カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sober~ Dj Snake

 

 

 

 

 

本教材は音声プログラム『瞬間スピーキング』を新開発。聞くだけの学習で
瞬時に「言いたいこと」が英語で言えるようになる英語脳を実現します。

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Come on, tell me do you want me

 

さあ、何をして欲しいんだい

 

 

 

 

Do you need me like drugs need money

 

金がかかる薬みたいな僕を必要としてるのかい?

 

 

 

 

Tell me once more who's your love for?

 

誰を愛してるのかもう一度教えてよ?

 

 

 

 

What's your number when you're sober?

 

シラフな時のキミは何番なの?

 

 

 

 

Clearly I'm not thinkin' clearly

 

はっきりと考えてないのは、はっきりしてるんだ

 

 

 

 

When I'm, when I'm, with you, with you

 

キミと居る時は

 

 

 

 

 

Feels like time is movin' slower

 

時間の流れが遅く感じるよ

 

 

 

 

And then the music pulls us closer

 

音楽が僕達をもっと近づけるんだ

 

 

 

 

Oh when I start to think over

 

これ以上考えようとして

 

 

 

 

I realize

 

僕は気づくんだ

 

 

 

 

 

 

 

You never call me when you're sober

 

キミは、シラフだったら僕に連絡してくれないだろうね

 

 

 

 

You never call me when you're sober

 

シラフだったら僕に連絡してくれないだろうね

 

 

 

 

I realize

 

僕は気づいたんだ

 

 

 

 

Clearly I'm not thinkin' clearly

 

はっきりと考えてないのは、はっきりしてるんだ

 

 

 

 

When I'm , when I'm, with you, with you

 

キミと一緒だと

 

 

 

 

Nearly heaven when you're near me

 

キミが近くに居ると、天国が近くにあるようだよ

 

 

 

 

Fallin', fallin', for you, for you

 

キミの為に落ちていくんだ

 

 

 

 

We're addicted to this feeling

 

僕達はこの感覚に夢中で

 

 

 

 

When I'm, when I'm, with you, with you

 

キミと居る時は

 

 

 

 

Feels like time is movin' slower

 

時の流れが遅く感じるんだ

 

 

 

 

And then the music pulls us closer

 

音楽が僕達をもっと近づけるんだ

 

 

 

 

Oh when I start to think over

 

これ以上考えようとして

 

 

 

 

I realize

 

僕は気づくんだ

 

 

 

 

 

 

 

You never call me when you're sober

 

キミは、シラフだったら僕に連絡してくれないだろうね

 

 

 

 

You never call me when you're sober

 

シラフだったら僕に連絡してくれないだろうね

 

 

 

 

I realize

 

僕は気づいたんだ

 

 

 

 

Pour me one more, then another

 

もう一回、もう一回僕に注いでよ

 

 

 

 

Keep me love drunk

 

酔って愛し続けるから

 

 

 

 

You never call me when you're sober

 

キミはシラフだったら連絡もしないだろうね

 

 

 

 

Pour me one more, then another

 

もう一回、もう一回僕に注いでよ

 

 

 

 

Keep me love drunk

 

酔って愛し続けるから

 

 

 

 

Come on, tell me do you want me

 

さあ、何をして欲しいんだい

 

 

 

 

Do you need me like drugs need money

 

金がかかる薬みたいな僕を必要としてるのかい?

 

 

 

 

Tell me once more who's your love for?

 

誰を愛してるのかもう一度教えてよ?

 

 

 

 

What's your number when you're sober?

 

シラフな時のキミは何番なの?

 

 

 

 

You never call me when you're sober

 

酔いがさめたらキミは連絡をくれないだろうね

 

 

 

 

 

 

 

(×2)

 

Pour me one more, then another

 

もう一回、もう一回僕に注いでよ

 

 

 

 

Keep me love drunk

 

酔って愛し続けるから

 
 
 
 

Pour me one more, then another

 

もう一回、もう一回僕に注いでよ

 

 

 

 

Keep me love drunk

 

酔って愛し続けるから

 
 
 
 
You never call me when you're sober
 
酔いがさめたらキミは連絡をくれないだろうね
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow