カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Let Me Hold You~ Cheat Codes

 

 

 

 

 

 

本教材は音声プログラム『瞬間スピーキング』を新開発。聞くだけの学習で
瞬時に「言いたいこと」が英語で言えるようになる英語脳を実現します。

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材
今「英語を話せるようになった」を実感している人、続出中です。

 

 

 

 

 

 

 

For the longest time we jamming at the party

 

僕達はパーティーでずっと楽しむんだ

 

 

 

 

And you're whipping on me

 

そして、僕はキミをけしかける

 

 

 

 

Pushing everything on me

 

すべてを僕に押し付けるんだ

 

 

 

 

We got silent on repeat

 

サイレントの曲をリピートして

 

 

 

 

But if you think you're gonna get away from me

 

でも、もしキミが僕から離れたいと思ってるなら

 

 

 

 

Better change your mind

 

考え直したほうがいいよ

 

 

 

 

The Henny got me feeling right

 

ヘニーが僕をまともにしてくれる

 

 

 

 

You're going home with me tonight

 

今夜は僕と帰るんだよ

 

 

 

 

 

 

 

Let me hold you, girl, caress my body

 

キミを抱きよせたい、僕の身体に触れて欲しいんだ

 

 

 

 

You got me going crazy

 

キミは僕をおかしくさせる

 

 

 

 

You turn me on, turn me on

 

僕をその気にさせるんだ

 

 

 

 

Let me jam you, girl whip all around me

 

一緒に居てくれ、僕に触れて欲しいんだ

 

 

 

 

You got me going crazy

 

キミは僕をおかしくさせる

 

 

 

 

You turn me on, turn me on

 

キミは僕をその気にさせるんだ

 

 

 

 

Turn me on, turn me on

 

僕をその気にさせる

 

 

 

 

Turn me on, turn me on

 

僕をその気にさせるんだ

 

 

 

 

For the longest time, you're staring like you want me

 

とても長い時間、キミは僕を求めてる様に僕のことを見つめてる

 

 

 

 

I can feel your eyes

 

キミの視線を感じるんだ

 

 

 

 

So go tell your friends goodbye

 

だから、友達にさよならをしてきなよ

 

 

 

 

We can make our way outside

 

僕達は外で楽しむんだ

 

 

 

 

If you think they're gonna stop you coming with me

 

もし、キミの友達が、僕と一緒に来ることを止めるのなら

 

 

 

 

Better change their minds

 

考え直したほうがいいよ

 

 

 

 

The Henny got us feeling right

 

ヘニーが僕をまともにさせるから

 

 

 

 

You're going home with me tonight

 

今夜は僕と帰るんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

Let me hold you, girl, caress my body

 

キミを抱きよせたい、僕の身体に触れて欲しいんだ

 

 

 

 

You got me going crazy

 

キミは僕をおかしくさせる

 

 

 

 

You turn me on, turn me on

 

僕をその気にさせるんだ

 

 

 

 

Let me jam you, girl whip all around me

 

一緒に居てくれ、僕に触れて欲しいんだ

 

 

 

 

You got me going crazy

 

キミは僕をおかしくさせる

 

 

 

 

You turn me on, turn me on

 

キミは僕をその気にさせるんだ

 

 

 

 

Turn me on, turn me on

 

僕をその気にさせる

 

 

 

 

(Turn me on baby)

 

 

 

 

 

 

Turn me on, turn me on

 

僕をその気にさせるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

Let me hold you, girl, caress my body

 

キミを抱きよせたい、僕の身体に触れて欲しいんだ

 

 

 

 

You got me going crazy

 

キミは僕をおかしくさせる

 

 

 

 

You turn me on, turn me on

 

僕をその気にさせるんだ

 

 

 

 

Let me jam you, girl whip all around me

 

一緒に居てくれ、僕に触れて欲しいんだ

 

 

 

 

You got me going crazy

 

キミは僕をおかしくさせる

 

 

 

 

You turn me on, turn me on

 

キミは僕をその気にさせるんだ

 

 

 

 

(Turn me on now)

 

 

 

 

 

 

Turn me on, turn me on yeah

 

僕をその気にさせる

 

 

 

 

Turn me on now

 

僕をその気にさせるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow