la la la

 

 

 

 

 

 

Everybody love somebody sing it with me

 

みんな誰かが好きなんだ、僕と一緒に歌ってくれ

 

 

 

 

La la la la la

 

 

 

 

 

 

La la la la

 

 

 

 

 

 

La la la la la

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You make me wanna sing another love song

 

キミのおかげで僕はラブソングを歌いたくなる

 

 

 

 

Not enough for everybody to hear

 

みんなが聞くにはまだ足りないけどね

 

 

 

 

You make me wanna sing another love song

 

キミのおかげで僕はラブソングを歌いたくなるんだ

 

 

 

 

And is not enough for the day you've been

 

キミが過ごした一日は、それに対してまだ足りてないんだ

 

 

 

 

And is not enough for the day you've been

 

キミが過ごした一日は、それに対してまだ足りてないんだ

 

 

 

 

You make me wanna sing

 

キミのおかげで僕は歌いたくなるんだ

 

 

 

 

You make me wanna sing

 

キミのおかげで

 

 

 

 

You make me wanna sing

 

キミのおかげで僕は歌いたくなるんだ

 

 

 

 

You make me wanna sing

 

キミのおかげでね

 

 

 

 

You make me wanna sing

 

キミのおかげで僕は歌いたくなるんだ

 

 

 

 

You make me wanna sing

 

キミのおかげで

 

 

 

 

You make me wanna sing another love song

 

キミのおかげで僕はラブソングを歌いたくなるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow